Mokri kolnici, moguća i poledica
Vozačima savjetuje da prilagode brzinu i način vožnje uvjetima na cestama
Predstavljanje monografije održava se u sklopu izložbenog projekta Kopač u Galeriji Bačva u Meštrovićevom paviljonu s dvodnevnim međunarodnim stručnim simpozijem "Slavko Kopač - u potpunosti slobodan" čiji je cilj revitalizirati i revalorizirati ulogu Slavka Kopača u poslijeratnoj umjetnosti 20. stoljeća
Predstavljanje monografije održava se u sklopu izložbenog projekta Kopač u Galeriji Bačva u Meštrovićevom paviljonu s dvodnevnim međunarodnim stručnim simpozijem "Slavko Kopač - u potpunosti slobodan" čiji je cilj revitalizirati i revalorizirati ulogu Slavka Kopača u poslijeratnoj umjetnosti 20. stoljeća
Dvojezična monografija na francuskom i engleskom jeziku o hrvatskom umjetniku Slavku Kopaču "Ombres et matières - Shadows and Materials" u izdanju pariškog Gallimarda, čiji su autori Pauline Goutain, Roberta Trapani i Fabrice Flahutez, predstavljena je u petak navečer u HDLU-u.
O monografiji i Kopaču u Hrvatskom društvu likovnih umjetnika govorili su autori te povjesničarka umjetnosti Susan Power, a prigodne pozdrave uputili su predsjednica udruge ArtRencontre Tamara Floričić i predsjednik HDLU-a Tomislav Buntak.
Hrvatski slikar Slavko Kopač rođen je u Vinkovcima 1913., a umro u Parizu 1995.
Akademiju likovnih umjetnosti završio je u Zagrebu 1937. Usavršavao se u Parizu, gdje se trajno nastanio 1948. godine. U ranim djelima prevladavaju utjecaji postimpresionizma, a u Parizu se priklonio slobodnijemu pristupu motivu i plošnoj organizaciji slike.
Za boravka u Italiji (1943.–48.) slikao je akvarele obilježene nadstvarnim elementima i krajnjom kompozicijskom i prostornom slobodom.
1940-ih priklonio se art brutu i uz Jeana Dubuffeta postao jedan od najistaknutijih predstavnika tog slikarskoga smjera.
U 1950-ima i 1960-ima slike mu postaju intimnije i poetičnije, a sliku gradi različitim materijalima jer se, osim bojom, služio i pijeskom, gumom te kovinama.
Izrađivao je keramiku i skulpture od kamena, drva, papira, stakla i ugljena, na kojima su uočljive figuralne reminiscencije, osobito u djelima kojima se približio art brutu. Bavio se ilustracijom i grafičkim dizajnom.
Predstavljanje monografije održava se u sklopu izložbenog projekta Kopač u Galeriji Bačva u Meštrovićevom paviljonu s dvodnevnim međunarodnim stručnim simpozijem "Slavko Kopač - u potpunosti slobodan" čiji je cilj revitalizirati i revalorizirati ulogu Slavka Kopača u poslijeratnoj umjetnosti 20. stoljeća kao i reinterpretirati i repozicionirati njegovu ostavštinu u miljeu znanstvenika i zainteresirane javnosti.
Vozačima savjetuje da prilagode brzinu i način vožnje uvjetima na cestama
Tijelo žene je po dovršetku postupanja predano članovima obitelji, priopćili su iz varaždinske policije
Dok Hrvatska dopušta višednevnu pucnjavu proizvodima čiji nazivi poput ‘Topovskog udara’, ‘Zračne bombe’ i ‘Detonatora’ jasno opisuju jačinu zvučnog udara, Njemačka, Finska, Norveška, Nizozemska, Ujedinjeno Kraljevstvo i druge europske zemlje ograničile su uporabu pirotehnike na samo nekoliko sati u noći dočeka Nove godine. Bruxelles je pritom uveo potpunu zabranu privatne pirotehnike
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.