Približavanjem ljeta, u Istri kreću i posljednje pripreme za turističku sezonu. Iznajmljivači uređuju smještajne objekte, u ugostiteljske objekte pristižu sezonski radnici i svi se polako pripremaju za sezonu od koje se očekuju rekordne brojke. Jedna od stvari za koju se treba pripremiti i o kojoj turistička branša još i prije početka sezone treba voditi računa je način naplate proizvoda i usluga.
Odabirom pouzdanog i svestranog POS rješenja, svojim gostima, kupcima naših proizvoda i korisnicima usluga omogućujemo brzo i sigurno plaćanje. Ta jednostavnost i praktičnost ujedno pomaže i pružateljima usluge. POS uređaji ubrzavaju proces naplate, smanjuju čekanje u redu i gužve, a bržim protokom kupaca može se povećati i ukupan promet.
Inovativan način naplate
Poznatu istarsku vinariju San Tommaso, kao i šarmantni mali vinski hotel Relais and Wine San Tommaso, otvorila je istarska vinarska obitelj Debeljuh iz Rovinja.
Radi se o prekrasno adaptiranoj staroj kamenoj kući, s vinskim podrumom i kušaonicom, smještenoj u Golašu nedaleko Bala. Članovi obitelji Debeljuh su, uz vinariju i hotel, vlasnici restorana San Tommaso Gourmet and Wine i slastičarnice Sweet Corner San Tommaso u Rovinju.
Kako bi svojim gostima u vinariji, restoranu i slastičarnici pojednostavili plaćanje i skratili čekanje, odlučili su se za rješenje koje nudi Worldline, svjetski lider u području kartičnog plaćanja.
U svoje su poslovanje uvrstili Worldline rješenje za naplatu putem POS terminala DX8000. Osim toga, za goste svog hotela uveli su i inovativno Worldline rješenje za prihvat kartica Worldline Pay by Link, pri čemu jednostavno generiraju sigurne linkove za plaćanje i šalju ih gostima prije dolaska u hotel ili prilikom narudžbe vina.
“Mogu reći da smo sa San Tommasom ostvarili svoj san. Stvaramo vina, jela i događanja koja oduševljavaju naše goste, a pritom smo fokusirani na visoku kvalitetu i pružanje besprijekornog iskustva. Naplata putem Worldline rješenja je jedna od važnih karika koja nam pomaže da budemo brzi i efikasni kako bi gosti mogli više uživati i kako bi nama posao bio jednostavniji", izjavila je Janja Debeljuh, vlasnica San Tommasa.
Kako biti dobar poslodavac?
Rovinj ima puno restorana s raznolikom ponudom. Pa ipak, kad se traži restoran duge tradicije koji nudi autohtona istarska jela, restoran Maestral uvijek izbije na sam vrh.
Dio zasluga za veliku popularnost restorana Maestral pripada sjajnim jelima čiji okus podsjeća na domaću hranu kakvu su kuhale naše none. Drugi dio zasluga leži u predivnoj lokaciji uz samo more, odakle se pruža predivan pogled na rovinjski poluotok i otok Katarinu. Preostali dio zasluga sasvim sigurno pripada Vinku Peršiću, vlasniku restorana Maestral i sjajnom ugostitelju.
Kako bi gostima restorana omogućili brzo i jednostavno plaćanje i skratili čekanje, u Maestralu su se odlučili za Worldline rješenje naplate putem Axium DX8000 Android POS terminala. Usto, prilikom naplate putem POS terminala upotrebljavaju i praktičnu funkciju napojnice za svoje djelatnike. Gost tako može direktno nagraditi djelatnika za dobru uslugu, što je izvrsna stimulacija za osoblje restorana.
“Maestral je važan dio mog života, to je posao u kojem uživam. Važno mi je da je gost zadovoljan, ali i da su ljudi koji tu rade zadovoljni. Zato smo u Maestralu odlučili uključiti funkciju napojnice na svojim POS uređajima i nagraditi osoblje za dobar rad. Naplata putem Worldline rješenja je jedna od važnih karika koja nam pomaže da budemo i dobar domaćin, ali i dobar poslodavac", izjavio je Vinko Peršić, vlasnik restorana Maestral.
Rješenja za naplatu koja pokreću poslovanje
Worldline POS rješenja su pogodna za svaku veličinu poduzeća i za sve djelatnosti koje koriste ili će tek početi koristiti bezgotovinsko plaćanje, poput restorana, barova, suvenirnica, hotela, apartmana, vinarija, trgovina domaćih proizvoda i ostalih djelatnosti u sferi pružanja turističkih usluga. Worldline je savršen partner za uspješnu turističku sezonu jer nudi pametna rješenja naplate putem POS uređaja ili mobilne aplikacije Worldline Tap on Mobile koja android mobitel pretvara u POS uređaj.
Neke od prednosti Worldline rješenja su prihvat svih kartica i digitalnih novčanika na istom uređaju, brza isplata novca u roku od jednog dana, key account manageri koji brinu o svojim korisnicima, korisnička podrška na hrvatskom jeziku, lokalna tehnička podrška dostupna 24 sata dnevno, pouzdanost i sigurnost rješenja za naplatu, kao i snaga globalne kompanije s lokalnom stručnošću.
Ponuda koja se ne propušta
Uoči nove turističke sezone, Worldline nudi šest mjeseci besplatnog korištenja POS uređaja DX8000 za korisnike koji u posljednjih 12 mjeseci nisu prihvaćali kartice. Pametni POS terminal DX8000 zadovoljava sve poslovne potrebe zahvaljujući dugotrajnoj bateriji i integriranom pisaču, a njegov operativni sustav Android stvara praktično sučelje za kupce. Jedna od vrlo praktičnih značajki ovog uređaja je funkcija napojnice s mogućnošću unosa količine ili postotka, što je izvrsna stimulacija za djelatnike.
Besplatna aplikacija Worldline Tap on Mobile dolazi bez fiksnih troškova i troškova instalacije. Može se instalirati na bilo koji mobilni uređaj ili tablet s odgovarajućim Androidom, NFC-om i pristupom internetu, a potom koristiti kao samostalni POS uređaj za prihvat debitnih i kreditnih kartica ili digitalnih novčanika. Worldline Tap on Mobile je idealno rješenje za iznajmljivače smještaja, dostavljače, taksiste, ugostitelje, servisere, cvjećare, salone za uljepšavanje, kao i za sve one kojima su praktičnost i mobilnost važne.
Ovu turističku sezonu dočekajte spremni. Sada možete poslovati jednostavnije i primati sve kartice putem samo jednog POS uređaja ili aplikacije za Android, a vaš novac stiže na račun već sutradan.