Politika i društvo

MEDIJI PUNI "NEZAVISNIH ANALITIČARIA"

HUOJ poziva na transparentnost komunikacijskih savjetnika u kampanji

HUOJ upozorava da, kad komunikacijski savjetnici istodobno sudjeluju u vođenju izbornih kampanja i nastupaju u javnosti kao politički ili komunikacijski analitičari, bilo u medijima, na društvenim mrežama ili događanjima, može doći do etičkih dvojbi i narušavanja percepcije nepristranosti


 
2 min
HINA

HUOJ upozorava da, kad komunikacijski savjetnici istodobno sudjeluju u vođenju izbornih kampanja i nastupaju u javnosti kao politički ili komunikacijski analitičari, bilo u medijima, na društvenim mrežama ili događanjima, može doći do etičkih dvojbi i narušavanja percepcije nepristranosti

Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) pozvala je u utorak sve komunikacijske stručnjake angažirane u izbornoj promidžbi za predstojeće lokalne izbore, 18. svibnja, na transparentno postupanje u javnom prostoru, uz prepoznavanje i upravljanje mogućim sukobom interesa.

HUOJ upozorava da, kad komunikacijski savjetnici istodobno sudjeluju u vođenju izbornih kampanja i nastupaju u javnosti kao politički ili komunikacijski analitičari, bilo u medijima, na društvenim mrežama ili događanjima, može doći do etičkih dvojbi i narušavanja percepcije nepristranosti.

Iz udruge poručuju kako bi stručnjaci za odnose s javnošću trebali jasno deklarirati svoj angažman u slučajevima kada bi on mogao utjecati na njihovu objektivnost u javnim istupima. Za primjer navode potpis u medijskim objavama, izjave na društvenim mrežama i druge transparentne komunikacije o ulozi u kampanji, uz poštovanje Zakona o financiranju političkih aktivnosti, izborne promidžbe i referenduma

Kao alat u rješavanju etičkih dilema predlaže se korištenje “Hrvatskog etičkog kodeksa odnosa s javnošću”, posebice dijela koji se odnosi na transparentnost kao jednu od ključnih vrijednosti profesije.

U današnjem političkom okruženju važno je održati visoke standarde etike i transparentnosti u svim aspektima političke komunikacije, poručuju iz HUOJ-a.

"S obzirom na utjecaj komunikacijskih stručnjaka mogu imati na javno mnijenje, oni imaju odgovornost ne samo prema svojim klijentima već i prema društvu u cjelini, a poštovanjem profesionalnih standarda i održavanjem visoke razine integriteta mogu nemjerljivo doprinijeti ugledu i osnaživanju čitave struke te jačanju demokratskih procesa i pozitivnoj političkoj klimi", pojašnjavaju. 

Dodaju i da je, u slučaju etičkih nedoumica, članovima struke dostupna je i pomoć Suda časti HUOJ-a, koji čine Sanda Kuhtić, Alemka Lisinski, Ljudmila Bratko Gašpić, Katarina Leko i Zdeslav Milas.


Nastavite čitati

Zbog Thompsonovog koncerta u Zagebu, 4., 5. i 6. srpnja moguće gužve u prometu na svim autoputovima i na zagrebačkoj zaobilaznici

Prema najavama organizatora na koncertu će biti oko 500.000 posjetitelja te se zbog toga nekoliko dana prije održavanja koncerta, a pogotovo na sam dan koncerta 5. srpnja očekuje intenzivan automobilski promet na autocestama A2, A3 i A4 prema Zagrebu iz svih smjerova, a naročito iz smjera juga autocestama A1 i A6 te osobito na zagrebačkoj obilaznici, upozorava HAK

Sveučilište Sjever prvi put na Timesovoj ljestvici sveučilišta

Među hrvatskim sveučilištima najbolje je pozicionirano Sveučilište u Splitu, koje se nalazi između 201. i 300. mjesta, slijedi Sveučilište u Rijeci, između 301. i 400. mjesta, dok je Sjever na trećemu mjestu. Sveučilište u Dubrovniku nalazi se između 1001. i 1500. mjesta, kao i Sveučilište u Zagrebu

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.