- Našu tehnologiju mVisitor sustav zasad koristi četrdesetak općina i gradova, a većina je iz Istre. Prednjači Središnja Istra, a s obzirom na to da im većina turističkog kapaciteta otpada na privatni smještaj. Hotelijeri na jugu već koriste sustave koje smo kod njih ugradili, no pregovaramo i s južnijim turističkim zajednicama, pa tako i s pulskom, kaže nam Dean Verbanac, osnivač i direktor pulske tvrtke Intersoft Technologies koja se na tržištu uspješno probija već osam godina, većinom u hotelijerskom sektoru.
Rezultati pilot-sezone iznad svih očekivanja
Aplikaciju mVisitor plasirali su u lipnju ove godine, a ona je tijekom protekle ljetne turističke sezone polučila uistinu zavidne rezultate.
- U Dalmaciji smo s aplikacijom izuzetno jaki, također u Ličko-senjskoj županiji, zatim u Gorskom kotaru i oko Zagreba. U svega tri i pol mjeseca postigli smo iznimne rezultate. Bilježimo preko
50 tisuća prijava gostiju odnosno više od
300 tisuća ostvarenih noćenja, što su jako lijepe brojke za aplikaciju koja je tek startala. Sve postojeće aplikacije za iznajmljivače zajedno nemaju takav doseg, rekao nam je Verbanac u svom pulskom uredu.
Što je mVisitor sustav?
Mobilnu aplikaciju dobiva iznajmljivač, web sučelje dobiva turistička zajednica, a gost dobiva lakšu prijavu i promociju lokalne sredine odnosno turističke zajednice.
U Hrvatskoj su dosad postojala tri slična projekta kojima se omogućavalo skeniranje dokumenata radi bržeg unosa podataka, ali Intersoft je učinio iskorak pruživši alat turističkim zajednicama. Upravo njima, naime, tvrtka rješava čitavu interakciju s iznajmljivačima koji, pak, ovime dobivaju besplatnu aplikaciju za komunikaciju s gostima tijekom cijele godine.
Minuta za proces prijave gosta
- Proces prijave gostiju sveden je na minimum, sustav je vrlo brz i jednostavan za korištenje, a iznajmljivaču štedi jako puno vremena. Međutim, osim njih, olakšali smo i turističkim zajednicama, a i gostima. Iznajmljivači su, dakle, dobili potpuno besplatnu aplikaciju za prijavljivanje gostiju koji više ne moraju slati fotografije svojih dokumenata, a niti iznajmljivači moraju doći u apartman po njihove dokumente. Pružili smo im tri nova i laka načina prijave, pojasnio nam je Verbanac.
Gosti, naime, od ove godine mogu sve svoje dokumente skenirati i poslati u sustav mVisitor ili im iznajmljivač može poslati link putem Vibera, WhatsAppa, SMS-a ili E-maila, pa tako gost može i prije no što dođe u apartman, ili dok se vozi prema njemu, samostalno ispuniti podatke ili ih jednostavno skenirati i poslati, nakon čega su oni iznajmljivaču odmah vidljivi. On, pak, nakon toga, jednim klikom prijavljuje gosta na sustav za prijavu i odjavu turista eVisitor. Treća opcija jest da iznajmljivač u apartmanu osigura brošuru iz koje će gostu po dolasku biti jasno kako je prijava obavezna te će sam skenirati QR kôd apartmana koji će ga usmjeriti na internetsku stranicu gdje će unijeti podatke. Vlasniku će oni odmah biti vidljivi i opet, jednim klikom, lokalna turistička zajednica ima sve podatke. Ona također gostu može, prilikom razmjene informacija, usmjeriti pažnju na lokalne proizvode, usluge, znamenitosti ili događanja.
