(FOTO) Neki objekti još uvijek imaju "stanare". Područje budućeg Pulskog inovacijskog centra potpuno je devastirano, opljačkano i krcato otpada
Zgrada koja je vjerojatno jedna od najljepših na prostoru Vallelunge najbolji je primjer devastacije
Učenici su naučili i kako su se nekad istarska djeca igrala i provodila svoje slobodno vrijeme prije mobitela, TV-a i interneta pa su tako istraživali igre poput kolarića panića, potezanje konopa, nošenje jaja u žlici, lastika, školice, skakanja u vreći, bacanja kamena s ramena do neizostavnih ščinki...
Učenici su naučili i kako su se nekad istarska djeca igrala i provodila svoje slobodno vrijeme prije mobitela, TV-a i interneta pa su tako istraživali igre poput kolarića panića, potezanje konopa, nošenje jaja u žlici, lastika, školice, skakanja u vreći, bacanja kamena s ramena do neizostavnih ščinki...
U Osnovnoj školi Monte Zaro održan je danas projektni dan u čijoj su realizaciji sudjelovali učenici od 1. do 8. razreda sa svojim učiteljima, učiteljicama, stručnim suradnicima i pomoćnicima u nastavi.
Projektna nastava radioničkog tipa u predmetnoj i razrednoj nastavi održana je u sklopu projekta „Institucionalizacije zavičajne nastave uz potporu„ Istarske županije, Festivala znanosti i Međunarodne ekoškole, a teme su bile “Beside i užance“ i „Život“ uz ekološke motive.
Učenici razredne nastave bavili su se istarskim štorijama, starim pričama naših nona, plesali su, svirili i zakantali po staroj užanci.
Dok su oni u nižim razredima izrađivali čakavski abecedarij i memory sa slovima i istarskim riječima i uskršnja jaja koja su ukrasili istarskim poslovicama i izrekama, stariji su učenici, kroz istraživačke i kreativne radionice, naučili više o narječjima i tradicijama našeg kraja, starim zanatima i igrama, životu u istarskim selima i gradovima, ali i posjetili vlakom Eko muzej u Vodnjanu i Povijesni i pomorski muzej Istre te podzemni tunel Zerostrasse.
Učenici su naučili i kako su se nekad istarska djeca igrala i provodila svoje slobodno vrijeme prije mobitela, TV-a i interneta pa su tako istraživali igre poput kolarića panića, potezanje konopa, nošenje jaja u žlici, lastika, školice, skakanja u vreći, bacanja kamena s ramena do neizostavnih ščinki...
- Cijeli današnji nastavni dan bio je posvećen korelaciji zavičajne nastave, ekologije i znanosti. Učenici su osvijestili važnost očuvanja zavičajne baštine i ekologije te tako
stekli nove vještine za cjeloživotno učenje. Crtalo se, pjevalo, plesalo, igralo, istraživalo i to sve u službi očuvanja okoliša, života i zavičajne baštine, doznajemo od ravnateljice Branke Sironić.
Zgrada koja je vjerojatno jedna od najljepših na prostoru Vallelunge najbolji je primjer devastacije
Kroz projekt „Da navadin Ca“ – Ćakulode za najmlaje u koji su uključeni učenici trećih razreda Osnovne škole „Ivo Lola Ribar“ te Osnovne škole Matije Vlačića tijekom ovog polugodišta uz svoje učiteljice i vanjske suradnike usvajali su običaje našeg kraja i našu domoću besedu
Ovaj spektakl donosi raznovrstan program koji će publici predstaviti tradicionalne plesove, glazbu i kostime iz različitih dijelova naše zemlje. Uz domaćina KUD "Uljanik" iz Pule nastupiti će i KUD "Ivan Fonović Zlatela" iz Kršana te KUD "Zvir" iz Jelenja koji će svojim izvedbama oživjeti bogatu folklornu baštinu
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.