Provaljivao i krao na benzinskim postajama. U autu mu pronašli 3.209 kutija cigareta vrijednosti 14 tisuća eura
Osumnjičeni je po dovršetku kriminalističkog istraživanja, uz kaznenu prijavu, predan u pritvorsku jedinicu policije
To je, rekla bih, generacijski projekt s kojim ne treba žuriti jer su to stvari koje će ostati dugo vremena. Upravo zbog toga sve vrlo pažljivo promišljamo i pripremamo, rekla je pazinska gradonačelnica Suzana Jakšić * Procijenjeni trošak izgradnje je 5,4 milijuna eura, od čega će se 85 posto pokriti iz ITU mehanizma
To je, rekla bih, generacijski projekt s kojim ne treba žuriti jer su to stvari koje će ostati dugo vremena. Upravo zbog toga sve vrlo pažljivo promišljamo i pripremamo, rekla je pazinska gradonačelnica Suzana Jakšić * Procijenjeni trošak izgradnje je 5,4 milijuna eura, od čega će se 85 posto pokriti iz ITU mehanizma
Pomalo u sjeni novogradnje kojom se istarska obali kiti gotovo svakodnevno, u srcu Istre protječu pripreme za gradnju jedne, po mnogo čemu, jedinstvene zgrade.
Stari i oronuli autobusni kolodvor u Pazinu, koji je od izgradnje istarskog Ipsilona ostao pomalo 'izvan' puta, uskoro bi trebao dobiti svoju novu, bolju i veću verziju. No, to nije jedino što će projekt njegove obnove donijeti ovom gradu.
Novi bi kolodvor, u viziji stručnjaka sa zagrebačkog Arhitektonskog fakulteta, trebao postati posebna, multifunkcionalna zgrada, kakva, prema riječima jednog od idejnih tvoraca, arhitekta Alena Žunića, ne samo da ne postoji u Istri, već je i globalno jedinstvena.
U sklopu kolodvorske zgrade, naime, uz brojne komercijalne i zabavne sadržaje, smjestit će se i pazinska Gradska knjižnica.
- Ono što je nama bio najveći, pozitivni izazov, bila je odluka Grada da napravi jednu hibridnu zgradu, u kojoj se miješaju i dotiču naizgled nespojivi programi. Oni su, ja se nadam, u ovom našem rješenju na kraju ponudili nešto što u svijetu arhitekture za sada ne postoji, pa je ova zgrada, ne samo arhitektonski, nego i programski, pravi doprinos gradu za budućnost, rekao je Žunić, predstavljajući nedavno projekt u Gradu Pazinu.
Projekt je ovo koji će se većim dijelom sufinancirati iz ITU mehanizma, a cilj mu je, osim obnove infrastrukture samog kolodvora i otvaranja prostora za nove sadržaje, osigurati i kvalitetnije kretanje vozilima te veću sigurnost u prometu. Stoga će, paralelno s gradnjom objekta, teći i opsežna rekonstrukcija okolnih prometnica, zaokružujući projekt u jedinstvenu cjelinu naziva „Pametan i održiv promet“.
Prema riječima pazinske gradonačelnice Suzane Jašić, ova se zona trenutno može opisati kao 'područje kaosa', naročito u dva prometna 'peaka' oko 8 i 14 sati.
- Na prostoru bivše vojarne se popunjavaju javni sadržaji i de facto područje sadašnjeg autobusnog kolodvora, koje je neugledno i zapušteno, postaje uži-širi centar grada. U ovom trenutku se tu miješaju svi mogući prometi; pješački, automobilski, busni i kamionski i ovaj nam je projekt bitan da ih razdvojimo I povećamo sigurnost, ali i da prostor bivše vojarne povežemo s užim središtem grada, rekla nam je Jašić.
Jedan dio garancije sigurnosti, ali i rasterećenja cjelokupnog gradskog prometa, trebala bi donijeti i dva nova kružna toka, koja će, navodi se u prometnom dijelu nacrta, olakšati i trenutno problematičan izlazak iz grada teškim vozilima koja na putu do industrijske zone zalutaju u ovo područje.
Autor prometnog projekta Tedi Zgrablić iz tvrtke Učka konzalting, najavio je da će novi kolodvor imati 7 natkrivenih perona, dok se uz zeleni otok, također predviđen ovim nacrtao, planira osposobljavanje triju dodatnih parkirnih mjesta za autobuse koji se na kolodvoru zadržavaju dulje od pola sata.
