Politika i društvo

REAGIRANJE MILLENIUM PROMOCIJE

BOŽI SKOKI 400 TISUĆA KUNA JAVNOG NOVCA (2) Naslov je netočan, radi se o 348.850,00 HRK plus PDV!

Netočan je navod „Dok PR stručnjak Skoko gostujući u raznim medijima "nezavisno priča" o HDZ-u, Millenium promocija surađivala je i s raznim ministarstvima i državnim agencijama. Mediji su pisali kako su unazad nekoliko godina pretežito preko natječaja dobili 15 milijuna kuna vrijedne poslove samo iz centralnog proračuna.“ Predmetni navod naglašen „“ navodnicima je netočan te zlonamjerno insinuira političku i poslovnu pristranost. Točno je kako Millenium promocija d.o.o. na tržištu posluje već 24 godine, koliko je i prof.dr.sc. Božo Skoko dio tvrtke, a tijekom kojeg razdoblja je tvrtka aktivno surađivala s privatnim i javnim sektorom, od čega udio prihoda ostvarenih suradnjom s korisnicima centralnog državnog proračuna u ukupnom poslovanju tijekom proteklih pet godina čini samo 3,5 posto. Prof.dr.sc. Božo Skoko, kako je već naglašeno, iskusni je dugogodišnji profesor te profesionalac kojeg mediji redovito kontaktiraju kako bi komentirao aktualna društvena i politička zbivanja, a koje obavlja stručno i nepristrano.


 
5 min
Istra24

Netočan je navod „Dok PR stručnjak Skoko gostujući u raznim medijima "nezavisno priča" o HDZ-u, Millenium promocija surađivala je i s raznim ministarstvima i državnim agencijama. Mediji su pisali kako su unazad nekoliko godina pretežito preko natječaja dobili 15 milijuna kuna vrijedne poslove samo iz centralnog proračuna.“ Predmetni navod naglašen „“ navodnicima je netočan te zlonamjerno insinuira političku i poslovnu pristranost. Točno je kako Millenium promocija d.o.o. na tržištu posluje već 24 godine, koliko je i prof.dr.sc. Božo Skoko dio tvrtke, a tijekom kojeg razdoblja je tvrtka aktivno surađivala s privatnim i javnim sektorom, od čega udio prihoda ostvarenih suradnjom s korisnicima centralnog državnog proračuna u ukupnom poslovanju tijekom proteklih pet godina čini samo 3,5 posto. Prof.dr.sc. Božo Skoko, kako je već naglašeno, iskusni je dugogodišnji profesor te profesionalac kojeg mediji redovito kontaktiraju kako bi komentirao aktualna društvena i politička zbivanja, a koje obavlja stručno i nepristrano.

Obraćamo Vam se sa zahtjevom za objavu reagiranja i ispravka netočnog navoda objavljenog u naslovu, podnaslovu i tekstu autorice Danijele Bašić-Palković, objavljenog 25. travnja 2023. godine na poveznici https://www.istra24.hr/politika-i-drustvo/bozi-skoki-400-tisuca-kuna-javnog-novca-zoricic-angazirao-predsjednika-katolickog-zbora-mi-za-kampanju-gospodarenja-otpadom-u-puli naslova BOŽI SKOKI 400 TISUĆA KUNA JAVNOG NOVCA: Zoričić angažirao predsjednika Katoličkog zbora "Mi" za kampanju gospodarenja otpadom u Puli.

Ovim putem reagiramo na naslov, podnaslov i sadržaj teksta s ciljem ispravnog informiranja javnosti te molimo objavu reagiranja na istom ili istovrijednom mjestu i na isti ili istovrijedan način kao što je objavljena informacija na koju se ispravak odnosi, a sukladno odredbama članka 40. Zakona o medijima (Narodne Novine 54/09, 84/11, 81/13, 114/22), dalje u tekstu: ZM.

U odnosu na naslov teksta, reagiramo na dio navoda u naslovu predmetnog teksta koji glasi: „Boži Skoki 400 tisuća kuna javnog novca“. Predmetni je navod netočan; ukupna je vrijednost projekta usluga koje su predmet ovog Ugovora 46.300,35 Eura bez PDV-a, odnosno točno  neto dodijeljenog odabranom ponuditelju Millenium promocija d.o.o., a ne o osobnom prihodu pojedinca.

Vezano uz podnaslov teksta, autorica navodi kako se agencija Millenium promocija pokazala „kao najbolji izbor za kampanju vezano uz gospodarenje otpadom u Puli koja neodoljivo podsjeća na sličnu kampanju u mandatu Borisa Miletića“, stavljajući ishod postupka javne nabave u politički kontekst i međusobno ih uvjetujući. Predmetno je netočno. Millenium promocija d.o.o. na navedenom otvorenom postupku javne nabave, na kojem su mogli prisustvovati svi zainteresirani gospodarski subjekti, ponudila je najpovoljniju ponudu a što se vidi iz Zapisnika o pregledu, ocjeni i usporedbi ponuda objavljenog na EOJN putem poveznice https://eojn.nn.hr/SPIN/APPLICATION/IPN/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?id=7359199

https://eojn.nn.hr/SPIN/APPLICATION/IPN/DocumentManagement/DokumentPodaciFrm.aspx?id=7359199, objavljenog 23.12.2022. godine.

