Politika i društvo

Mali eko-junaci u akciji

Vrtići u Poreču dobili posebne edukativne pakete

Kroz projekt su nabavljene majice, platnene torbe, bojice i edukativne bojanke na temu zaštite okoliša i odgovornog postupanja s otpadom


 
2 min
Istra24

Kroz projekt su nabavljene majice, platnene torbe, bojice i edukativne bojanke na temu zaštite okoliša i odgovornog postupanja s otpadom

Početak pedagoške godine znači i početak još jedne edukativne akcije u porečkim vrtićima – mali e-junaci će kroz zabavan sadržaj i aktivnosti učiti o očuvanju okoliša.

Povodom toga obišli su ih i gradonačelnik Loris Peršurić, zamjenica Nataša Basanić-Čuš, pročelnik za komunalni sustav Marino Poropat i pročelnica za društvenu djelatnost Tihana Mikulčić te djeci podijelili prigodne edukativne pakete. Svaki paket sadrži majicu, platnenu torbu, bojice i edukativnu dvojezičnu bojanku koja poziva djecu da postanu mali eko-junaci, što je bila i nit vodilja u dizajnu svih materijala. Svaki mališan sada može biti mali eko-junak i učiti o važnosti brige za prirodu kroz igru i kreativnost.

Kroz projekt su nabavljene majice, platnene torbe, bojice i edukativne bojanke na temu zaštite okoliša i odgovornog postupanja s otpadom. Od svakog artikla nabavljeno je 800 komada, što je omogućilo pripremu 800 edukativnih setova za djecu. Materijali su vrtićima dostavljeni još tijekom kolovoza, a početak pedagoške godine bio je idealna prilika da se oni podijele jasličkim i vrtićkim skupinama u gradskim vrtićima.

Cilj projekta je kroz igru, bojanje i edukativne sadržaje predškolsku djecu naučiti kako pravilno razvrstavati otpad i brinuti za prirodu te razvijati svijest o održivom ponašanju od najranije dobi.


Nastavite čitati

Istra
 

BUZET USKORO EPICENTAR AUTO SVIJETA Dolazi više od 200 natjecatelja iz više od 15 zemalja, u tri dana 20 tisuća posjetitelja!

Prosječna dnevna potrošnja posjetitelja kreće se od 100 do 150 eura, što ukupno predstavlja više od 1,5 milijuna eura izravne potrošnje kroz smještaj, ugostiteljstvo, trgovinu, gorivo i lokalne proizvode. Uz to, manifestacija okuplja više od 250 ljudi u organizaciji, a medijski doseg – od HRT-a do specijaliziranih auto-moto portala u Europi s više od 50 aktivnih medijskih kuća na stazi – dodatno gradi prepoznatljivost Buzeta i Istre kao destinacije aktivnog i sportskog turizma *  U Buzet dolaze najbolji vozači iz cijele Europe s automobilima vrhunskih performansi. Buzetske dane posebnima čini i publika uz stazu

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.