Život

'NEPOŠTENA TRGOVAČKA PRAKSA'

Reagiranje Aldena iz Baderne o bakalaru 'Baccala della Mamma': "Tvrdnje Aleksandra Stefanova su netočne, obmanjujuće i štetne"

Iako nije izrijekom izrečena optužba na račun kvalitete, kontekst izjave može imati ozbiljan negativan utjecaj na percepciju kupca i naše konkurentnosti na tržištu, navode iz tvrtke Alden


 
2 min
Istra24

Iako nije izrijekom izrečena optužba na račun kvalitete, kontekst izjave može imati ozbiljan negativan utjecaj na percepciju kupca i naše konkurentnosti na tržištu, navode iz tvrtke Alden

Nakon jučerašnje objave naše reportaže „BACCALA DELLA MAMMA! Složna istarska obitelj bakalarom je osvojila Hrvatsku i Sloveniju, a dobro posluje u Italiji i Austriji”, danas je u našu redakciju stiglo reagiranje tvrtke Alden iz Baderne.

Reagiranje prenosimo u cijelosti:

"Obraćamo se u vezi s člankom objavljenim u Vašim digitalnim novinama Istra 24, dana 03.04.2025. pod naslovom „BACCALA DELLA MAMMA! Složna istarska obitelj bakalarom je osvojila Hrvatsku i Sloveniju, a dobro posluje u Italiji i Austriji”. Smatramo da su izjave iznesene u navedenom članku netočne, obmanjujuće i štetne za našu tvrtku te narušavaju naš imidž i reputaciju na tržištu.

Naime, u članku se iznosi: „ Sva naša konkurencija je, zbog cijena na tržištu, počela stavljati svašta unutra, a naša receptura je uvijek ista, još od maminog recepta. Mislim da je to ključna stvar zbog čega ljudi prepoznaju kvalitetu,kaže nam Aleksandar Stefanov, ... Ova tvrdnja je netočna i neistinita, te predstavlja obmanjujuće usporedne tvrdnje prema konkurenciji, a samim time i neprihvatljivo nepošteno tržišno natjecanje.

Takve izjave ne samo da nisu potkrijepljene relevantnim činjenicama, već izravno štete ugledu i poslovanju drugih tvrtki, uključujući našu. Dodatno, u istom članku objavljena je i izjava: "Opskrbljujemo kroz cijelu godinu najveće trgovačke centre u Hrvatskoj, dok se tvrtka Alden iz Baderne više okrenula talijanskom tržištu. Mi pokrivamo cijelo hrvatsko tržište. Italija je ogromno tržište, ali s kvalitetom uspijevamo i na tom tržištu. Talijanski proizvođači su se previše industrijalizirali i kvaliteta njihovog proizvoda je puno lošija od naše." Ova izjava nije samo neutemeljena, već implicitno sugerira kako je kvaliteta naših proizvoda inferiornija u odnosu na kvalitetu proizvoda "Baccalà della Mamma", što predstavlja omalovažavanje naše tvrtke i proizvoda.

Iako nije izrijekom izrečena optužba na račun kvalitete, kontekst izjave može imati ozbiljan negativan utjecaj na percepciju kupca i naše konkurentnosti na tržištu.

Prema Direktivi 2005/29/EZ Europskog parlamenta i Vijeća o nepoštenoj trgovačkoj praksi, obmanjujuće usporedne tvrdnje su strogo zabranjene. Također, Direktiva 2006/114/EZ o usporednom oglašavanju zabranjuje implicitne ili eksplicitne omalovažavajuće izjave prema konkurenciji.

Smatramo da su objavljene tvrdnje u suprotnosti upravo s navedenom regulativom. Stoga molimo da s ovim dopisom postupite u skladu s člancima 40.-58. Zakona o medijima, te istog objavite kao ispravak i odgovor na navedeni članak."


Nastavite čitati

Istra
 

Pala prva Grbinova čistka: Peruško novi šef Pula Parkinga, prekinut dugogodišnji san o parking garaži

Državni inspektorat potvrdio naše pisanje: među lovcima u Momjanu vlada teško bezakonje. Sutra donosimo primjer prvi * Povjerenstvo za odlučivanje o sukobu interesa počelo je objavljivati imovinske kartice novih-starih čelnika/ca gradova i općina. Sutra detaljnije * Pišemo i o velikoj boljci mnogih građanki i građana Pule – parkingu. Donosimo detalje zbog čega je 'zapela' uređenje jednog u blizini centra grada

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.