U dijelu gornjeg teksta autorice koji se odnosi na „…neodoljivo podsjeća na sličnu kampanju u mandatu Borisa Miletića…“, netočno je da predmetna kampanja „neodoljivo podsjeća“ na ranije ili druge kampanje. Naime, kampanja koja je osmišljena te je započela s provedbom svojim vizualnim rješenjem i sloganom usuglašenim s Naručiteljem isključivo odgovara na traženo u dokumentaciji o nabavi. Slogan aktualne kampanje jest „Navike okreni, promjenu pokreni“, te ni na koji način tekstom i vizualnim rješenjem ne podsjeća na prethodnu kampanju, a koju autorica navodi u tekstu radi usporedbe.

Autorica dalje u tekstu navodi: „Riječ je o Millenium promociji u suvlasništvu poznatog "nezavisnog" medijskog analitičara Bože Skoke“. Predmetni navod naglašen „“ navodnicima je netočan te zlonamjerno insinuira neprofesionalnost u redovitom medijskom istupanju i analizi relevantnih društvenih aktualnosti. Prof.dr.sc. Božo Skoko tijekom svoje dugogodišnje karijere kao sveučilišni profesor s više od 20 godina iskustva rada na tržištu u svojim javnim i medijskim analizama poštuje sve standarde struke.

Netočan je i navod „Dakle, može se iščitati da će za polugodišnje aktivnosti s ove strane Učke, Millenium promocija zaraditi preko 50 tisuća eura“. Ukupna vrijednost usluga koje su predmet ovog Ugovora iznosi 46.300,35 EUR bez PDV-a. Radi se o iznosu u koji su uračunati svi troškovi prema trećim stranama, medijima i dobavljačima usluga, prije oporezivanja. U tom smislu, predmetni iznos predstavlja prihod, a ne zaradu. Dodatno, ističemo kako će Millenium promocija morati angažirati treće strane u sklopu provedbe projekta – u što spadaju između ostalog organizacija i provedba 10 predstava za 2000 djece osnovnih škola iz Pule i okolice, osmišljanje i izrada slogana i vizualnog identiteta, provedba oglasne kampanje u lokalnim medijima i putem online platformi, izrada edukativno-informativnih materijala poput letaka i bojanki za predškolsku i školsku djecu, te organizacija edukativno-informativnih događaja za korisnike.

Autorica dalje u tekstu navodi, ali i prenosi dio teksta drugog medija, demantiranog u navedenom dijelu dana 10.11.2022. godine, kako „dok je u stvarnosti bio i suvlasnik firme koja je zaradila enormne profite zahvaljujući administraciji pod vodstvom tadašnjeg gradonačelnika Milana Bandića“. Predmetni je navod netočan. Vrijednost usluga Millenium promocije d.o.o. izvršenih prema Gradu Zagrebu u 2019. godini iznosila je 9.750 kn (bez PDV-a), dok u 2021. i 2022. godini, Millenium promocija d.o.o. nije imala poslovne aktivnosti s Gradom Zagrebom, odnosno Zagrebačkim holdingom. U proteklih 10 godina, Millenium promocija d.o.o. je u poslovanju s Gradom Zagrebom, Zagrebačkim holdingom ili društvima kćerima ukupno ostvarila prihod od 2 milijuna kn.

Netočan je navod „Dok PR stručnjak Skoko gostujući u raznim medijima "nezavisno priča" o HDZ-u, Millenium promocija surađivala je i s raznim ministarstvima i državnim agencijama. Mediji su pisali kako su unazad nekoliko godina pretežito preko natječaja dobili 15 milijuna kuna vrijedne poslove samo iz centralnog proračuna.“ Predmetni navod naglašen „“ navodnicima je netočan te zlonamjerno insinuira političku i poslovnu pristranost. Točno je kako Millenium promocija d.o.o. na tržištu posluje već 24 godine, koliko je i prof.dr.sc. Božo Skoko dio tvrtke, a tijekom kojeg razdoblja je tvrtka aktivno surađivala s privatnim i javnim sektorom, od čega udio prihoda ostvarenih suradnjom s korisnicima centralnog državnog proračuna u ukupnom poslovanju tijekom proteklih pet godina čini samo 3,5 posto. Prof.dr.sc. Božo Skoko, kako je već naglašeno, iskusni je dugogodišnji profesor te profesionalac kojeg mediji redovito kontaktiraju kako bi komentirao aktualna društvena i politička zbivanja, a koje obavlja stručno i nepristrano.

Netočna je tvrdnja autorice kako „Miletić je imao Macana, a Zoričić očito više preferira Skoku“. Millenium promocija d.o.o. je gospodarski subjekt s kojim je Grad Pula, nakon provedenog postupka javne nabave sklopila ugovor o pružanju usluga. Prof. dr.sc. Božo Skoko u svojem dugogodišnjem radu nije surađivao s gradonačelnikom Filipom Zoričićem, niti je tvrtka Millenium promocija d.o.o. pružala ikakve usluge gospodinu Zoričiću u razdoblju prije, kao niti u razdoblju nakon izbora za gradonačelnika Grada Pule.

 

Slijedom gore navedenoga, molimo objavu kako to nalaže Zakon o medijima.

 

Millenium promocija d.o.o.


Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.