Politika i društvo

VOZNI RED BEZ (NOVOG) VLAKA

Zastupnik Daus (IDS) poručio Hrvatskim željeznicama: "Prestanite delat štupide od Istrijani!"

Predsjednik Kluba zastupnika IDS-a u Saboru istaknuo je kako je prije točno tri mjeseca na istarsku prugu stigao novi vlak kojim se trebala poboljšati sigurnost, brzina i kvaliteta usluge, a posebno je trebao biti od pomoći u prijevozu školske djece, ali umjesto očekivanog, vlak u nešto više od dva mjeseca bio čak dva puta na popravku, što znači da se putnici opet voze starim vlakovima * "Prije tih 150 godina", dodao je "cijela dionica od Divače do Pule izgrađena je za manje od 3 godine, dok danas, 15 mjeseci traje probni rad za puštanje u pogon rampe na jednom prijelazu preko pruge"


 
2 min
Istra24

Predsjednik Kluba zastupnika IDS-a u Saboru istaknuo je kako je prije točno tri mjeseca na istarsku prugu stigao novi vlak kojim se trebala poboljšati sigurnost, brzina i kvaliteta usluge, a posebno je trebao biti od pomoći u prijevozu školske djece, ali umjesto očekivanog, vlak u nešto više od dva mjeseca bio čak dva puta na popravku, što znači da se putnici opet voze starim vlakovima * "Prije tih 150 godina", dodao je "cijela dionica od Divače do Pule izgrađena je za manje od 3 godine, dok danas, 15 mjeseci traje probni rad za puštanje u pogon rampe na jednom prijelazu preko pruge"

Predsjednik Kluba zastupnika IDS-a Emil Daus, danas je u Saboru ponovno upozorio na katastrofalno stanje željezničke infrastrukture u Istri. Istaknuo je kako je prije točno tri mjeseca na istarsku prugu stigao novi vlak kojim se trebala poboljšati sigurnost, brzina i kvaliteta usluge, a posebno je trebao biti od pomoći u prijevozu školske djece.

No, saborski zastupnik IDS-a navodi kako je umjesto očekivanog, vlak u nešto više od dva mjeseca bio čak dva puta na popravku, što znači da se putnici opet voze starim vlakovima.

- S obzirom na to da sada već gotovo mjesec dana nema novog vlaka jer je ponavljam, u dva mjeseca dva puta završio na servisu, prijevoz školske djece starim vlakovima ponovno je i na relaciji od Pazina do Pule. Dakle, na cijeloj dionici istarske pruge. Također, stari vlakovi, što zbog svoje dotrajalosti i pregrijavanja, popravaka,  što zbog nedostatka garnitura za redovito pokrivanje svih linija vožnje, redovito kasne, upozorio je Daus te dodao da se školska djeca autobusima prevoze po lokalnim cestama.

Emil Daus - foto: Press IDS

Posebno je skrenuo pozornost na apsurd na jednom željezničko - cestovnom prijelazu u Pazinu, gdje je još prije gotovo godinu i pol u probni rad puštena automatska rampa, odnosno automatski uređaj na kojem se nalazi šipka duga jedan metar na koji se treba montirati ostatak rampe i svjetlosni uređaji koji su pokriveni i zamotani crnim najlonom.

No, dodaje da taj probni rad traje već dugih 15 mjeseci i to u stvarnosti izgleda tako da se taj metar šipke diže i spušta svaki put kada vlak prolazi, a da se pritom svjetlosni signali ne vide jer su pokriveni najlonom, dok se paralelno s tim rampe podižu i spuštaju - manualno, „po starinski“, tek malo modificiranijim načinom od onog prije 150 godina, kada je izgrađena pruga za vrijeme Austro-Ugarske monarhije.

- Prije tih 150 godina, u vremenu kada se u građevini nije koristio beton, samo manualnim radom i osnovnim alatima cijela dionica od Divače do Pule izgrađena je za manje od 3 godine, dok danas, 15 mjeseci traje probni rad za puštanje u pogon rampe na jednom prijelazu preko pruge u vremenu digitalnog doba i turističkih odlazaka u svemir. Poštovana gospodo iz HŽ-a – prestanite delat štupide od Istrijani, poručio je Daus!

Na kraju izlaganja naglasio je kako Istra zasigurno zaslužuje da se u nju ulaže, kako svojim doprinosom u BDP-u, punjenjem državnog proračuna, ali i vraćanjem uloženog te upitao je li potrebno i dalje ponavljati što znači moderna istarska željeznica za sigurnost, ekologiju i konkurentno hrvatsko gospodarstvo u najposjećenijoj hrvatskoj regiji?


foto: Dean Mladenović

Nastavite čitati

Hrvatska futsalska reprezentacija plasirala se na Svjetsko prvenstvo u Uzbekistanu

Dvije minute i 10 sekundi prije kraja Hrvatska je ostala bez Kristijana Postružina koji je isključen zbog dva žuta kartona. Poljaci su u tim trenucima povukli vratara, pa su imali dva igrača više na parketu. Igru 5 na 3 uspjeli su iskoristiti 50 sekundi prije kraja izjednačivši na 2-2 golom Kubika. U preostalih 60-tak sekundi Hrvatska se uspjela obraniti za veliko slavlje u Draženovom domu

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.