POREČ Veliki odaziv na tradicionalnu humanitarnu Adventsku utrku
U muškoj konkurenciji najbrži su bili Neven Baranašić, Deni Krnjus i Elvis Đukić, dok su među ženama najbrže bile Laura Bosnjak, Jasminka Marinčić Štifanić i Valentina Stančić
Što se tiče direktora u trgovačkim društvima, samo jedan nema službeni automobil. Radi se o direktoru tvrtke Fratarski d.o.o. Nebojši Nikoliću koji kao direktor Fratarskog volontira, a plaću prima kao pročelnik Službe za poslove zastupanja Grada. Svi ostali direktori/direktorice u 12 trgovačkih društava na raspolaganju imaju službeni automobil
Što se tiče direktora u trgovačkim društvima, samo jedan nema službeni automobil. Radi se o direktoru tvrtke Fratarski d.o.o. Nebojši Nikoliću koji kao direktor Fratarskog volontira, a plaću prima kao pročelnik Službe za poslove zastupanja Grada. Svi ostali direktori/direktorice u 12 trgovačkih društava na raspolaganju imaju službeni automobil
Nakon što smo objavili s koliko službenih vozila raspolaže pulska gradska uprava i koliko njihov najam košta porezne obveznike, provjerili smo što voze direktori gradskih trgovačkih društava.
Naime, pulska gradska uprava ove će godine za najam 13 službenih automobila koje koriste zaposlenici, potrošiti ukupno 351.876 kuna s PDV-om.
Gradonačelnik Filip Zoričić vozi Renault Megane, ali ga ne koristi 24 sata, i to je vozilo na raspolaganju svim gradskim službama za potrebe obavljanja posla.
Službena vozila 24 sata dnevno mogu koristiti gradonačelnikovi zamjenici Ivona Močenić i Bruno Cergnul.
Odlukom pulskog gradonačelnika od 21. lipnja 2021., koja je još uvijek na snazi, zabranjeno je korištenje službenih vozila izvan radnog vremena, osim u opravdanim slučajevima i za službene potrebe.
Što se tiče direktora u trgovačkim društvima, samo jedan nema službeni automobil. Radi se o direktoru tvrtke Fratarski d.o.o. Nebojši Nikoliću koji kao direktor Fratarskog volontira, a plaću prima kao pročelnik Službe za poslove zastupanja Grada.
Nikolić je jedan od rijetkih direktora i pročelnika koji na posao dolazi biciklom. I tako već deset godina. Bicikl parkira na pulskom Forumu.
Svi ostali direktori/direktorice u 12 trgovačkih društava na raspolaganju imaju službeni automobil. S druge strane, Nikolić u trgovačkom društvu Fratarski raspolaže s dva teretna vozila za potrebe obavljanja radnih zadataka.
Mišljenje o korištenju službenog vozila prethodno je od Povjerenstva za sprečavanje sukoba interesa zatražila direktorica Luke Pula Tatiana Zanini Gavranić.
Među ostalim, pitala je Povjerenstvo smije li uz plaću direktorice tog trgovačkog društva imati isplaćen trošak prehrane. Kako je navela, zaposlenicima Luke Pula d.o.o. planirala je isplatiti 5.000 kuna paušalnog iznosa za troškove prehrane koji su do tog iznosa neoporezivi te je direktorica Luke Pula tražila mišljenje Povjerenstva može li ih primiti i ona kao direktorica. Povjerenstvo je dalo pozitivno mišljenje.
Tatiana Zanini Gavranić kao direktorica Luke Pula na raspolaganju ima Škodu Octaviu.
U Gradu Puli pak ističu da su sva vozila u svim trgovačkim društvima na raspolaganju i zaposlenicima te služe za obavljanje poslova koje proizlaze iz redovnih radnih zadataka, što znači, napominju, da ih ne koriste isključivo direktori.
Direktor Castruma Goran Pereša koristi VW Golf 7, a novi direktor Kaštijuna Dražen Stilinović u naslijeđe je dobio službenu Škodu Superb.
Tu je luksuznu limuzinu naslijedio od bivšeg direktora Darka Višnjića u čijem je mandatu kupljena. Postavlja se pitanje je li doista potrebno da direktor Kaštijuna koji grca u problemima vozi luksuzan automobil ili je možda došlo vrijeme da se s takvom praksom prekine. Budući da ni nakon više od mjesec dana nismo imali prilike čuti što na stanje u Kaštijunu kaže novi direktor Stilinović, zasad ne znamo hoće li zadržati limuzinu.
Šef gradskog pogrebnog poduzeća Monte Giro Darko Bijelić vozi VW Golf 7, dok direktor pulske pulske Plinare Roberto Drandić koristi WV T-Roc.
Robi Fuart, kao direktor Herculanee ima na raspolaganju Mazdu 6, dok Kristijan Benčić iz Pragrandea vozi Fiat Punto.
Škoda Superb je na raspolaganju i direktoru Pula parkinga Branislavu Bojaniću, dok Tomislav Josipović iz Pulaprometa može birati između Renaulta Clio i Mazde 3 budući da su ta dva vozila navedena u odgovoru Grada o vozilima koja su na raspolaganju direktorima.
Šef Pula Sporta Mario Peruško koristi Opel Combo Van Enjoy, a direktor Tržnice Renato Perc Mazdu 3.
Direktor pulskog Vodovoda Edo Krajcar na raspolaganju ima Škodu Octaviu.
Svi direktori službena vozila mogu koristiti u svrhu dolaska i odlaska na posao, za poslovne sastanke ili službeni put.
Također, "službeno vozilo se može koristiti i za one potrebe koje nisu povezane s obnašanjem dužnosti, ali se uobičajeno te u manjem opsegu izvršavaju uz korištenje vozila za službene svrhe, kao što su npr. prijevoz djece do škole neposredno prije dolaska na posao vozilom".
Što se tiče službenih kartica za gorivo, iz Grada Pule dostavili su nam popis trgovačkih društava koja koriste karticu temeljem obveze koja proizlazi iz postupka nabave goriva putem javne nabave.
To su Castrum Pula 97 d.o.o., Monte Giro d.o.o., Plinara d.o.o., Pula Herculanea d.o.o., Pragrande d.o.o., Pula Parking d.o.o. Pulapromet d.o.o.: Pula Sport d.o.o., Tržnica d.o.o., Vodovod Pula d.o.o..
U muškoj konkurenciji najbrži su bili Neven Baranašić, Deni Krnjus i Elvis Đukić, dok su među ženama najbrže bile Laura Bosnjak, Jasminka Marinčić Štifanić i Valentina Stančić
Kamion će biti pozornica zabavnoj i interaktivnoj predstavi “Popis Djeda Mraza” s vilenjacima, patuljcima, dobroćudnim divom te Djedom Mrazom. Predstave su besplatne i namijenjene djeci vrtićke dobi * Pulu će posjetiti u ponedjeljak, 16. prosinca od 18:30 sati na parkiralištu Karolina
Ovaj opsežan projekt obuhvatio je digitalizaciju gotovo 17.000 stranica ispunjenih člancima istaknutih novinara, publicista i znanstvenika. Tekstovi su posvećeni povijesti, kulturi i svakodnevnom životu Istre te su pisani pristupačnim stilom, namijenjenim najširem krugu čitatelja * Voditelj ovog projekta bio je Željko Cetina, prof., a koordinator dr. sc. Milan Radošević. Digitalizacija “Jurine i Franine” predstavlja dosad najzahtjevniji poduhvat u sklopu projekta Istarskog povijesnog društva “Digitalizacija historiografske literature
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.