Život

promocija na njemačkom tržištu

Njemački ADAC objavio brošuru "Hrvatska: zemlja za zaljubiti se" u kojoj se predstavlja i Istra

Hrvatsku u brošuri "Kroatien: ein Land zum Verlieben" ADAC predstavlja kroz regije Istre, Kvarnera i Dalmacije, s opisima njihove povijesne i kulturne baštine, plaža, uvala, otoka, sunca i prirodnih ljepota, dok je glavni grad Zagreb istaknut kao središte Hrvatske, a središnja Hrvatska i Slavonija kao skriveni dragulji zemlje


 
1 min
HINA

Hrvatsku u brošuri "Kroatien: ein Land zum Verlieben" ADAC predstavlja kroz regije Istre, Kvarnera i Dalmacije, s opisima njihove povijesne i kulturne baštine, plaža, uvala, otoka, sunca i prirodnih ljepota, dok je glavni grad Zagreb istaknut kao središte Hrvatske, a središnja Hrvatska i Slavonija kao skriveni dragulji zemlje

Najveći europski autoklub, njemački ADAC objavio je brošuru posvećenu Hrvatskoj pod nazivom "Hrvatska: zemlja za zaljubiti se" u kojoj Hrvatsku prikazuje kao turističku destinaciju bogate raznolikosti i nezaboravnih doživljaja, izvijestili su u srijedu iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ).

Napominjući da ADAC ima 22 milijuna članova, voditeljica ispostave HTZ-a u Münchenu Nera Miličić ističe i da je taj autoklub za Nijemce najvažniji izvor informacija o putovanjima u inozemstvo te da je objava brošure o Hrvatskoj i važnija ako se zna da više od 70 posto turista iz Njemačke u pandemijskim godinama putuju osobnim automobilom.

Hrvatsku u brošuri "Kroatien: ein Land zum Verlieben" (Hrvatska: zemlja za zaljubiti se) ADAC predstavlja kroz regije Istre, Kvarnera i Dalmacije, s opisima njihove povijesne i kulturne baštine, plaža, uvala, otoka, sunca i prirodnih ljepota, dok je glavni grad Zagreb istaknut kao središte Hrvatske, a središnja Hrvatska i Slavonija kao skriveni dragulji zemlje. 

Brošura donosi i korisne informacije oko putovanja u Hrvatsku, od savjeta za putovanja vlastitim automobilom pa do informacija vezanih uz kamping i drugih.


FOTO: Pixell

Nastavite čitati

Poštovani gospodine Plenkoviću, digli ste si plaće, a kada će na dnevni red doći medijske slobode i prava novinara?

Sindikat novinara Hrvatske upozorava i na činjenicu da novinari/ke za svoj odgovorni i društveno važni rad za javno dobro zarađuju u prosjeku svega 1.043 EUR neto. Usto, samo u dva javna medija redovito se obnavljaju kolektivni ugovori, dok u privatnim medijima gotovo  u potpunosti izostaje i socijalni dijalog i zaštita radničkih prava i kolektivni ugovor. Time se medijskim radnicima u RH krši temeljno ljudsko pravo na sindikalno organiziranje i kolektivno pregovaranje iako EU od svih članica traži pokrivenost od 80 posto tržišta rada kolektivnim ugovorima

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.