Politika i društvo

KREĆE OBNOVA

Sutra se zatvara stara cijev Tunela Učka. Radovi će trajati pola godine

Stara tunelska cijev, izgrađena 1981. godine, mora se prilagoditi sigurnosnim propisima i direktivama Europske unije. Potrebno je do kraja probiti još tri poprečna prijelaza za vozila, što se nije moglo izvesti dok promet teče postojećom tunelskom cijevi. Ti su prolazi najvećim dijelom već izgrađeni, samo je preostalo njihovo spajanje sa starom cijevi tunela, istaknuo je Lucijan Dušić, voditelj Centra upravljanja prometom i sigurnošću na Istarskom ipsilonu


 
1 min
Istra24 ⒸFOTO: Manuel Angelini

Stara tunelska cijev, izgrađena 1981. godine, mora se prilagoditi sigurnosnim propisima i direktivama Europske unije. Potrebno je do kraja probiti još tri poprečna prijelaza za vozila, što se nije moglo izvesti dok promet teče postojećom tunelskom cijevi. Ti su prolazi najvećim dijelom već izgrađeni, samo je preostalo njihovo spajanje sa starom cijevi tunela, istaknuo je Lucijan Dušić, voditelj Centra upravljanja prometom i sigurnošću na Istarskom ipsilonu

Nakon puštanja u promet nove cijevi tunela Učka, sav promet će biti preusmjeren kroz nju kako bi se obnovila stara tunelska cijev.

Radovi na obnovi stare cijevi tunela trebali bi trajati oko pola godine, nakon čega će obje tunelske cijevi biti otvorene za promet.

- Stara tunelska cijev, izgrađena 1981. godine, mora se prilagoditi svim današnjim sigurnosnim propisima i direktivama Europske unije. Potrebno je do kraja probiti još tri poprečna prijelaza za vozila, što se nije moglo izvesti dok promet teče postojećom tunelskom cijevi. Ti su prolazi najvećim dijelom već izgrađeni, samo je preostalo njihovo spajanje sa starom cijevi tunela, istaknuo je Lucijan Dušić, voditelj Centra upravljanja prometom i sigurnošću na Istarskom ipsilonu.

Paralelno s radovima na Tunelu, započeli su radovi na dionici autoceste dugoj 10 kilometara, od Učke prema Matuljima, uključujući dupliranje mosta Mirna i vijadukta Limska draga. Planirani završetak radova je listopad 2026., nakon čega će se Istarski ipsilon u Matuljima spojiti na mrežu autoceste pod upravljanjem Hrvatskih autocesta te u cijelosti biti uključen u ostatak autocestovne infrastrukture u Hrvatskoj.

Istra će biti povezana sa Zagrebom u punom profilu autoceste, što će omogućiti vožnju od Pule do Zagreba u trajanju od dva i pol sata.


Nastavite čitati

Istra
 

LEKCIJA ZA KSENOFOBE Policijski podaci dokazuju nekriminalno ponašanje naših radnika iz Azije

Podaci policije su potvrdili ono što je svaka razumna osoba mogla i sama zaključiti: radnici iz Indije, Bangladeša, Nepala i Filipina, koje su mnogi upoznali kao vrijedne i poštene radnike, ove godine u Puli nisu počinili nijedno kazneno djelo * Sutra: Analizirali smo policijsku statistiku vezano za slučajeve silovanja u Puli. U većini slučajeva žrtva poznaje nasilnika * U sutrašnjem intervjuu za Istru24 saborska zastupnica Dušica Radojčić govori o planovima za predstojeće lokalne izbore, ali i otkriva kako će Možemo! osim Pule i Pazina na izbore izaći i u još nekim istarskim gradovima

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.