Nakon jučerašnjeg članka o nedostupnosti interneta u dijelu Galižane uslijed prometne nesreće, stigao je i odgovor Hrvatskog Telekoma koji prenosimo u cijelosti.
Podsjetimo kako su mještani razočarani sporošću rješavanja problema i nedostupnošću informacija u vezi sanacije kvara koji je nastao 22. prosinca 2022.
"U ulici Sigari u mjestu Galižana, 22. prosinca, teretno vozilo s kranom zakačilo je zračni telekomunikacijski kabel prilikom čega je došlo i do poteškoća u pružanju usluga za dio korisnika na tom području. Tehničke ekipe odmah su izašle na teren te je dogovoreno izmicanje stupa sa zračnom mrežom s postojeće lokacije te djelomično premještanje kabela u podzemnu mrežu. Riječ je o kompleksnom rješenju za čiju je realizaciju potrebno prethodno ishoditi suglasnosti trećih strana, što smo odmah i zatražili te ćemo radove izvršiti odmah po dobivanju svih potrebnih dozvola i suglasnosti. Korisnicima koji trenutno imaju poteškoće u korištenju usluga mjesečna naknada bit će umanjena sukladno trajanju smetnje te se ovim putem još jednom iskreno ispričavamo radi duljeg čekanja na otklon kvara", odgovorili su iz Hrvatskog Telekoma.