Misija: zadovoljiti gosta 21. stoljeća
- Turističkim zajednicama ovaj je proces vrlo zanimljiv jer imaju uvid u live statistiku svih iznajmljivača koji koriste aplikaciju, a usput dobiju i novi kanal komunikacije s iznajmljivačima. Inače radimo slične stvari za lance hotela, zatim za velike, male i srednje hotele. Radimo sustave za brze prijavu gostiju, automatizaciju check in-a, rezervacije, plaćanja, bookiranja, loyaltya, otvaranja vrata digitalnim ključem te implementaciju raznih zanimljivih tehnologija u komuniciranje s gostima, rekao nam je Verbanac.
Klijenata imaju u čitavoj Europi; Velikoj Britaniji, Nizozemskoj, Njemačkoj, Francuskoj, Italiji, Mađarskoj, Srbiji te naravno Hrvatskoj. Sve čine s misijom poboljšanja usluge i potražnje gostima 21. stoljeća, a klijenti im uglavnom dolaze sami nakon što neki od njihovih proizvoda uoče u kakvom lancu hotela.
- Ima nas petero zaposlenih. U počecima nas je bilo više jer smo sami odlazili klijentima odraditi terensku podršku, međutim kako je posao rastao odlučio sam da ja najbolje fokusirati se na razvoj novih proizvoda kroz svaki novi projekt. Za takav rad ključan je razvojni tim. Uvidjeli smo, naime, da nam terenski tim, zbog udaljenosti od klijenata, predstavlja ogromne troškove. Stoga smo u svim zemljama s kojima surađujemo, dvadesetak njih, našli lokalne partnere; zajedno s njima uvedemo tehnologiju, a oni je nastavljaju održavati, pojasnio je Verbanac.
Prvi u Europi uveli digitalni ključ u hotel
Za svoj su rad dečki iz pulskog Intersofta dobili brojne nagrade, a bili su nominirani i za inovaciju godine od strane Hrvatske turističke zajednice 2016. godine. Bilo je to nakon što su digitalni ključ prvi u Europi uveli u jedan hotel.
Park Plaza Arena, Foto: Arena hotels
- Učinili smo to u suradnji s globalnom turističkom tvrtkom Assa Abloy koja ima sjedište u Švedskoj, a drži 60 posto svih kruzera te 40 posto svih hotelskih kuća u svijetu. Radilo se tada o pulskom hotelu Park Plaza Arena Arena Hospitality Grupe koja je u međuvremenu istu tehnologiju upotrijebila u još pet svojih velikih hotela i jednom resortu, otkrio je Verbanac.
Rad na tehnologiji digitalnih ključeva razvijao se i doveo do novog proizvoda, sustava mVisitor koji privatnim iznajmljivačima uvelike olakšava poslovanje, a Intersoft ga planira proširiti i na druge nacionalne sustave. Za početak – onaj slovenski.
London - mjesto radnje novog inovativnog projekta
Osim toga, pred njima je nova međunarodna suradnja s nizozemsko-engleskim lancem hotela Art'otel. Naime, svaki hotel tog lanca ima galeriju u kojoj su izloženi radovi lokalnih umjetnika, a koju će Intersoft podignuti na novu razinu doživljaja.
- Za njihove hotele u Amsterdamu i Londonu upravo radimo na novom brandu. Dakle, svatko tko dođe u galeriju koja se nalazi u lobiju moći će se malo poigrati zahvaljujući našoj gemifikaciji. To vam je izraz za uvrštavanje elemenata igre u aplikacije. Gost će, primjerice, u galeriji tražiti autore putem raznih tehnologija, i kad se približi konkretnom umjetničkom djelu, mobitel će mu to dati do znanja. On će tako skupljati svoju kolekciju što će mu konačno osigurati nagradu od strane hotela, poput večere ili neke druge pogodnosti. Cilj hotela je promocija autora, a cilj gosta edukacija i uživanje u boravku, zaključuje Verbanac.
Na promociju ove inovacije pulska ekipa u London putuje već krajem studenog. Nakon izuzetno uspješnog izleta u sferu privatnog iznajmljivanja, vraćaju se tako svom ključnom targetu - velikim hotelskim lancima, a sve u očekivanju nove domaće turističke sezone koja će sustavu mVisitor, vjeruju, dati još snažniji vjetar u leđa.