Istra24 je u petak objavila tekst o mladoj pulskoj obitelji koja je za svoju privatnu kuću u Valdebeku od HEP ODS-a Elektroistre zatražila priključak za struju još u studenom 2021. godine i u međuvremeno platila sve potrebno, ali, ukratko, do danas tamo nije izgrađena ni trafostanica, iako je svojevremeno na mjestu gdje bi trebala biti osvanula ploča kojom se označava gradilište, a koja je ubrzo – nestala.
Članak je na Facebook stranici Istre24 izazvao brojne reakcije građana i građanki. Redom negativne. Slične recenzije mogu se pročitati i na Googleu.
Dok čekamo odgovor HEP-a zašto se stalno odgađa početak gradnje trafostanice, prenosimo neke od komentara, onih čitatelja i čitateljica, odnosno recenzenata i recenzentica koji su mišljenje podijelili imenom i prezimenom. Pritom ćemo izbjeći one koje ovu državnu tvrtku optužuju za korupciju, kao i one komentare o 'kuvertama'. Nećemo prenositi uvrjedljive komentare, psovke, niti one napise koji prozivaju zaposlenike/ce.
Tako je Klaudio Pincan napisao: „To je uobičajena praksa s pulskom Elektroistrom“, a Miroslav Dujmović kaže: „Bitno je da HEP redovno naplaćuje struju i da je uzeo novac za priključak“.
Lorena Borina je podijelila svoje iskustvo: „Mi smo platili unaprijed, čekali godinu dana i na kraju kad smo im rekli da nam, pošto nas još nisu priključili, vrate uplaćeni iznos s kamatama (godinu dana su baratali s našim novcima), u roku odmah su nas priključili“.
Kristina Hudak se poistovjetila s mladim supružnicima. Ona je komentirala da ih ima još koji od studenog 2021. čekaju priključak: „Drže naš novac, a mi svaki tjedan čekamo u redu i molimo ih da se smiluju“. Slično je napisao i Sanel Botonjić: „Identična stvar za Loboriku…ovaj članak kao da su pisali o nama“.
Na Googleu je pak moguće naći recenzije za usluge Elektroistre. Iako su one starijeg datuma 'pozitivnije', ukupna ocjena je 1,7.
Senad Bešić je prije tri mjeseca napisao: „U svom dugogodišnjem radnom i životnom iskustvu nisam imao ovakav loš način i odnos prodavatelja usluge prema kupcu. Komunikacija je gotovo nemoguća a način je takav kao da sa druge strane imate duha koji vas vrti u krug“.
„Usluga ne da nije dobra, nego uopće nije izvršena 2 mjeseca nakon plaćanja prema ponudi. Na svaki upit dobivam šablonski odgovor „proslijeđeno je nadležnim službama“. Nije mofuće ni saznati status predmeta.
Najupadljiviji komentar, bio šala ili ne, definitivno je onaj Tomislava Bičanića: „Zbog vas sam se razveo. Fali mi Ankica“.
Ana Burke je iznijela da HEP ima šokantno lošu uslugu te da za praznu kuću uredno dobiva tisuće kuna računa.
Mnogi su progovorili o gužvama na šalterima, ispričali su kako nitko ne odgovara na pozive, zapazili da 'uvijek fali jedan papir', ali i prepričali da im HEP račune šalje na krivu adresu.
Od pozitivnih komentara pronašli smo onaj jedne recenzentice koja je napisala da je Elektroistra problem nestanka struje riješila u pola sata, ali i onaj koji hvali jednu izuzetnu ljubaznu i brzu službenicu.