Politika i društvo

IDS-ov kandidat za gradonačelnika

Valter Boljunčić: 'Prazna rolo garaža simbol je promašenih politika aktualne gradske vlasti, Zoričića i njegovih partnera iz SDP-a'

Na konstataciju da problem parkinga nije riješio ni IDS koji je dugi niz godina vodio Pulu i zašto kao gradski vijećnik ranije nije upozoravao na očito promašenu investiciju rolo garaže, recimo prilikom usvajanja financijskog izvještaja Pula parkinga, Boljunčić je rekao da se na početku nije znalo koliko će sve to koštati i izgledati


 
4 min
Danijela Bašić-Palković ⒸFOTO: Manuel Angelini

Na konstataciju da problem parkinga nije riješio ni IDS koji je dugi niz godina vodio Pulu i zašto kao gradski vijećnik ranije nije upozoravao na očito promašenu investiciju rolo garaže, recimo prilikom usvajanja financijskog izvještaja Pula parkinga, Boljunčić je rekao da se na početku nije znalo koliko će sve to koštati i izgledati

"Prazna rolo garaža simbol je promašenih politika aktualne gradske vlasti na čelu sa gradonačelnikom Filipom Zoričićem i njegovih partnera iz SDP-a. U rolo garažu koja raspolaže s 30 parkirnih mjesta uloženo je preko 700 tisuća eura, konkretno 35 tisuća eura po jednom parkirnom mjestu, a garaža zjapi prazna", poručio je IDS-ov kandidat za gradonačelnika Pule Valter Boljunčić na konferenciji za medije koju je danas održao ispred rolo garaže u Puli.

Naglasio je da je parking jedan od ključnih problema u Gradu Puli, a investicija u rolo garažu, dodao je, može se zaokružiti na milijun eura.  

- Ovakva garaža, ako se već trebala raditi, mogla se smjestiti primjerice na lokaciji Starog grada čime bi se omogućilo građanima koje ne obuhvaća model Holders only da dođu u centar grada i parkiraju. Brojni građani nezadovoljni su tim modelom jer ne mogu ni na kratko parkirati ako trebaju po dijete u vrtić ili nešto obaviti. Naravno da treba imati razumijevanja za građane koji žive u centru, ali trebamo omogućiti i mjesta za parking, rekao je Boljunčić.

Tvrdi da "ova investicija predstavlja jasan primjer promašenih odluka gradske vlasti u protekle četiri godine".

- Trideset pet tisuća eura po parkirnom mjestu bačeno je na projekt koji nikada nije zaživio. Taj se novac mogao uštedjeti, ako ne drugačije, onda smanjenjem ili cijene parkinga ili broja sati za koje se plaća parking, istaknuo je IDS-ov kandidat.

Osvrnuo se i na obećanja SDP-a, koji je, tvrdi, četiri godine čvrsto stajao uz Zoričića i glasao za sve njegove prijedloge, a danas obećavaju, u moru besplatnih stvari, i  besplatan parking što Boljunčić smatra licemjernim.

Komentirao je i planiranu gradsku garažu na Marsovom polju rekavši da bi trebalo razmišljati u smjeru da se u Puli na više lokacija napravi više manjih montažnih garaža.

- Ako pored nogometnog stadiona dobijemo garažnu kuću od sedam katova, to će ličiti na Kineski zid. Parking treba služiti gradu i urbanom razvoju i postoji cijeli niz drugih lokacija na kojima se može realizirati parking, naveo je Boljunčić.

Spomenuo je parkiralište kod pulske opće bolnice gdje bi se tvrdi, mogao dignuti jedan ili dva kata za garažu, ali i na području Karoline podno pulske Arene u što, naglasio je, treba uključiti arhitekte i konzervatore.

- Garaže koje se izgrade moraju biti vizualno uklopljene u grad. U svakom slučaju, parking treba razvijati na način da se parking prilagodi gradu, a ne obrnuto, rekao je.

Na konstataciju da je problem parkinga nije riješio ni IDS koji je dugi niz godina vodio Pulu i zašto kao gradski vijećnik ranije nije upozoravao na očito promašenu investiciju rolo garaže, recimo prilikom usvajanja financijskog izvještaja Pula parkinga, Boljunčić je rekao da se na početku nije znalo koliko će sve to koštati i izgledati.

- Naravno da se problem parkinga mogao riješiti i prije, ali činjenica je da IDS u vrijeme dok je vodio Grad, nije trošio milijun eura za investiciju ovog tipa.

Na pitanje tko bi trebao snositi odgovornost i kako komentira činjenicu da je sada već bivši direktor Pula parkinga Branislav Bojanić 'montiran' na tu poziciju u vrijeme IDS-ove vlasti, Boljunčić je odgovorio:

- Ne želim prebacivati odgovornost, all bivši direktor Bojanić vjerojatno je radio kako mu se reklo. Mislim da je ovdje primarna politička odgovornost, konkretno Zoričićeve uprave koja četiri godine obnaša vlast u Puli, kazao je Boljunčić.

Naglasio je i kako je odnos gradske vlasti prema prostoru i urbanizmu bio pogrešno postavljen od samog početka.

- Problem parkinga treba promatrati u vidu cjelokupne vizije razvoja grada. Osim same namjene parkiranja, moramo obratiti pozornost i na vizualni dojam. Najveći problem je ljetno doba i turistički pritisak, ali za to postoje racionalna, fleksibilna i održiva rješenja, smatra Valter Boljunčić.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.