Kultura

kapacitet od 1.200 do 1.500 sjedala

Ekskluzivno: Malo rimsko kazalište gotovo za tri i pol mjeseca - otvaraju ga Gibonni, Urban i Amira Medunjanin!

Ukupna vrijednost projekta na koncu iznosi 24 milijuna kuna. Početna cijena od nepunih 18 milijuna kuna porasla je zbog, kako veli ravnatelj Komšo, općeg povećanja cijena u međuvremenu. Zbog oštećenosti Malo rimsko kazalište prestalo se koristiti, a dotad su tu nastupila brojna renomirana  inozemna imena, od Johna Zorna, Madredeusa do Calexica...


 
2 min
Zoran Angeleski
Jedino očuvano rimsko kazalište na tlu Hrvatske

Ukupna vrijednost projekta na koncu iznosi 24 milijuna kuna. Početna cijena od nepunih 18 milijuna kuna porasla je zbog, kako veli ravnatelj Komšo, općeg povećanja cijena u međuvremenu. Zbog oštećenosti Malo rimsko kazalište prestalo se koristiti, a dotad su tu nastupila brojna renomirana  inozemna imena, od Johna Zorna, Madredeusa do Calexica...

Obnova Malog rimskog kazališta po planu se treba završiti 10. svibnja, nakon jednogodišnje obnove. Već ovog ljeta, kako nam veli ravnatelj Arheološkog muzeja Istre, Darko Komšo, počet će se na ovoj najljepšoj pulskoj pozornici s 1.200 do 1.500 sjedala na otvorenom održavati koncerti i predstave.

Kako neslužbeno saznajemo, zasad nisu dogovoreni nastupi inozemnih bendova, no u Malom rimskom kazalištu nastupit će Gibonni, Urban i Amira Medunjanin.

Sa svibanjskim otvaranjem jednog od najvećih i najznačajnijih antičkih spomenika grada Pule, Arheološki muzej Istre i pulska Turistička zajednica pokrenut će široku promociju Malog rimskog kazališta u zemlji i inozemstvu.

Projektant Malog rimskog - arhitekt Emil Jurcan

Projektant Malog rimskog kazališta je arhitekt Emil Jurcan, a u sklopu projekta "Konzervacija i rekonstrukcija Malog rimskog kazališta“ .

Do prije desetak godina Malo rimsko kazalište koristilo se kao jedno od glavnih gradskih mjesta za održavanje kulturnih aktivnosti, ali se zbog oštećenosti prestalo koristiti. Nastupila su tu broina renomirana inozemna imena, od Johna Zorna, Madredeusa do Calexica...

Projektom rekonstrukcije Malog rimskoga kazališta izvršit će se parcijalna obnova tribina nekadašnjeg kazališta kako bi se očuvala i revitalizirala iznimna lokacija kulturne baštine koja je sada zatvorena za posjete.

Ukupna vrijednost projekta na koncu iznosi 24 milijuna kuna, a početna cijena od nepunih 18 milijuna kuna porasla je zbog, kako veli ravnatelj Komšo, općeg povećanja cijena u međuvremenu.

Komšo: Proveli smo javne nabave i prihvatili najnižu cijenu

- Proveli smo javne nabave i prihvatili najnižu cijenu, dodaje on.

Projekt se financira iz  sredstava ITU mehanizma u iznosu od 8,5 milijuna kuna; osam milijuna kuna dalo je Ministarstvo kulture i medija, a uz očekivanu novu potporu tog ministarstva, ostatak će financirati Arheološki muzej iz vlastitih sredstava. U svrhu promocije, projekt sa 165 tisuća kuna sufinancira Turistička zajednica Grada Pule. Projektant rasvjete je Dean Skira. 

Grad Pula je inače vlasnik Malog rimskog kazališta, a skrbnik je Arheološki muzej Istre.

- To je jedino očuvano rimsko kazalište na tlu Hrvatske. Planira se koristiti u kombinaciji s obnovljenom zgradom muzeja. Na njegovoj stražnjoj strani prema Malom rimskom kazalištu bit će jedinstveni multimedijalni ekran s 330 četvornih metara u full HD rezoluciji, kojim će se nadopunjavati prezentacije i promocije, zaključio je ravnatelj Arheološkog muzeja Istre, Darko Komšo.


projektant Emil Jurcan

Nastavite čitati

Pula
 

Nek' nam živi, živi Jazzbina: kakav groove Sex Moba!

Ovaj koncert nije bio samo glazbeni događaj, već i susret kozmopolitskog duha, tolikom potrebnog ovom gradu koji u tom smislu pamti bitno bolje dane * Vrhunac večeri dogodio se u obradi Princeove "Sign O’ The Times", u sedmominutnoj funky groove 'bombi', mantričnoj i plesnoj. Nagli prekid u sredini pjesme, nakon kojeg se suptilna mantra vratila u razuzdanijoj formi, izazvala je oduševljenje publike kao na rave partyju

Pula
 

INTERVJU Miodrag Flego: "Nagradu posvećujem pokojnom tati koji me naučio magiji tona u filmskoj Areni"

Mama me prvi put dovela u Arenu na film. Sjedili smo dolje u parteru desetak metara udaljeni od kućice u kojoj je tata radio kao majstor tona. Uvijek kad bi u svečanu ložu dolazio Tito, gledao sam ga iz velike blizine... Ali mene je najviše zanimalo što moj tata radi. I tako je krenulo s  tehnikom. Tata je radio sve, od igle do lokomotive * Bilo je 4.15 ujutro, sviće zora i kolega je na projektoru poštimao zadnju sliku za 3D. Sa svih pozicija u Areni se mogao vidjeti 3D efekt. Baš smo bili na svjetskoj razini. Usput, nećeš vjerovati, tada sam pogledao u nebo i vidio svemirsku stanicu u Zemaljskoj orbiti

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.