Zahvaljujući Infobipu, vodećoj IT kompaniji u regiji i tehnološkom partneru turnira 'Plava Laguna Croatia Open Umag', ovotjedni umaški ATP turnir posjetiteljima pruža potpuno novo, digitalno iskustvo.
Cijelo digitalno iskustvo za korisnike odvija se preko ATP Umag Chatbota, kreiranog na Infobipovoj platformi za kreiranje chatbotova Answers, i to na WhatsApp Businessu, jednom od najpopularnijih komunikacijskih kanala unutar Infobipove komunikacijske cloud platforme.
Svi teniski zaljubljenici i pratitelji umaškog turnira na jednome mjestu mogu saznati detalje o igračima, ždrijebu, turniru, rasporedu mečeva, dnevnom i zabavnom programu, kupnji karata i rezervaciji smještaja. Također, svaki korisnik ATP Umag Chatbota na WhatsAppu može sudjelovati i u kvizu s vrijednim nagradama.
ATP Umag Chatbot na WhatsAppu može se aktivirati slanjem ključne riječi „Hi“ na broj +385 99 537 1830 koji je potrebno najprije spremiti u imenik ili klikom na poveznicu. Također, svi posjetitelji turnira chatbot rješenje mogu aktivirati skeniranjem QR koda.
"Zajedno smo kroz ovu kampanju redefinirali interakciju, u ovom slučaju, između teniskih zaljubljenika i globalno prepoznatljivog turnira. Na dlanu i u samo par poteza može se doći do svih potrebnih detalja o turniru i to na mnogima omiljenoj chat aplikaciji WhatsAppu, nevezano gdje se nalazite, uz neprekidno korisničko putovanje", poručio je Adrian Benić, Infobipov član Uprave za proizvode.
"Osim što svi gledatelji mogu pratiti mečeve mladih, svjetskih teniskih zvijezda poput Carlosa Alcaraza i Jannika Sinnera, sada mogu biti i dio pravog digitalnog iskustva. U Infobipu smo prepoznali sjajnog partnera uz kojeg smo napravili značajan tehnološki iskorak u prezentaciji turnira i popratnog sadržaja", izjavio je Tomislav Poljak, direktor turnira Plava Laguna Croatia Opena Umag.
"Zahvaljujemo Infobipu na mogućnosti da dođemo još bliže našim gostima i posjetiteljima turnira. Komunikacija s gostima nam je jako važna te smo izrazito ponosni da možemo biti među prvima koji imamo ovako sjajna tehnološka rješenja. Nadam se da će i posjetitelji turnira uživati u korištenju kao što smo mi uživali u stvaranju", naglasio je Dragan Pujas, predsjednik Uprave Plave Lagune.
Mario Ančić, bivši osvajač olimpijske medalje i Davis Cup pobjednik, danas partner američkog One Equity Partnersa, fonda koji je prije dvije godine investirao u Infobip, zaključuje: "Odlično je vidjeti da navijači i gledatelji danas mogu biti još involviraniji u teniska zbivanja i povezaniji s turnirima kroz ovakav digitalan način, nego što je to bilo za vrijeme mojih mečeva. Mogućnosti ovakvog tipa interaktiranja su goleme, a Infobip kao lider na globalnom tržištu cloud komunikacija idealan je tehnološki partner za disrupciju u segmentu komuniciranja".
Ovo je novi primjer Infobipove uspješne kolaboracije s prepoznatljivim brandovima primjenjive na globalnoj razini. Tako je prije dva mjeseca vodnjanska IT kompanija pokrenula prvu WhatsApp kampanju u kozmetičkoj industriji s francuskim luksuznim modnim brendom DIOR Beauty i azijskom megazvijezdom Jisoo.
Infobip je krenuo kao mala startup kompanija iz Vodnjana u Istri. Danas, sa 16 godina iskustva u IT industriji, globalno zapošljava više od 3.500 ljudi te posluje na šest kontinenata kroz više od 70 ureda. Razlog ovolikom uspjehu su Infobipova komunikacijska platforma i usluge za poslovne subjekte koje mogu doprijeti do gotovo 7 milijardi korisnika i stvari u više od 190 zemalja. U svijetu jer prepoznat kao dobitnik brojnih nagrada za kvalitetu usluga koje provodi pri čemu surađuje s najvećim svjetskim chat aplikacijama poput WhatsAppa, Vibera, Telegrama te s globalno poznatim brendovima poput Virgin Megastore, Strave, Ubera, Zendeska, Burger Kinga i mnogim drugima.