'VOLJELI BISMO DA SE IDENTIFICIRA TAKSIST'
IZ ZRAČNE LUKE PULA "Najoštrije osuđujemo postupak taksista koji je 'oderao' turistkinju od aerodroma do Gregovice čak 60 eura' - 'ni na koji način ne možemo odrediti cijenu koju naplaćuju taksisti'
'Voljeli bismo da se ovaj prekršitelj što prije identificira, jer sve ovo nažalost stigmatizira cijelu zajednicu pružatelja prijevozničkih usluga te loše utječe na imidž svih dionika', veli uprava Zračne luka Pula
'Voljeli bismo da se ovaj prekršitelj što prije identificira, jer sve ovo nažalost stigmatizira cijelu zajednicu pružatelja prijevozničkih usluga te loše utječe na imidž svih dionika', veli uprava Zračne luka Pula
Reagiranje na naš današnji tekst - u kojem pišemo o tome kako je preksinoć jedan aerodromski taksist naplatio turistkinji vožnju od aerodroma do Gregovice (dionicu dugu svega 6 km) čak 60 eura, k tome bez izdanog računa - maloprije nam je poslala uprava Zračne luke Pula, tražeći njegovo objavljivanje u cijelosti.
Slijedi reagiranje:
"Zračna luka Pula najoštrije osuđuje postupke taksista koji je "oderao turistkinju, od aerodroma do Gregovice čak 60 eura!", o čemu piše portal Istra24.
Žao nam je što nas portal nije kontaktirao pri pisanju navedenog članka, jer da jest možda se u članku ne bi našle potpuno krive i netočne informacije o nadležnosti Zračne luke Pula, koja ni na koji način ne može odrediti cijenu usluge koju naplaćuju taksisti.
Također, smatramo da je u cilju točnog informiranja i zaštite javnog interesa u o ovakvim situacijama najbitnije detektirati uzrok problema.
Prema našem mišljenju to je prekršaj koji je napravio neimenovani taksist neosnovano izračunavši vožnju i naplativši je bez izdavanja računa. Voljeli bi da se ovaj prekršitelj što prije identificira, jer sve ovo nažalost stigmatizira cijelu zajednicu pružatelja prijevozničkih usluga te loše utječe na imidž svih dionika.
Nadalje, u više navrata smo vam komunicirali kako je organizirano pružanje usluga taksi prijevoza pa nam je žao što je ta informacija izostala ili nije shvaćena. Smatramo da je zbog interesa oko ove teme i ispravnog informiranja javnosti važno da javnost zna kako je Zračna luka Pula omogućila svim taksi prijevoznicima pružanje usluge taksi prijevoza, pod unaprijed propisanim uvjetima, a pružatelji usluga sami biraju koja im od dvije mogućnosti više odgovara za njihovo poslovanje.
Prva je mogućnost prijave na Javni poziv. Svi pružatelji usluga taksi prijevoza koji su se javili na ovogodišnji Javni poziv u svibnju dobili su godišnju karticu za korištenje parkirališta Zračne luke Pula po propisanim Općim uvjetima za korištenje parkirališta Zračne luke Pula objavljenim u travnju ove godine.
Kartica za korištenje parkirališta vrijedi do konca svibnja iduće godine, a na Javni poziv su se mogli javiti svi koji su odabrali svoje usluge pružati na ovaj način.
Za one taksi prijevoznike koji nisu korisnici godišnje kartice i koji se nisu odlučili javiti na Javni poziv, Zračna luka također je omogućila pristup prostoru Zračne luke Pula kroz parkirališta za sve korisnike, a na posebno označenom mjestu "Meet and greet" imaju mogućnost besplatnog parkiranja u trajanju od 10 minuta za ukrcaj ili iskrcaj svojih putnika. Za zadržavanje preko 10 minuta, plaća se naknada u iznosu od 2 eura po satu. Odluke o naknadama za korištenje parkirnih površina nalaze se na web stranicama https://airport-pula.hr/poslovno/usluge/parking/ .
Osim Općih uvjeta za korištenje parkinga, Zračna luka Pula ni na koji način ne utječe niti ne može utjecati na registraciju ili obavljanje usluge taksi prijevoza, a u konačnici niti na profesionalnu i zakonsku odgovornost samih prijevoznika.
Zračna luka Pula