Politika i društvo

istra u saboru

Dalibor Paus (IDS) : "Butkovićevo ministarstvo nasukalo se na slučaju Deala"

Prema svim realnim kriterijima, sezona je već počela, a brod Deala – ni makac. I dalje stoji nasukan, već 15 mjeseci, ugrožavajući okoliš i sigurnost ljudi, kazao je Paus


 
2 min
Istra24

Prema svim realnim kriterijima, sezona je već počela, a brod Deala – ni makac. I dalje stoji nasukan, već 15 mjeseci, ugrožavajući okoliš i sigurnost ljudi, kazao je Paus

Saborski zastupnik IDS-a Dalibor Paus ponovno je u Hrvatskom saboru upozorio na višemjesečni nemar nadležnih institucija kada je riječ o brodu Deala, koji je još u travnju 2024. nasukan nadomak obale na ulazu u Raški zaljev.

- Još 16. siječnja ove godine, s istom ovom slikom u ruci, apelirao sam da se nešto poduzme. Upozorio sam tada na činjenicu da je taj brod dug gotovo 80 metara, pod tanzanijskom zastavom, koji je prevozio stoku – već mjesecima nasukan svega četrdesetak metara od obale0, rekao je Paus.

Istaknuo je da je sliku nasukanog broda cijelo vrijeme držao u saborskoj klupi jer je, kako kaže, nažalost imao loš osjećaj da će mu ponovno zatrebati. Podsjetio je kako je Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture, nakon višekratnih prozivki – građana, načelnika, općinskih vijeća i saborskih zastupnika – tek 12. veljače ove godine sazvalo sastanak na kojem je obećano da će brod biti uklonjen do početka turističke sezone.

-Prema svim realnim kriterijima, sezona je već počela, a brod Deala – ni makac. I dalje stoji nasukan, već 15 mjeseci, ugrožavajući okoliš i sigurnost ljudi, kazao je Paus.

Dodao je i da je ministarstvo još deset dana nakon nasukavanja u travnju 2024. godine izvijestilo
kako se provodi nadzor broda te da se odsukavanje očekuje unutar trideset dana.

- Dakle, već krajem svibnja prošle godine brod je trebao biti uklonjen. Ali nije. I zato danas možemo slobodno reći: na slučaju broda Deala – nasukao se i ministar Butković sa svojim ministarstvom, zaključio je Paus.

Na kraju je istaknuo kako će sliku broda zadržati još neko vrijeme –iako u nadi da mu više neće trebati.


Nastavite čitati

Istra
 

Studija Harvard Business Review Analytic Services u suradnji s Infobipom otkriva da nedovoljna primjena umjetne inteligencije negativno utječe na korisničko iskustvo

Svi govore o korisničkom iskustvu, ali gotovo nitko ga ne isporučujeistaknuo je Ben Lewis, potpredsjednik marketinga i rasta u Infobipu. Kada brendovi ne uspiju pružiti značajne, ljudima slične razgovore, ne gube samo učinkovitost, gube povjerenje. Vrijeme je da redefiniramo što korisničko iskustvo zaista znači u AI eri, rekao je

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.