Nema kraja pulskim problemima parkiranjem u užem (a sve više i širem) središtu grada ali, čini se, ni promjenama planova kada je pokušaj sanacije ovog problema u pitanju.
Garažna kuća s više od 400 mjesta, čije je otvaranje preko puta stadiona Aldo Drosina bilo planirano još prije godinu i pol, neće se ni graditi, objelodanio je novi pulski gradonačelnik Peđa Grbin ovih dana. Umjesto ove sedmerokatnice, čija je gradnja ocijenjena kao preskupa, uredit će se novi parking od oko stotinu mjesta u istoj zoni zapadnog Pragrandea, o čemu smo pisali jučer.
Ali, promjenama ovdje nije kraj. Parkiralište "drugi red do mora", točnije ono zamišljeno i najavljeno na zelenoj površini između željezničkog kolodvora i Rive, također ovog ljeta nije pozdravilo turiste. Baš kao i kod garažne kuće kojoj je, osim cijene, presudilo i neriješeno pitanje imovinsko-pravnih odnosa oko zemljišta na koje su polagali pravo privatni vlasnici, tako se i u slučaju parkinga kod Kolodvora ispostavilo da postoji strana koja nije sretna ovim izborom terena.
Ovog puta, u pitanju su Hrvatske željeznice.
- Lani je započeto, to svi dobro znate, osiguranje dodatnih 200-tinjak mjesta kod Hrvatskih željeznica. To je ove godine zapelo zbog Hrvatskih željeznica koje su se usprotivile projektu i uređenju te površine. To je u tijeku pa ćemo vidjeti ove godine kako će to završiti, rekao je gradskim vijećnicima pretprošlog tjedna direktor Pula parkinga Nenad Rupenović, koji je ovu funkciju preuzeo zimus, podnoseći izvješće o radu svoje tvrtke.
Zapelo, dakle!
Podsjetimo, zona predviđena za preinaku u parkiralište uska je šljunčano-zelena površina u zapadnom dijelu Željezničkog kolodvora, smještena između posljednjih tračnica i zelene ograde koja kolodvorski kompleks dijeli od nogostupa i novog dijela Rive, odnosno Ulice 119. brigade.
Ovih 6.100 četvornih metara prostora prošlog je ljeta ponuđeno putem javnog natječaja na kome je, prema informacijama iz Komunalne palače, jedini, a samim time i najpovoljniji, ponuđač bio upravo Pula parking d.d., koji je zemljište dobio u najam u trajanju od dvije godine, i to po godišnjoj cijeni od 67.344 eura, uvećano za PDV.
Iz dokumenata dostupnih na stranicama ove tvrtke, pak, vidljivo je da za projekt uređenja namijenjeno 26 tisuća eura, a prostor je trebao omogućiti uređivanje 218 novih mjesta, od čega 12 za osobe s invaliditetom. Rekao nam je to u ožujku sam Rupenović, najavljujući da je postupak nabave za izvođača radova već u tijeku, i da s početak radova očekuje nakon sklapanja ugovora s Gradom te dobivanja suglasnosti državnog odvjetništva (jer je u pitanju državno zemljište kojim upravlja Grad) i Službe za sigurnost cestovnog prometa (što je, pak, potrebno, zbog otvaranja daju novih priključaka na javnu prometnicu).
Nakon objave novosti na sjednici Gradskog vijeća, iz iz Grada i iz Pula parkinga, mahom šture i kratke informacije. Dok iz Grada poručuju tek da se od projekta ne odustaje, iz Pula parkinga, osim što ovo potvrđuju, kažu i: "U tijeku je postupak reguliranje imovinskopravnih odnosa s HŽ infrastrukturom i Republikom Hrvatskom".
Alternativna lokacija za ovo parkiralište, kažu, ne postoji.
Nakon zaključivanja ovog teksta, iz Grada Pule obavijestili su da Nenad Rupenović prestaje biti direktor gradske tvrtke Pula parking te da na njegovo mjesto dolazi Mario Peruško, inače direktor također gradske tvrtke Pula usluge i upravljanje.