Svijet nekretnina

BETONSKA REVOLUCIJA

PULSKI GRADITELJSKI TSUNAMI Grade se 32 stana nad Vallelungom

S obzirom na atraktivnu lokaciju između Velog Vrha i pulskog zaljeva, stanovi u Projektu Vallelunga se u izgradnji bez problema prodaju po cijeni od 4.000 eura po kvadratnom metru pa naviše, ovisno od poziciji stana


 
2 min
Dražen Majić ⒸFOTO: Manuel Angelini

S obzirom na atraktivnu lokaciju između Velog Vrha i pulskog zaljeva, stanovi u Projektu Vallelunga se u izgradnji bez problema prodaju po cijeni od 4.000 eura po kvadratnom metru pa naviše, ovisno od poziciji stana

Nekoliko obitelji povezanih s nogometnim klubom Veli Vrh gradi 32 stana na putu prema Vallelungi. Radove  na Projektu Vallelunga izvodi Modular Stanogradnja dok su investitori u prva četiri objekta s po četiri stana obitelji Ramić, Zgrablić i Maras, inače suvlasnici tvrtke Sportski centar Tivoli d.o.o.

Jedan od investitora objašnjava da su stanovi u prvoj fazi najvećim dijelom obiteljski, odnosno nisu na prodaju. Jedino će izvođač radova, pomalo kontroverzna tvrtka Modular stanogradnja, prodavati osam stanova.

-Ušao sam u taj projekt jer želim djeci osigurati krov na glavom. U posao smo ušli s namjerom da gradnja bude visoko kvalitetna. Tu će stanovati naše obitelji, rekao je jedan od ulagača.

Među investitorima je i direktor tvrtke Signal sistem d.o.o. Dino Zgrablić koji je koncem prošle godine na natječaju za oko pola milijuna eura kupio atraktivnu parcelu od Grada Pule. Tu su i Edo Ramić i Alen Maras koji su uz Zgrablića i suvlasnici popularne pizzerije Tivoli.

S obzirom na atraktivnu lokaciju između Velog Vrha i pulskog zaljeva, stanovi u Projektu Vallelunga se u izgradnji bez problema prodaju po cijeni od 4.000 eura po kvadratnom metru pa naviše, ovisno od poziciji stana.

Kao što smo u nekoliko navrata pisali, u nastavku prema Štinjanu uskoro nastaje nova gradska četvrt Pule Karšiole.

Na neizgrađenom području od 33 hektara koje se prostire između Štinjana i Velog Vrha, uz prometnicu iznad Vallelunge, trebalo bi nastati treće gradsko središte.


Nastavite čitati

Pula
 

MOŽE LI PULA U GODINU DANA DO PARKIRNE REVOLUCIJE? Otišli smo u grad koji je model od tisuću "besplatnih" sati doveo u Hrvatsku. "Sustav je odličan, ako se pametno koristi!"

Da bi se uopće moglo razmišljati o uvođenju povlaštenih 1.000 parkirnih sati za Puležane, neophodno je imati kvalitetan sustav u kome se usluga parkiranja automatski povezuje s registarskim oznakama, a to znači i - adekvatne parkomate, kakve Pula nema. Nabavka novih nije mali trošak, ali od čovjeka koji je prvi ovu praksu uveo u susjedstvu, doznajemo da se i ovaj problem može zaobići. Opcija je čak i - uklanjanje naplatnih uređaja

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.