Komunal

devet milijuna kuna bez pdv-a

Završeni radovi na Šišanskoj cesti

"Otvaranje rekonstruirane Šišanske ceste posebno je značajno za stanovnike Busolera, Šikića i Škatara koji će uvelike doprinijeti sigurnosti u prometu i kretanju pješaka kao i generalno podići kvalitetu života za građane", rekao je gradonačelnik Pule Filip Zoričić. Rekonstruiran je 670 metara kolnika, s dva autobusna stajališta, izgradnjom jednostranog nogostupa, oborinske odvodnje i javne rasvjete


 
1 min
Istra24

"Otvaranje rekonstruirane Šišanske ceste posebno je značajno za stanovnike Busolera, Šikića i Škatara koji će uvelike doprinijeti sigurnosti u prometu i kretanju pješaka kao i generalno podići kvalitetu života za građane", rekao je gradonačelnik Pule Filip Zoričić. Rekonstruiran je 670 metara kolnika, s dva autobusna stajališta, izgradnjom jednostranog nogostupa, oborinske odvodnje i javne rasvjete

Šišanska cest puštena je danas u promet, nakon što je krajem prošlog tjedna asfaltirana, a zatim i postavljena prometna signalizacija.

„Otvaranje rekonstruirane Šišanske ceste posebno je značajno za stanovnike Busolera, Šikića i Škatara koji će uvelike doprinijeti sigurnosti u prometu i kretanju pješaka kao i generalno podići kvalitetu života za građane", rekao je gradonačelnik Pule Filip Zoričić.

Za rekonstrukciju dijela Šišanske ceste s izgradnjom jednostranog nogostupa, javne rasvjete i oborinske odvodnje, nakon provedenog postupka javne nabave za izvođenje radova, s društvom Cesta d.o.o. sklopljen je okvirni sporazum u iznosu od 8,9 milijuna kuna bez PDV.

Cijeli projekt obuhvaćao je rekonstrukciju postojećeg kolnika na dionici Šišanske ceste u dužini od 670 metara, od priključka na postojeći nogostup u naselju Busoler do naselja Škatari s dva autobusna stajališta, izgradnju jednostranog nogostupa, oborinske odvodnje i javne rasvjete.


Nastavite čitati

Pula
 

(FOTO) DOK NIČU MOSTOVI Iznad pulskog Mandrača užurbano se gradi "nadvožnjak blizanac"

A kako bi se planirani četvorotračni promet od Šijane do Velog Vrha mogao nesmetano odvijati, bit će potrebno premostiti neke prepreke na putu. Kružni tokovi tako postaju 'turbo rotori' koji mogu primiti promet u četiri trake, a najveće potencijalno 'usko grlo' - nadvožnjak koji prelazi preko pruge i Ulice Svetog Petra (u produžetku Partizanskog puta) - morat će dobiti 'blizanca'. Obišli smo gradilište ovih dana sa svih strana

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.