Ipak, iako preopterećenja prometom u pojedinim fazama dana, ova zona povremeno problem ima upravo s - izoliranošću i manjkom prolaznika. Školski autobusi ovdje su su povremeno jedini "gosti" pa ovaj derutni prostor, uz druženja, nažalost, donosi i mogućnost neželjenih situacija i bullyinga. Izgradnja nove infrastrukture i 24-satna otvorenost trebali bi, tako, na svojevrstan način i 'zaliječiti' negativne strane ovog dijela grada i donijeti mu novu estetiku i funkcionalnost.
A, ambiciozni plan kojim se rješava prometna boljka, otvorio je priliku za 'sanaciju' još jednog gorućeg gradskog problema – gradske knjižnice koja je odavno prerasla prostor Spomen doma, koji joj je ustupljen prije ravno četiri desetljeća. Drugi, dovoljno velik prostor za nju u središtu grada ne postoji i pitanje je kada bi se ovaj problem mogao drukčije riješiti pa je gradska uprava odlučila riješiti ga u sklopu strateškog projekta kolodvora i u njemu, naizgled, "spojiti nespojivo".
- Potrebe knjižnice su postale mnogo veće i želja nam je bila da ih nekako spojimo s autobusnim kolodvorom, gdje bi dolazilo do 'miksanja' na dijelu sadržaja. Ujedno, željeli smo da se na neki način i proširi taj dio grada, rekla je Jašić, dodajući da bi novi prostor bio svega stotinjak metara udaljen od postojećeg i povezan šetnicom.
Suzana JašićTo je, rekla bih, generacijski projekt s kojim ne treba žuriti jer su to stvari koje će ostati dugo vremena. Upravo zbog toga sve vrlo pažljivo promišljamo i pripremamo. Ovo je tek koncept koji treba prikazati na koji način mi predlažemo to riješiti, kako bismo prikupili mišljenja mladih i građana.
Ova ideja spajanja „nespojivog u spojivo“ otvorila bi, dodala je, i nove mogućnosti organizacije kulturnih sadržaja za prostor Spomen doma, koji svakako ne bi time ostao prazan, čega se neki boje, dok bi knjižnica dobila uvjete koje danas nema.
- Mislim da je vrijednost tog projekta za grad jako velika jer rješavamo nekoliko problema i potreba na jednom prostoru. Ono što nam je veliki izazov jest da je narastao broj automobila koji se parkiraju u toj zoni i moramo intenzivno promišljati, što i radimo, i ponuditi neke alternative da ta zgrada ne bi riješila tri problema, a stvorila jedan veliki novi, pa od prve prezentacije ideje još uvijek dorađujemo plan. Obuhvat će imati efekt na puno širi prostor i moramo ga promisliti kako bi se iznivelirane potrebe svih stanara, budućih zaposlenika i sudionika u prometu, veli Jašić.
Iako na prvi dojam neobično, arhitektonsko rješenje koje objedinjuje kolodvor i knjižnicu, putnicima koji u Pazin dolaze, ovaj će grad predstaviti u njegovom pravom svjetlu, rekao je arhitekt Žunić, „kao grad znanja i grad koji ulaže puno u obrazovanje i čitanje“.
Procijenjeni trošak izgradnje je 5,4 milijuna eura, od čega će se 85 posto pokriti iz ITU mehanizma, a ostatak Grad Pazin. U ovom trenutku, potvrdila na je gradonačelnica, još uvijek nije izrađeno idejno rješenje jer ono ovisi o izmjenama prometnog plana koje se unose u skladu sa sugestijama stanovnika i struke.
- U ovoj fazi, dodala je, najvažnije je čuti dovoljno mišljenja stanovnika Pazina.
Rok za završetak ITU projekata je 2019. godina, a novi bi pazinski kolodvor, dodajemo, svoja vrata mogao otvoriti u 2027, odnosno najkasnije 2028. godini.
Osumnjičeni je po dovršetku kriminalističkog istraživanja, uz kaznenu prijavu, predan u pritvorsku jedinicu policije
Glavni cilj ovog projekta je brižno čuvati kulinarsku tradiciju naših dragih baka, a kako to radi nona Annamaria Benčić iz Šišana pogledajte u videu
Ukoliko još niste obavili božićno-novogodišnju kupovinu donosimo vam nekoliko ideje za originalne darove
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.