Prema izmjenama i dopunama plana prijma u službu u upravna tijela Istarske županije za ovu, 2023. godinu, u Županiji je trenutno zaposleno 298 osoba, a u planu ih je zaposliti dodatnih 23.
Najviše zaposlenika ima Upravni odjel za opću upravu i imovinsko-pravne poslove, njih 82 (77 službenika i pet namještenika). Slijedi Upravni odjel za prostorno uređenje i gradnju s 45 djelatnika i djelatnica te Upravni odjel za proračun i financije koji broji 28 radnika i radnica.
Najmanje je zaposlenih u Službi za unutarnju reviziju (2) te Upravnom odjelu za talijansku nacionalnu zajednicu i druge etničke skupine (5).
Kabinet župana ima ukupno 17 službenika i namještenika, isto koliko i odjel za gospodarstvo. Upravni odjel za turizam pak broji 19 zaposlenih, što je više nego što imaju odjel za poljoprivredu (14), pa odjel za zdravstvo (18), kao i odjel za obrazovanje (18), te odjel za gospodarstvo (17).
Plan prijma u službu u upravna tijela je, naime, zakonska forma na temelju koje Županija može zaposliti nove ljude, ali ne mora. Njime se utvrđuje potreba za dodatnim brojem službenika i namještenika. Za raspisivanje natječaja za posao potrebna je suglasnost župana Borisa Miletića.
No, ako bude kako je određeno planom, onda će najviše osoba biti zaposleno u odjelu za prostorno uređenje i gradnju. Kako je naznačeno u tablici, na određeno radno vrijeme planirano je na tom odjelu zaposliti dodatne službenike i namještenike, točnije njih sedmero (6 na međunarodnim projektima te zbog povećanog obima posla i zamjene i jednog redovnog vježbenika/cu) te dodatnih dvoje na neodređeno radno vrijeme, dakle ukupno 9. Dodanih pet radnih mjesta otvorit će se i u Upravnom odjelu za opću i imovinsko-pravne odnose, tri u odjelu za gospodarstvo te još dva na neodređeno radno vrijeme u odjelu za turizam.