Dijete palo s vodenog tobogana. Poginulo je
Policija, u suradnji s nadležnim službama i institucijama, intenzivno provodi očevid i utvrđuje sve okolnosti koje su dovele do ove nesreće
Ne smijemo raditi krive poteze u smislu pretjeranog povećanja cijena, kazao je Staničić
Ne smijemo raditi krive poteze u smislu pretjeranog povećanja cijena, kazao je Staničić
Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić, apelirao je u središnjem Dnevniku HRT-a na ugostitelje da pametno i mudro formiraju cijene usluga te naglasio kako smo, unatoč zadržavanju cjenovne konkurentnosti, došli do ruba, prenosi Jutarnji list
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić, kazao je kako su na sjednici Vijeća za upravljanje razvojem turizma još jednom upozorili turistički sektor da bude razuman s formiranjem cijena.
- Sigurno da je cijena u fokusu interesa šire javnosti i medija. Danas smo apostrofirali i apelirali na turistički sektor da kod formiranja cijena bude pametan, rekao je, naglasivši kako je potrebno ostati konkurentan u odnosu na druge mediteranske destinacije, rekao je.
Istaknuo je kako će se turisti vraćati svake godine te da je turizam djelatnost na duge staze.
- Ne smijemo raditi krive poteze u smislu pretjeranog povećanja cijena, kazao je.
Govoreći o tome koje su mediteranske destinacije skuplje, a koje jeftinije, pojasnio je kako je potrebno raščlaniti smještaj i ugostiteljske usluge.
- U kratkim crtama, Hrvatska je u okvirima cjenovne konkurentnosti, ali mogu reći da, s obzirom na podatke, koji dolaze iz Eurostata i nekih drugih institucija, Hrvatska je rubno cjenovno konkurenta, ustvrdio je.
- Primjerice, hoteli i kampovi su povoljniji u Hrvatskoj u odnosu na zemlje iz kojih dolaze turisti - Austrija i Njemačka, ali smo zato skuplji od Grčke, Španjolske i Italije. S druge strane, privatni smještaj je malo skuplji od Italije i Francuske, a nešto povoljniji od Grčke i Španjolske, pojasnio je.
- Još uvijek smo u nekim okvirima, ali došli smo do ruba. Zato apeliramo stalno da moramo biti pametni i mudri kod formiranja cijena, dodao je.
Ustvrdio je kako trendovi o strukturi gostiju pokazuju da Hrvatska ima dobru poziciju.
- Sa svih emitivnih tržišta: Njemačka, Slovenija, Austrija, Poljska, SAD i domaće tržište - svugdje bilježimo rast. To pokazuje da je Hrvatska i dalje atraktivna destinacija. Dobro je da imamo disperziju na puno tržišta, napomenuo je.
Upozorio je da unatoč tome što sigurnost za turiste postaje sve važnija, cijena ostaje odlučujući faktor.
Policija, u suradnji s nadležnim službama i institucijama, intenzivno provodi očevid i utvrđuje sve okolnosti koje su dovele do ove nesreće
U većini su kriteriji uspjeh na studiju, defictarnost zanimanja, socijalne prilike
Vjetar slab, ponegdje do umjeren istočni i sjeveroistočni. Na Jadranu sjeverozapadni i jugozapadni, na sjevernom dijelu ujutro bura
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.