Film francuskog redatelja Francoisa Ozona "Peter von Kant", o redateljevu posesivnom odnosu s mladim glumcem, tematizira moć koju redatelji imaju nad glumcima, pitanje koje je aktualno u doba pokreta #MeToo, rekao je Ozon.
Ozon je rekao da je želio postaviti ta pitanja redateljima i publici, četiri godine nakon što je pokret #MeToo potresao filmsku industriju širom svijeta.
"Ima nešto univerzalno... u svim tim pitanjima o kontroli, manipulaciji i odnosima dominacije", rekao je Ozon na konferenciji za novinare.
"Kao redatelji, imamo obvezu postavljati si ta pitanja jer smo u poziciji moći", rekao je.
Pokret #MeToo, izazvan 2017. optužbama za spolno zlostavljanje protiv holivudskog producenta Harveyja Weinsteina, potaknuo je stotine glumaca da progovore o tome kako su ih zlostavljali moćnici filmske industrije.
"Peter von Kant," remake njemačkog filma iz 1972. "The Bitter Tears of Petra von Kant", govori o uglednom filmskom redatelju koji se zaljubljuje u Amira, puno mlađeg muškarca iz siromašne obitelji. U njemu glume Denis Menochet i Isabelle Adjani.
Von Kant zavede Amira šampanjcem i obećanjima slave, no kada mladić iznenada postigne velik uspjeh to promijeni njegov odnos s posesivnim pokroviteljem.
Ozon je rekao da je želio pokazati kako ljubav mijenja odnose moći.
"Stvari postaju nejasnije jer nisu crno-bijele, mislim, u njegovu radu i ljubavnim odnosima", rekao je.
Ozon je rekao da mu je originalni film pao na pamet zbog pandemije: budući da se film odvija gotovo isključivo u klaustrofobičnom stanu.
Film se natječe za Zlatnog medvjeda koji će biti dodijeljen u srijedu.