Googleova krovna tvrtka Alphabet izvijestila je skromnom rastu prihoda u četvrtom tromjesečju 2022. godine zbog smanjene potrošnje klijenata na digitalno oglašavanje i nepovoljnih valutnih tečajeva.
U razdoblju od listopada do prosinca Alphabetov prihod porastao je jedan posto u odnosu na isto razdoblje 2021. godine, na 76 milijardi dolara. Kada se isključe promjene valutnih tečajeva, uvećan je sedam posto.
Neto dobit bila je niža za trećinu i iznosila je 13,62 milijarde dolara.
Prihod od oglašavanja na Googleovoj tražilici pao je 1,6 posto, na 42,6 milijardi dolara. Na YouTubeu bio je manji za sedam posto, kliznuvši na osam milijardi dolara.
Alphabetove rezultate zakočili su skromnija potrošnja oglašivača i nepovoljni valutni tečajevi, konstatirao je izvršni direktor Alphabeta i Googlea Sundar Pichai.
Kompanije manje troše na digitalno oglašavanje, strahujući da bi građani mogli smanjiti potrošnju u razdoblju visoke inflacije i podignutih troškova zaduživanja.
Računalstvo u oblaku bilo je pak Alphabetova svijetla točka, s 32-postotnim skokom prihoda, na 7,3 milijarde dolara. Odjel je tromjesečje zaključio s operativnim gubitkom od 480 milijuna dolara, gotovo upola manjim nego u istom razdoblju 2021.