Politika i društvo

SJETIO SE STARE LJUBAVI

OTVORENA MARINA POLESANA Boris Miletić: Malo sam emotivan dok među nazočnima gledam Ivana Jakovčića

Malo sam emotivan dok među nazočnima gledam Ivana Jakovčića jer znam koliko je vremena proteklo da bi se ovaj projekt realizirao. Negdje 2001. godine, na jednoj sjednici Vlade, tadašnji ministar je s premijerom Račanom dogovorio projekt Brijuni rivijera kako se naše priobalje ne bi razlomilo na nekoliko komadića, nego ujedinilo, poručio je istarski župan


 
3 min
Martina Pereša ⒸFOTO: Manuel Angelini

Malo sam emotivan dok među nazočnima gledam Ivana Jakovčića jer znam koliko je vremena proteklo da bi se ovaj projekt realizirao. Negdje 2001. godine, na jednoj sjednici Vlade, tadašnji ministar je s premijerom Račanom dogovorio projekt Brijuni rivijera kako se naše priobalje ne bi razlomilo na nekoliko komadića, nego ujedinilo, poručio je istarski župan

Nakon što su proteklog mjeseca i formalno odobreni svi uvjeti za rad danas je nakon višegodišnje gradnje svečano otvorena Marina Polesana u sklopu projekta Katarina Monumenti, a u vlasništvu Danka Končara i njegove tvrtke Kermas Istra.

Ova masivna nautička infrastruktura prostire se na preko deset hektara zemljišta u sklopu kojih se nalaze 262 veza u moru i 42 za kopno, hotel, restoran i caffe bar. U rad ju pušta grupa Marina koja će ju umrežiti s ostalim suvremenim marinama.

- Do ovog trenutka utrošeno je oko 30-ak milijuna eura i još treba nekoliko objekata urediti. Ovo je faza 2 Marine 1. Ostalo je hotel u vrijednosti oko 30 te marina u vrijednosti oko 20 milijuna po današnjim cijenama koje su drastično otišle gore. Želim naglasiti da se ovim ulaganjem ulaže u vlastito dobro Republike Hrvatske. Sva uložena sredstva su naša i nismo imali nikoga tko bi nas financijski podržao u ovome. U drugoj fazi predviđena je izgradnja hotela, te na području kamenoloma oko još 900 vezova za na kopnu i oko 150 na moru, kazao je Končar.

Političari optimistični, Miletić emotivan

- Kažu da kada se nešto događa, još na ovako lijep dan, onda je to neki znak. Čestitam svima, ovo je stvarno velik pothvat. Pula je grad bogate prošlosti, ali i budućnosti i ovo je početak te budućnosti. Želim da se i dalje kao grad razvijamo i u marini vam želim puno brodova, poručio je gradonačelnik Filip Zoričić investitoru.

- Malo sam emotivan dok među nazočnima gledam Ivana Jakovčića jer znam koliko je vremena proteklo da bi se ovaj projekt realizirao. Negdje 2001. godine, na jednoj sjednici Vlade, tadašnji ministar je s premijerom Račanom dogovorio projekt Brijuni rivijera kako se naše priobalje ne bi razlomilo na nekoliko komadića, nego ujedinilo. Tema demilitarizacije i mene je privukla u politiku, dva stoljeća je vojska određivala smjer razvoja grada i mislim da je vrijeme da se sva bivša vojna infrastruktura stavi u funkciju grada i građana, otvaranja novih radnih mjesta i gospodarskih mogućnosti. I pored Uljanika koji živi s teškoćama, ali živi, možemo imati i ovakvu marinu. 200 hektara zemljišta stoji nasuprot nas i apeliram ministru Butkoviću da nam se odbori i da ulažemo u njega, ta je imovina 90% državna, kazao je župan Boris Miletić.

Koncesiju je tvrtka dobila od Ministarstva mora, prometa i infrastrukture, a tom je prigodom svečanom otvorenju prisustvovao i ministar Oleg Butković.

- Ovo je naša perspektiva i ovakve investicije ulijevaju nadu u razvoj naše države. Hrvatska je pomorska zemlja, mi od mora živimo i naša je zadaća pametno ulagati u njega i razvijati investicije u obnovu naših luka. Ovih dvadeset godina otkako je dobivena koncesija je loš primjer jer ova investicija Istarskoj županiji je neusporediva s drugima. Ovo su prekretnice i novi počeci i ovo nije naš završen posao u Puli. Moramo obnoviti lukobran i rivu, a europska sredstva za to postoje, kazao je ministar.


Nastavite čitati

Pula
 

Podrtina jedrilice Delfinos iz Štinjana uskoro kreće na svoje posljednje putovanje u pulski Metis

Ako je suditi po odgovoru nadležnih iz Grada Pule, radi se o posljednjim danima jedrilice Delfinos, koja je u prošlosti svom vlasniku najvjerojatnije služila za odmor i uživanje na Jadranu. Ono što je bolno u sudbini brodice je sporost nadležnih službi, jer teško se je oteti dojmu da je jedrilica mogla biti spašena, kada je prvi put uočena uz mol na pulskoj Vallelungi još u ožujku ove godine

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.