Pohvalivši nezavisnost Rojca, bubnjar Canty (i The Messthetics i Fugazi) rekao je da je u Americi sužen prostor slobode, nazvavši cijelu situaciju noćnom morom * Virtuoznošću su se isticali njujorški tenor saksofonist James Brandon Lewis, čije su stvaralačke dionice bile u prvom planu, kao i svestrani gitarist Anthony Pirog koji je, uz suvereni jazz izričaj, kreirao i dionice alter rocka, dok se ritam sekcija Fugazija nije dokazivala solo dionicama već su bili sjajni u službi skladbi i cjelokupne slike
Pohvalivši nezavisnost Rojca, bubnjar Canty (i The Messthetics i Fugazi) rekao je da je u Americi sužen prostor slobode, nazvavši cijelu situaciju noćnom morom * Virtuoznošću su se isticali njujorški tenor saksofonist James Brandon Lewis, čije su stvaralačke dionice bile u prvom planu, kao i svestrani gitarist Anthony Pirog koji je, uz suvereni jazz izričaj, kreirao i dionice alter rocka, dok se ritam sekcija Fugazija nije dokazivala solo dionicama već su bili sjajni u službi skladbi i cjelokupne slike
Rijetko se na koncertima ovakvog tipa dogodi, a zbilo se to u novom životu Jazzbine na sinoćnjem skoro dvosatnom nastupu The Messtheticsa u dobro popunjenom dvorištu Rojcu, da na kraju nastupa bend doživi 'standing ovation' onih stotinjak posjetitelja koji su dotad sjedili ispred pozornice.
Pula im je bila jedna od posljednjih lokacija na njihovoj europskoj turneji (još večeras sviraju u austrijskom Kremsmunsteru i sutra u francuskom Maconu), a kako smo naknadno čuli, sam bend složio se da im je ovaj pulski koncert i po svirci i po prijemu publike bio dosad najbolji.
Ne čudi da sinoć nije manjkalo fanova kultne posthardcore grupe Fugazi s obzirom da ritam sekciju Messtheticsa čine sjajni bubnjar Brendan Canty i basist Joe Lally.
U jednom trenutku, u završnici koncerta, jedan muškarac iz publike na engleskom je zatražio da zasviraju nešto od Fugazija.
Brendan Canty odgovorio mu je: "Nije ovo više taj bend. Nedostaje nam dva člana". Pritom je pohvalio organizatore odnosno Jazzbinu, a posebno prostor Rojca, kazavši da je s Fugazijem svirao u dosta društvenih centara, kada su nezavisni organizatori bili puno prisutniji u kreiranju scene.
Osvrnuvši se na aktualne političke prilike u SAD-u, Canty je rekao da je u Americi sužen prostor slobode, nazvavši recentnu situaciju noćnom morom.
Koncertnu jazz večer obilježila je dobra svirka The Messtheticsa, koje čine sjajni i kreativni instrumentalisti visoke kontrole izvedbe.
Virtuoznošću su se isticali njujorški tenor saksofonist James Brandon Lewis, čije su stvaralačke dionice bile u prvom planu, kao i svestrani gitarist Anthony Pirog koji je, uz suvereni jazz izričaj, kreirao i dionice alter rocka, dok se ritam sekcija Fugazija nije dokazivala solo dionicama već su bili sjajni u službi skladbi i cjelokupne slike. Po ponašanju benda vidjelo da su zadovoljni i ambijentom i prijemom kod publike.
Kao predgrupa nastupio je pulski trio SOUR, koji je domaća publika toplo primila. Uz dobru ritam sekciju Fredija i basiste Gude, za njihovog nastupa prepoznatljiv je bio kompozitorski pečat gitariste Arsena Pliška, nekad u bendu Deboto, a svirao je i u Gustafima i bendu Francija Blaškovića.
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.