Istupivši danas pred novinare s temom poskupljenja parkirnih mjesta i proširenja zona zabrane parkinga, vodeći ljudi pulske organizacije Socijalističke radničke partije jasno su poručili gradskim vlastima da ponište spornu odluku o poskupljenju parkinga.
- U vremenu općih poskupljenja i opravdanog straha građana za svoj budućnost, jedino rješenje koje pulska gradska vlast nalazi je povećanje nameta. Smatramo da, s obzirom na to koliko građani plaćaju nameta na svoje automobile, počevši od kupnje, registracije, benzina, cestarine itd, vlasnici automobila već dovoljno pune proračun i prihode raznim monopolima da bi sada dobili još jedan, rekao je predsjednik GO SRP Pula Davor Rakić.
Član predsjedništva stranke Vladimir Kapuralin rekao je kako se moguća rješenja moraju tražiti u novim investicijama u javni prijevoz i osiguravanju dovoljnog broja parkirnih mjesta stanovnicima centra Pule.
- Ovi nameti će samo povećati ogorčenje građana pošto će najsiromašniji ostati bez parkirnih mjesta, a najbogatijima će biti lako dostupna, rekao je Kapuralin.
Najveće probleme vide u smanjenom pristupu pulskoj zelenoj tržnici i svim javnim institucijama koje se nalaze u centru grada.
- Pričaju mi ljudi s Kaštanjera da im odlazak na tržnicu sada oduzima najmanje dva sata. Odlazak u poštu, katastar, Finu i druge ustanove također je postao veliki problem. Vjerujem da nitko u Puli nije zadovoljan ovim rješenjem, ali ljudi su apatični i sve prihvaćaju, uglavnom jer se ne žele isticati ni zamjerati, zaključio je.
Članica predsjedništva SRP GO Pula Ranka Čičovački nadovezala se na spomenutu apatiju koju vidi i kao opasnost za pitanje plaža, odnosno njihovog koncesioniranja i ograđivanja koje će navodno biti omogućeno novim Zakonom o pomorskom dobru.
- U Italiji je više od 50 posto plaža pod koncesijama i na njih ne možete pristupiti ako ne platite ulaz. U Napulju je situacija najgora jer je tamo tek 20 posto plaža javno dostupno. O njima se dakako najmanje vodi računa pa su neuređene i prljave. Građanima ne preostaje ništa doli skupo plaćati ulazak u more. Najgore od svega je što se koncesije automatizmom obnavljaju i tome je jako teško stati na kraj, rekla je Čičovački.
Po pitanju parkinga u Puli u SRP-u smatraju da bi gradska vlast morala povući odluke o poskupljenju i proširenju zona zabrane te vratiti sve na staro stanje koje, kažu, nije bilo idealno, ali bilo je svakako bolje od novog režima.