Održan javni skup OO HSU Općine Medulin iz Banjola
Iz Općinske organizacije HSU Općine Medulin poručuju da će biti faktor stabilnosti upravljanja općinskim resursima. Biti ćemo poveznica između mještana, Općine, Županije i institucija u Zagrebu
Troškovi izborne promidžbe uključuju oglašavanje na elektroničkim portalima, najam prostora, oglašavanje u medijima, trošak billboarda, beck lighta, city lighta, bankarske usluge…
Troškovi izborne promidžbe uključuju oglašavanje na elektroničkim portalima, najam prostora, oglašavanje u medijima, trošak billboarda, beck lighta, city lighta, bankarske usluge…
Koliko su kandidati/kinje za gradonačelnika/icu Pule potrošili za izbornu promidžbu, tko su njihovi donatori i koliko su platili za medijsko oglašavanje tijekom predizborne kampanje vidljivo je iz kompletiranih financijskih izvješća Državnog izbornog povjerenstva (DIP).
Najviše donacija prikupio je aktualni gradonačelnik Pule Filip Zoričić ujedno i nositelj nezavisne liste na predstojećim izborima u nedjelju. Zoričić je u periodu od 6.ožujka do 9. svibnja prikupio ukupno 20.981 eura. Među donatorima su i članovi njegove liste i neki bivši gradski vijećnici. Konkretno, bivši vijećnik Dušanko Babić donirao je 3.500 eura, a isti iznos uplatio je član Zoričićeve liste Ivan Žagar.
Iako se na ovim izborima kandidirao kao nezavisan kandidat za zamjenika gradonačelnika/ice iz redova talijanske manjine, Zoričićevu kampanju je financijski pripomogao i njegov bivši vijećnik Vito Pauletić uplativši tisuću eura. Bivša županijska vijećnica i članica Možemo!, a sada na listi gradonačelnika Zoričića Koviljka Aškić uplatila je 500 eura. Gradonačelnika Zoričića donacijom u iznosu od 1.400 eura podržala je tvrtka Elektro Bašić dok je Dental centar Dadić donirao tisuću eura.
Nezavisna kandidatkinja Lorena Boljunčić je u periodu od 13. veljače do 9. svibnja prikupila ukupno 17. 228 eura od donacija. Tvrtka Idea Istra, koju u suvlasništvu ima sa suprugom, uplatila je 6.000 eura, a među značajnijim donacijama je i ona njezinog supruga i kandidata na listi Darka Brborovića u iznosu od 3.981 eura.
SDP-ov kandidat Peđa Grbin je u periodu od 27.siječnja do 10.svibnja od donacija prikupio ukupno 3.500 eura. Slijedi kandidatkinja Možemo! Dušica Radojčić koja je od 14.ožujka do 9.svibnja prikupila ukupno 620 eura. Među donatorima su i pojedini članovi Možemo! pa je tako vijećnik u prošlom sazivu pulskog Gradskog vijeća Noel Mirković donirao 10 eura, a isti iznos donirala je Tea Radošević, aktualna kandidatkinja Možemo! na listi za Gradsko vijeće Pule.
Ukupno 100 eura donirala je saborska zastupnica Možemo! Urša Raukar Gamulin dok je vijećnik u prošlom sazivu županijske Skupštine Ivan Iskra donirao 30 eura. Kampanju Dušice Radojčić je u iznosu od 100 eura financijski pomogla i Helena Lozić Doklestić koja je sada na stranačkoj listi za županijsku Skupštinu.
Ostali kandidati, konkretno IDS-ov Valter Boljunčić, nezavisni Zlatko Devedžić, nezavisna Katarina Jukić Jakopič, nezavisni Goran Mihovilović, nezavisni Elvis Morina i HDZ-ov kandidat Sean Soldatić nisu primili niti jednu donaciju.
Što se tiče troškova političke promidžbe, najviše je potrošio SDP-ov Peđa Grbin koji je 27. siječnja do 10.svibnja potrošio ukupno 42.250 eura. Inače, troškovi izborne promidžbe uključuju oglašavanje na elektroničkim portalima, najam prostora, oglašavanje u medijima, trošak billboarda, beck lighta, city lighta, bankarske usluge…
Nakon Grbina, slijedi Goran Mihovilović koji je od 3. travnja do 9.svibnja za promidžbu potrošio 29.005 eura. Valter Boljunčić je od 12.ožujka do 9. svibnja za političku promidžbu utrošio 27.907 eura.
Nakon njega slijedi aktualni gradonačelnik Filip Zoričić s utrošenih 21.937 eura u periodu od 6.ožujka do 9. svibnja.
