Kad je, početkom lipnja, na Youtubeu osvanula “Brajde” nova pjesma Lime Lena i Alena Vitasovića, mnogi su prognozirali da će u Istri postati pop hit ljeta. I tako je zaista bilo, danas pjesma koju potpisuju Galižanac Lima Len i Boz Beats ima preko 3,6 milijuna pregleda, lagana melodija i stihovi na čakavskom “nema vajde da kada sunce zajde mi idemo u brajde "i „vero ka pištola puka san!“ za mnoge su zarazne kao ljetni hitovi Samanthe Fox i braće Righeira.
No, to nije sve. Prije 10 dana na youtubu se pojavila slovenska verzija pjesme koja ima već preko milijun pregleda.
“Nema Slovenca koji ne poznaje brajde", piše slovenski portal 24Ur. Neki znaju one Slakove, drugi one prave, koje nam daju hlad, a mnogi poznaju hrvatski hit "Brajde" Lime Lena i Alena Vitasovića, koji je osvojio Sloveniju. "Odmah nakon izlaska pjesme stupio sam u kontakt s Limom Lenom i predložio duet 'Brajd' na slovenskom jeziku," rekao je Gašper, harmonikaš skupine Firbci. "Budući da se Lima vrlo pozitivno odazvao i već pri prvom slušanju slovenske verzije osjetio pjesmu, snimili smo je u roku od tjedan dana," dodao je.
Firbci su, čim su došli na ideju da snime slovenske "Brajde", stupili u kontakt s Alenom Klepčarom, koji je slovenski tekst napisao za sat vremena. Nakon 12 sati u studiju, završili su audio verziju pjesme. Sljedeći dan, Alen je uzeo mikrofon i svu potrebnu opremu, sjeo u auto i otišao u Pulu, gdje je snimio Limu Lena.
Tijekom snimanja videospota, jako su uživali. Snimanje je nalikovalo na zabavu koja traje od jutra do večeri. Firbci su već u prvih 24 sata s više od 220.000 pregleda oborili rekord među ansamblima, čime su dokazali da je harmonika i dalje važan dio slovenske kulture, drag mladima i svima koji su mladi u duši. Jaka, član skupine, rekao je: "Ne mogu vjerovati koliko smo interesa dobili u samo jednom danu. Telefoni su nam se usijali od čestitki i ponuda za koncerte i proslave. Firbci već sada znamo da će do kraja godine biti uzbudljivo kao nikad prije, a to će se nastaviti i u godinama koje dolaze."
Spot se snimao na tri lokacije – svaka je imala svoj dio priče koji je trebalo besprijekorno i brzo odigrati zbog vremenske stiske, a u videospotu glumili Urška Vučak i Sašo Dobnik.