Pulski festival, prije službenog otvorenja u Areni, nultom projekcijom otvorio je vrlo dobar film "Šlager" redatelja Nevia Marasovića. Kroz virtuoznu glumačku igru Lane Barić i Janka Popovića Volarića uronili smo u svijet nekadašnjeg ljubavnog para koji, uzdrman krizom srednjih godina, tijekom malo više od sat vremena filma dubinski kopa po svim ranama svog burnog odnosa.
"Šlager" je film o filmu, priča o pokušaju redatelja u kreativnoj krizi (Popović Volarić) da napiše scenarij koje će ga vratiti u uspješne dane početka filmske karijere. Da bi to uspio poziva bivšu djevojku (Lana Barić) te joj predlaže da napišu filmski scenarij upravo o sebi samima.
Vrlo brzo dolazi do incidenta jer se pokazuje da je početna verzija scenarija redateljev narcisoidni trip, te na površinu izlaze sve stare traume, prijevare, pobačaji i neuspjesi. Međutim, nakon iskrenog pokajanja par se ponovno zbližava i kroz središnji dio filma uspijeva istjerati sve demone prošlosti.
Šlager završava happy endom kraj pulske Arene, nekadašnji par ima novi život, prošlost je otpuštena i kreativnost se manje-više vratila.
Nekoliko je vrijednih detalja u „Šlageru”. Prije svega to je maestralna gluma Lane Barić koja kroz svoju slomljenost u filmu pokazuje ogromnu snagu, otpušta gledateljstvu ogromnu količinu emocije i energije.
Drugo, film krasi vrhunska glazba pulskih autora Alena i Nenada Sinkauza koja u nekoliko ključnih momenata filma emociju i energiju uzdiže na vrhunske razine. Vrhunac je ples dvaju glumaca u kojem su pronašli prostor oprosta i pomirenja, minuta filma koja završava poljupcem, autentični Gonzo video spot u kojem su Sinkauzi obradili pjesmu Novih Fosila,.
Osim Sinkauza treba pohvaliti i snimatelja Radislava Jovanova Gonza koji je zadnje klape Šlagera snimio kraj Arene, nakon pulske premijere svog filma Punim plućima.
Upravo te vizure Pule i sudjelovanje Sinkauza dodatni su razlog zbog kojeg je filmska premijera filma "Šlagera" trebala biti u amfiteatru. Još važnije od toga, redatelj Nevio Marasović i njegov "Šlager", mali film snimljen minimalnim budžetom, uz ogroman trud i entuzijazam, zaslužuju Arenu i zbog činjenice da je upravo u Puli upriličena svjetska premijera. Nevio je budućnost hrvatskog filma.
Zaključno, Janko Popović Volarić glumac je s puno više potencijala nego što mu to daje široko prepoznatljiv status ljepotana iz sapunica. Da stvar bude paradoksalna, Janko je odličan i u neuvjerljivoj tranzicijskoj sapunici koji smo sinoć vidjeli na službenom otvorenju u Areni.