Vrijedna je 400 tisuća eura. Ivana Kekin na presici kazala otkud joj luksuzna vila u Istri
Bračni par Kekin dobro zarađuje na svojoj nekretnini u Momjanu. Pogledajte fotografije vile s bazenom
Izgradnja mosta i pristupnih cesta trajala je gotovo četiri godine. U tom razdoblju došlo je do enormnog poskupljenja građevinskog materijala i radne snage, svijet je poharala pandemija koronavirusa, a započeo je i rat u Ukrajini. Sve je to izvođačima prouzročilo veliki porast troškova koji se nisu mogli predvidjeti prilikom predaje ponuda * Prema podacima Hrvatskih cesta, izvođačima radova na Pelješcu do sada je plaćeno 436,8 milijuna eura. U tom iznosu je i 22,5 milijuna eura dodatnih troškova, odnosno razlike u cijeni u odnosu na prvotne ugovore o građenju * S ugovorenih 414,4 milijuna eura konačna cijena je porasla na oko 457 milijuna eura
Izgradnja mosta i pristupnih cesta trajala je gotovo četiri godine. U tom razdoblju došlo je do enormnog poskupljenja građevinskog materijala i radne snage, svijet je poharala pandemija koronavirusa, a započeo je i rat u Ukrajini. Sve je to izvođačima prouzročilo veliki porast troškova koji se nisu mogli predvidjeti prilikom predaje ponuda * Prema podacima Hrvatskih cesta, izvođačima radova na Pelješcu do sada je plaćeno 436,8 milijuna eura. U tom iznosu je i 22,5 milijuna eura dodatnih troškova, odnosno razlike u cijeni u odnosu na prvotne ugovore o građenju * S ugovorenih 414,4 milijuna eura konačna cijena je porasla na oko 457 milijuna eura
Cijena izgradnje Pelješkog mosta i pristupnih cesta u konačnici će biti veća između 10 i 12 posto u odnosu na potpisane ugovore, što znači da će za građevinski dio projekta biti isplaćeno dodatnih oko 40 milijuna eura. S ugovorenih 414,4 milijuna eura konačna cijena je porasla na oko 457 milijuna eura.
Prema podacima Hrvatskih cesta, izvođačima radova na Pelješcu do sada je plaćeno 436,8 milijuna eura. U tom iznosu je i 22,5 milijuna eura dodatnih troškova, odnosno razlike u cijeni u odnosu na prvotne ugovore o građenju.
Hrvatske ceste potpisale su ugovore o građenju s tri kompanije - kineskom tvrtkom China road and bridge corporation, austrijskom tvrtkom Strabag i grčkom kompanijom AVAX. Kinezi su gradili most, Austrijanci cestu od Duboke do Sparagovića, a Grci od Sparagovića do čvora Doli, uključujući i stonsku obilaznicu.
Vrijednost ugovora za most bila je 2,08 milijardi kuna bez PDV-a, za dionicu ceste Duboka - Sparagovići 478,3 milijuna kuna, a za dionicu Sparagovići - Doli 511,5 milijuna kuna.
Izgradnja mosta i pristupnih cesta trajala je gotovo četiri godine. U tom razdoblju došlo je do enormnog poskupljenja građevinskog materijala i radne snage, svijet je poharala pandemija koronavirusa, a započeo je i rat u Ukrajini. Sve je to izvođačima prouzročilo veliki porast troškova koji se nisu mogli predvidjeti prilikom predaje ponuda.
Predstavnici Hrvatskih cesta već godinu dana s tri kompanije pregovaraju o prihvaćanju opravdanih troškova i do sada su dogovor postigli samo s grčkim AVAX-om, kojem je ukupno plaćeno 79,9 milijuna eura. Grčka kompanije više nema financijskih potraživanja. Na ime razlike u cijeni plaćeno im je dodatnih 8,3 milijuna eura.
Strabag je osim ugovora za pristupnu cestu potpisao i dodatni ugovor za izgradnju čvora Brijesta vrijedan 47,7 milijuna kuna. Do sada im je plaćeno 73,7 milijuna eura u što je uključeno i 8,2 milijuna dodatnih troškova. No, pregovori oko ukupnog iznosa razlike u cijeni još uvijek nisu završeni.
Kineskoj kompaniji China road je za izgradnju Pelješkog mosta do sada plaćeno 283,1 milijuna eura, u što je uključeno i 5,9 milijuna eura razlike u cijeni. Nezadovoljna tijekom razgovora s o iznosu dodatnih troškova kineska kompanija je pokrenula arbitražne postupke pred Vijećem za rješavanje sporova. Kako pojašnjavaju u HC-u, ovdje nije riječ o postupku pred arbitražnim sudom, već se postupak provodi u okviru ugovora o građenju, piše novinar Jutarnjeg lista Krešimir Žabec.
Bračni par Kekin dobro zarađuje na svojoj nekretnini u Momjanu. Pogledajte fotografije vile s bazenom
Ustavni sud ukinuo je zabranu štrajka za radnike HRT-a
Osam je kandidata na izborima za predsjednika Republike: Miro Bulj (Most), nezavisni Tomislav Jonjić, Ivana Kekin (Možemo), Branka Lozo (Domino), Zoran Milanović (SDP i partneri), Dragan Primorac (HDZ i partneri), te nezavisni Marija Selak Raspudić i Niko Tokić Kartelo.
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.