Nezavisna kandidatkinja Lorena Boljunčić je u razdoblju od 13. veljače do 9.svibnja za kampanju potrošila 16.771 eura dok je kandidatkinja Možemo! Dušica Radojčić za političku promidžbu izdvojila 5.550 eura (od 14.ožujka do 9.svibnja). Približno sličan iznos, točnije 5.207 eura, potrošila je nezavisna kandidatkinja Katarina Jukić Jakopič.
Kandidati Zlatko Devedžić, Elvis Morina i Sean Soldatić nisu imali nikakvih troškova izborne promidžbe.
Što se pak medijskog oglašavanja tiče, u DIP-ovom izvješću prikazani su podaci o iznosu cijene i iznosu ostvarenog popusta u cijeni za medijsko oglašavanje izborne promidžbe. Najviše sredstava utrošio je SDP-ov kandidat Peđa Grbin, ukupno 22.632 eura.
Slijedi Goran Mihovilović s potrošenih 21.733 eura te Valter Boljunčić koji je na oglašavanje u medijima potrošio 14.935 eura.
Na četvrtom je mjestu aktualni gradonačelnik Filip Zoričić s potrošenih 5.572 eura. Dušica Radojčić je na medijsko oglašavanje utrošila 4.875 eura, a Lorena Boljunčić 4.468 eura.
Ostali kandidati, HDZ-ov Sean Soldatić te nezavisni Elvis Morina i Katarina Jukić Jakopič nisu potrošili ništa.
Poznati su i troškovi i popis donatora listi za Gradsko vijeće. Kandidacijska lista grupe birača Lorena Boljunčić primila je 4.081 eura donacije, a najveću, u iznosu od 3.981 eura, uplatio je Darko Brborović, suprug kandidatkinje Boljunčić. Njena je lista na izbornu promidžbu potrošila i 4.078 eura dok je na oglašavanje u medijima prikazan trošak u iznosu od 3.593 eura.
Lista koju čine HDZ-Domovinski pokret i HNS prikupila je 2.470 eura donacija, a ostalih troškova nisu imali. Lista koju s partnerima predvodi IDS također je prošla bez donacija, a za promidžbu liste potrošili su 1.512 eura.
Lista stranke Možemo! prikupila je 1.565 eura donacija. Njihova kandidatkinja za gradonačelnicu Dušica Radojčić uplatila je tisuću eura, 100 eura uplatio je kandidat za zamjenika gradonačelnice Davor Vuković, gradski vijećnik Noel Mirković 10 eura, a bivši vijećnik Miha Paus 100 eura. Možemo! je za troškove promidžbe kandidata i kandidatkinja za Gradsko vijeće potrošio 28.385 eura, a za medijsko oglašavanje 8.677 eura.
Lista nezavisnog kandidata Gorana Mihovilovića primila je donaciju u iznosu od 3.000 eura, a uplatio ju je Dejvis Močenić, suprug Ivone Močenić, aktualne zamjenice gradonačelnika Pule i na ovim izborima kandidatkinje za zamjenicu Goranu Mihoviloviću. Troškovi promidžbe Mihovilovićeve liste iznosili su 11.375 eura, a za medijsko oglašavanje izdvojeno je 3.947 eura.
Lista SDP-a primila je ukupno 7.107 eura donacija. Najveći iznos od 4.007 eura uplatila je tvrtka Libero S. T. d.o.o.. Predsjednik pulskog SDP-a i vijećnik u zadnjem sazivu Gradskog vijeća Igor Belas uplatio je tisuću eura, a isti iznos donirao je i bivši vijećnik Drago Marić.
SDP-ova lista za troškove promidžbe izdvojila je 19.160 eura, a za medijsko oglašavanje rezervirali su 5.976 eura. Lista koju predvodi Filip Zoričić nije imala donacija, a od ostalih troškova prijavljen je iznos od 1,89 eura za bankarske usluge. Liste koju predvode kandidati/kinje Elvis Morina, Katarina Jukić Jakopić i Zlatko Devedžić nisu imale nikakvih troškova, ali ni donacija.
Iz Općinske organizacije HSU Općine Medulin poručuju da će biti faktor stabilnosti upravljanja općinskim resursima. Biti ćemo poveznica između mještana, Općine, Županije i institucija u Zagrebu
Dogradonačelnik Talijana u mandatu na izmaku, Cergnul se ponovno kandidira za jednu od najvažnijih političkih funkcija Talijana u Puli. Zadovoljan je onim što je postigao u posljednje četiri godine, posebno na području dvojezičnosti, a želi se zalagati za privođenje kraju obnove kupališta Stoja, proširenje talijanske osnovne škole „Giuseppina Martinuzzi“ i osnaživanjem suradnji s Italijom
Na pitanje koji su mu najveći aduti u odnosu na protukandidate, kazao je da su to prije svega rezultati rada u posljednjih četiri godina i realizacija brojnih projekata s posebnim naglaskom na obrazovanje, zdravstvo i socijalnu skrb
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.
Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.
Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primate.