IT & Tech

ZAJEDNIČKI PROJEKT

Infobip i Google for Startups organizirali prvi B2B Marketing Forum u Hrvatskoj za startupe iz CEE regije

Na prvom hrvatskom B2B Marketing Forumu, koji se održao u Infobipovom kampusu Alpha Centauri u Zagrebu, okupili su se predstavnici poznatih kompanija kao što su Rimac, Productive, Darwin & the Machines, Make.com i brojni drugi


 
2 min
Istra24

Na prvom hrvatskom B2B Marketing Forumu, koji se održao u Infobipovom kampusu Alpha Centauri u Zagrebu, okupili su se predstavnici poznatih kompanija kao što su Rimac, Productive, Darwin & the Machines, Make.com i brojni drugi

Startup Tribe, Infobipov odjel za startup ekosustav i Google for Startups za centralnu i istočnu Europu organizirali su prvi B2B Marketing Forum u Hrvatskoj.

Forum je namijenjen B2B kompanijama i startupima iz CEE regije, a predstavlja nastavak suradnje tehnoloških lidera nakon uspješne suradnje na Scale|Croatia projektu. Na prvom ovakvom forumu u Hrvatskoj, govornici iz Engleske, Poljske, Češke, Mađarske, Bugarske i Hrvatske podijelili su znanja i najbolje prakse B2B marketinga.

„Ovo je prirodni nastavak suradnje s Googleom oko startup inicijativa i pokretanja projekata koji će dodatno osnažiti brzorastuću tehnološku scenu u Hrvatskoj te srednjoj i istočnoj Europi. Projekt Scale|Croatia koji je pokrenut prošle godine s Googleom i Goldman Sachsom bio je iznimno uspješan pilot koji se u skoroj budućnosti planira ponavljati, segmentirati i rasti, te replicirati na druge države, regije i vertikale. Sve nas to ne sprječava da razvijamo ostale lokalne i regionalne projekte poput ovog B2B foruma. Bilo kakva podrška i edukacija startupima je ključna u osjetljivim fazama njihovog razvoja pa smo uvjereni da će i ovo biti korisno iskustvo“, poručio je Nikola Pavešić, voditelj Infobip Startup Tribea.

 

Na prvom hrvatskom B2B Marketing Forumu, koji se održao u Infobipovom kampusu Alpha Centauri u Zagrebu, okupili su se predstavnici poznatih kompanija kao što su Rimac, Productive, Darwin & the Machines, Make.com i brojni drugi. 

 

“Infobip je bio logičan izbor za partnera za ovakav event budući da je jedna od najuspješnijih B2B kompanija u našoj regiji koju često i koristimo kao primjer u komunikaciji sa startupima kako se iz te regije može uspješno izgraditi globalna kompanija. Jako smo zadovoljni s posječenošću samog eventa, interakcijom između govornika i publike i općom atmosferom, te ćemo ih zasigurno organizirati još nekoliko“, dodala je Barbara Bednarek, voditeljica Apps, Startups, Export & Entrepreneurship Razvoja za CEE regiju, Google LCC.

O temama poput kako doći do ciljnih korisnika, što je agilno istraživanje u marketingu, kako biti konkurentan na centralnom europskom tržištu, kako napraviti uspješan branding kompanije i puno više govorili su, među ostalim, i iskusni govornici iz Infobipovog Startup Tribe programa usmjerenog ka pronalaženju i okupljanju najinovativnijih domaćih i svjetskih startupa, a u koji je trenutno uključeno više od 260 startupa iz preko 60 zemalja.


Nastavite čitati

Istra
 

LEON XIV PRVI JE PAPA IZ SAD-A, A NIJE TRUMPOV: Prema odabranom imenu, bit će papa radnika i modernizacije crkve

U vezi s odabranim imenom Leon, valja podsjetiti da je najpoznatija enciklika Lava XIII. (pape od 1878. do 1903.) bila Rerum Novarum, kojom je došlo do preokreta unutar Katoličke Crkve, koja je tada postala spremna suočiti se s izazovima modernog doba kao međunarodni duhovni autoritet. U tom je smislu s pravom nazivan „papom radnika“ i „socijalnim papom“ * Mi smo se i danas (takva je “sezona”) bavili lokalnim izborima a nastavit ćemo i sutra, kada ćemo pokazati i račune Pula parkinga

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.