Ruski projektil pogodio luku u Odesi, dvoje poginulih
U napadu je oštećena lučka infrastruktura, dizalice, automobili i skladišta * Gotovo 90 posto ukrajinskog izvoza prolazi kroz luku u Odesi, uključujući milijune tona žita i metala
Direktivom se predlaže definiranje vožnje u pratnji već sa 17 godina, smanjenje dobne granice za vozače B, C i C1 kategorije na 17 godina, a za D kategoriju već s 21 godinom. Predlaže se i dozvoljena razina alkohola u krvi mladih vozača od 0,2 promila
Direktivom se predlaže definiranje vožnje u pratnji već sa 17 godina, smanjenje dobne granice za vozače B, C i C1 kategorije na 17 godina, a za D kategoriju već s 21 godinom. Predlaže se i dozvoljena razina alkohola u krvi mladih vozača od 0,2 promila
„Umjesto zdravog razuma i slušanja struke usvojili smo prijedlog koji je poražavajući korak unatrag za europsku sigurnost na cestama“, smatra europarlamentarac Valter Flego (IDS/Renew) nakon današnjeg usvajanja stava Parlamenta o Direktivi o vozačkim dozvolama. Naime, Flego je bio protiv kontroverznog stava Parlamenta, koji je usvojen s 339 glasova ZA, 240 PROTIV i 37 suzdržanih.
Direktivom se predlaže definiranje vožnje u pratnji već sa 17 godina, smanjenje dobne granice za vozače B, C i C1 kategorije na 17 godina, a za D kategoriju već s 21 godinom. Predlaže se i dozvoljena razina alkohola u krvi mladih vozača od 0,2 promila. Cilj Direktive je da Unija do 2050. bude bez i jedne stradale osobe na europskim cestama kao prvi kontinent na svijetu, no Flego smatra da prijedlog od samog starta ide u sasvim drugom smjeru.
- U Europskom parlamentu često pronalazimo kompromise oko različitih tema. Kad govorimo o sigurnosti na cestama, mislim da kompromisa ne smije biti. U ovoj Direktivi imamo jasan prioritet i zadaću – veća sigurnost u prometu i očuvanje mladih života. Zato ne smije biti kompromisa kad pričamo o tome smiju li ili ne smiju mladi sa 17 godina voziti grdosije od kamiona ili aute od 300 konjskih snaga. Naravno da ne smiju, naglasio je Flego te dodao:
- Ne smije biti kompromisa ni kad govorimo o promilima. Naravno da mladi vozači ne smiju imati alkohola u krvi. U slučaju bijega s mjesta nesreće, naravno da je potrebno trajno oduzeti vozačku dozvolu. Na taj način možemo sačuvati puno života. Na mnoge važne stvari zatvorili smo oči. Vožnjom s 0,2 promila šaljemo krivu poruku - „Kad piješ, vozi!“.
Flegov se stav od samog početka nije mijenjao i bio je kontra većine u Parlamentu.
- Ne želim sudjelovati u ovom političkom cirkusu ni dodvoravati se različitim lobijima. Ljudski životi moraju biti na prvom mjestu, a ova Direktiva ne ide u tom smjeru. Ipak, s obzirom da se bliži kraj ovog saziva Parlamenta, na konačnom će prijedlogu zakona dalje raditi novoizabrani zastupnici i ja vjerujem da kad se politička dodvoravanja nakon izbora završe, novi će zastupnici slušati struku i imati zajednički i jedini ispravan cilj - spašavanje ljudskih života i smanjenje smrtnosti na cestama.
U napadu je oštećena lučka infrastruktura, dizalice, automobili i skladišta * Gotovo 90 posto ukrajinskog izvoza prolazi kroz luku u Odesi, uključujući milijune tona žita i metala
Dodatni vatrogasci iz raznih dijelova Grčke dovedeni su kako bi pojačali lokalnu vatrogasnu brigadu s ciljem suzbijanja požara koji je narastao do alarmantnih razmjera
Uz njega je poginuo i njegov brat Andre (26), također profesionalni nogometaš. Braća su poginula kad je njihov automobil malo iza ponoći sletio s ceste i zapalio se * Jota se prije dva tjedna oženio sa svojom dugogodišnjom partnericom Rute Cardoso
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.