Kultura

ANONIMNO O KULTURI

SUDJELUJTE U PROJEKTU "Pamćenje (o) književnosti u svakodnevici

Intervju je anoniman, ne zahtijeva pripremu ni predznanje, nije test znanja ni pamćenja, već ležeran razgovor o knjigama i čitanju. Sudjelovati može bilo tko stariji od 18 godina, tko se čitanjem ne bavi profesionalno


6.11.2022
1 min
Borka Petrović
Ilustracija/Pixabay

Intervju je anoniman, ne zahtijeva pripremu ni predznanje, nije test znanja ni pamćenja, već ležeran razgovor o knjigama i čitanju. Sudjelovati može bilo tko stariji od 18 godina, tko se čitanjem ne bavi profesionalno

Iz Kluba & knjižare na Giardinima 2 pozivaju zainteresirane da se odazovu na kratak intervju u sklopu projekta pod nazivom: „Pamćenje (o) književnosti u svakodnevici“.

Istraživanje provode Luka Ostojić i kolege s Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. U sklopu projekta intervjuirat će se 1.000 neprofesionalnih čitatelja iz cijele Hrvatske o njihovom čitateljskom iskustvu.

Tako će idući tjedan, između 7. i 10. studenog, ekipa boraviti i u Puli, te intervjuirati lokalno stanovništvo. Radi se o razgovoru trajanja 15-20 minuta. Intervju je anoniman, ne zahtijeva pripremu ni predznanje, nije test znanja ni pamćenja, već ležeran razgovor o knjigama i čitanju. Sudjelovati može bilo tko stariji od 18 godina, tko se čitanjem ne bavi profesionalno.

Svi zainteresirani mogu se javiti na e-mail: pokus@m.ffzg.hr , kako bi dogovorili termin intervjua, koji će se održavati u Klubu-knjižari Giardini 2.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primate.