Politika i društvo

KOMENTAR

Pula postala 'parkiralište' za kruzere i platforme, trening poligon za avione

Uljanik više ne odgaja nikog. Školovanje je postalo precijenjeno. S druge strane zaljeva Danko Končar već 15 godina pretvara Pulu u Monte Carlo. Dosad smo vidjeli samo predstavu 'Gospoda Glembajevi'. Dvadeset godina prodaju nam Rivijera iluziju, špekulantsku fatamorganu dok u pozadini dovode emire, kalife i vezire pokušavajući uzeti tri posto provizije


 
1 min
Dražen Majić ⒸFOTO: Manuel Angelini

Uljanik više ne odgaja nikog. Školovanje je postalo precijenjeno. S druge strane zaljeva Danko Končar već 15 godina pretvara Pulu u Monte Carlo. Dosad smo vidjeli samo predstavu 'Gospoda Glembajevi'. Dvadeset godina prodaju nam Rivijera iluziju, špekulantsku fatamorganu dok u pozadini dovode emire, kalife i vezire pokušavajući uzeti tri posto provizije

Slika govori tisuću riječi. Vidimo kruzer na zimovanju, u pozadini platformu na višegodišnjem dokovanju, između njih nedovršeni brod.

Ako išta želite znati o Puli - pogledajte zaljev.

Nekada plodonosna utroba grada koja je svake godine na svjetska mora slala po nekoliko brodova u koje je ugrađeno znanje naših inženjera, trud i znoj tisuća radnika, utroba koja je odgojila i školovala generacije Puležana i Istrijana.

Ta je utroba danas - jalova.

S jedne strane zaljev se pretvara u parkiralište naftnih platformi i kruzera, 'morski parking' u kojem inženjeri više nisu potrebni.

Uljanik više ne odgaja nikog. Školovanje je postalo precijenjeno.

S druge strane zaljeva Danko Končar već 15 godina pretvara Pulu u Monte Carlo. Dosad smo vidjeli samo predstavu 'Gospoda Glembajevi'. Dvadeset godina prodaju nam Rivijera iluziju, špekulantsku fatamorganu dok u pozadini dovode emire, kalife i vezire pokušavajući uzeti tri posto provizije.

Dolazak kruzera na zimski vez predstavljen je u medijima kao veliki poslovni uspjeh. Dok im u civiliziranim sredinama ograničavaju pristup jer dovode tisuće turista od kojih nema neke velike zarade, kod nas su i prazni dobrodošli. Ima puno posla za čišćenje.

Postali smo grad parkiralište, top poligon za trening švicarskih pilota, veliki obrt za čišćenje. 


Nastavite čitati

Pula
 

VOZILA PUNA IZMETA, A ULICA SMRDI Nastavlja se dugogodišnji problem stanara Kolodvorske ulice u Puli

Zvučni rastjerivači bilo koje vrste su funkcionalni prvih nekoliko dana, a nakon toga, to se može tretirati kao bačeni novac. Razlog je taj, da se ptice jako brzo naviknu na zvuk, te shvate da se radi o varci koja im ne predstavlja opasnost, i shodno tome nastavljaju boraviti na toj lokaciji, poručuje dr. sc. Jelena Kralj, upraviteljica Zavoda za ornitologiju, Hrvatske akademije znanosti i umjetnosti

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.