Život

PROMOCIJA UGOSTITELJSKIH ZANIMANJA

(FOTOGALERIJA) PULSKI UČENICI POČASTILI PROLAZNIKE NA TRŽNICI Posluživali ih delicijama koje su pripremili s vrhunskim stručnjacima

"S djecom smo učili brze dekoracije i moram priznati da su se svi jako dobro snašli. Toliko su zainteresirani da sam oduševljena njima. Zahvalna sam svim profesorima na kojima se vidi koliko ulažu u svoje učenike, kazala je Dragica Lukin", inače nagrađivana hrvatska slastičarka


 
3 min
Matea Čelebija

"S djecom smo učili brze dekoracije i moram priznati da su se svi jako dobro snašli. Toliko su zainteresirani da sam oduševljena njima. Zahvalna sam svim profesorima na kojima se vidi koliko ulažu u svoje učenike, kazala je Dragica Lukin", inače nagrađivana hrvatska slastičarka

Škola za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu Pula kao nositelj projekta KLIK Pula jučer i danas je organizirala radionice Histria s ciljem promocija strukovnih zanimanja u turizmu i ugostiteljstvu na kojoj su sudjelovali polaznici škole.

Kroz ukupno šest radionica, svoje vještine predstavili su renomirani stručnjaci, chef Damir Modrušan, slastičarka Dragica Lukin, barmen Marko Ristić i sommelier Ivan Dušić, a učenicima su  demonstrirali kuhanje, izradu slastica, pripremu koktela i posluživanje.

Slastičari su priredili kolačiće s domaćim namirnicama istarske proizvodnje, izuzev čokolade. Tako su se na zanimljivo ukrašenim tanjurima mogle naći princezice, londoneri, krostata od istarske skute te veganske košarice s jagodama i borovnicama.

- S djecom smo učili brze dekoracije i moram priznati da su se svi jako dobro snašli. Toliko su zainteresirani da sam oduševljena njima. Zahvalna sam svim profesorima na kojima se vidi koliko ulažu u svoje učenike, kazala je Dragica Lukin, inače nagrađivana hrvatska slastičarka.

Također se osvrnula i na položaj slastičara kao zanimanja u Hrvatskoj, naglasivši pritom da u Hrvatskoj trenutno nedostaje oko 400 slastičara, dok su kvote za upise u ovaj smjer male. Primjerice, u Puli se godišnje u školu upiše tek šest slastičara.

- Mi smo turistička destinacija i svako dijete koje ostane u Hrvatskoj raditi, vrijedi zlata. Na Ministarstvu je da poveća kvote za upis većeg broja slastičara. Došli smo u situaciju da našu djecu šaljemo na rad u inozemstvo. Greška je i u mjeri stalnog sezonca koje uvodi sve više hotelskih kuća. S jedne strane su obvezani da rade, tijekom ljeta, dok ostatak godine ne rade. Tim ljudima otežano je podizanje kredita i rješavanje stambenog pitanja, što je jako bitno. Uostalom, ovakav posao ne podrazumijeva tako velike pauze između rada, a šest mjeseci je jako puno. Jednom slastičaru potrebno je puno godina da dosegne razinu kontinuiranog rada, kazala je Lukin.

Vrijedni kuhari i slastičari imali su priliku učiti od vrhunskih stručnjaka

Igor Černjul, nastavnik ugostiteljskog posluživanja, kazao nam je da je jako ponosan na svoje učenike koji se trude oko promocije svoje škole.

- S obzirom na to da su ove godine došli učenici prvog i drugog razreda iz smjerova konobari i hotelijersko-turistički komercijalist, sretan sam kada vidim da su oni zadovoljni i zainteresirani za promociju svog budućeg zanimanja i škole, kazao je Černjul.

Konobari su za prolaznike priredili degustaciju vina

Također je dodao da je ugostiteljstvo u teškoj poziciji jer kronično nedostaje kvalitetnih radnika čime se javlja sve veća potreba za uvozom radnika.

Učenici smjera hotelijersko-turistički komercijalist na svome su štandu promovirali zanimanja svoje škole, a zainteresirali su brojne prolaznike koje su upoznali sa svojim učenjem i radom.

Učenici iz smjera hotelijersko-turističkog komercijalista

- Ugostiteljska ponuda i mladež svojom vedrinom privlači pozornost, a i učenici zaista lijepo prezentiraju svoja zanimanja, kazala nam je Željka Kondić Dabo iz Škole za turizam, ugostiteljstvo i trgovinu Pula.
Uz promociju strukovnih zanimanja u turizmu i ugostiteljstvu, cilj je radionica ukazati na vezu između hrane i pića odnosno na sljubljivanje hrane i pića.   

Kako napraviti savršen koktel

Svrha Centra za kompetentno cjeloživotno razvijanje inovativnih znanja i vještina u sektoru ugostiteljstva i turizma - KLIK Pula jest povećanje konkurentnosti hrvatskog turizma kroz unaprjeđenje obrazovne infrastrukture i provedbu programa obrazovanja, usavršavanja i osposobljavanja ljudskih potencijala izvrsne kvalitete sukladno potrebama visoko kvalitetnih smještajnih i uslužnih kapaciteta.


Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.