RENAULT TRUCKS: GOSPODARSKA VOZILA NA STRUJU
RENAULTOVA TEŠKA ELEKTRIČNA KONJICA ulazi u komunalne djelatnosti, građevinarstvo te lokalnu i regionalnu distribuciju
Fokus Renault Trucksa je sada na gospodarskim područjima gdje su električni pogoni više nego dobrodošli - ponajviše zbog činjenice da ne ispuštaju ispušne plinove u atmosferu gdje voze jer su njihove emisije CO2 smanjene za 75%, a tu je i ekonomičnost, niži troškovi goriva i održavanja
Fokus Renault Trucksa je sada na gospodarskim područjima gdje su električni pogoni više nego dobrodošli - ponajviše zbog činjenice da ne ispuštaju ispušne plinove u atmosferu gdje voze jer su njihove emisije CO2 smanjene za 75%, a tu je i ekonomičnost, niži troškovi goriva i održavanja
Smanjenje emisija CO2 sada je prioritet i mnogi gradovi donose sve strože ekološke propise. Renault Trucks stalno inovira, na temelju dugogodišnjeg iskustva, kako bi ponudio kvalitetna održiva rješenja prilagođena radnim ograničenjima vozila, posebno onih koja koriste električnu energiju.
Pritom u Renaultu vode računa da što više pojednostavi prelazak na električna rješenja radi smanjenja operativnih troškova, bez posljedica na doseg i nosivost vozila.
Ulazak u segment komunalnih djelatnosti
Renaultova teška električna konjica, s električnim pogonom Renault Trucks ulazi u komunalne djelatnosti, građevinarstvo te lokalnu i regionalnu distribuciju. Do 2030. Renaultova električna gospodarska vozila činit će polovicu ukupne prodaje.
Renault Trucks
Renault Trucks jedini je francuski proizvođač kamiona, osnovan daleke 1894. Na temelju naslijeđa više od stoljeća inovacija, sada smo u potpunosti uključeni u održivu mobilnost. Renault Trucks i njegovi distributeri predstavljaju 20.000 ljudi koji opslužuju transportne stručnjake širom svijeta. Zajedno idemo naprijed s jednostavnošću, pragmatizmom, toplinom i predanošću.
Fokus Renault Trucksa je sada na komunalnim uslugama, graditeljstvu te lokalnoj i regionalnoj distribuciji. U navedenim područjima električni pogoni su već dobrodošli - ponajviše zbog činjenice da ne ispuštaju ispušne plinove u atmosferu gdje voze jer su njihove emisije CO2 smanjene za 75%. Kamioni zadovoljavaju sve uvjete rada u zonama niskih emisija (LEZ) i zonama vrlo niskih emisija (ULEZ).
Ekonomičnost korištenja i sigurnost
Još jedna, ne manje važna prednost, je niža razina buke, ali za ekonomsku eksploataciju vozila izuzetno je važna i stavka smanjenih troškova održavanja i goriva. Vozila se mogu puniti tijekom noći pomoću standardne industrijske utičnice ili u manje od dva sata preko brzog punjača.
Vozila su iznimno vidljiva u prometu, a za sigurnost se brinu kamere i radari koji pokrivaju kut od 360 stupnjeva u zoni rada. Tu je i automatski prekidač prednjih svjetala, a kao dodatna opcija se nude i vidna vrata na strani vozača.
Od istarskih gradova koji su već isprobali DEMO električno vozilo tu su Pula, Poreč, Umag, Buje i Novigrad, a samo je pitanje dana kada će neka od njihovih komunalnih poduzeća izabrati prednosti ovakvog načina rada i zakoračiti prema budućnosti.
Za više informacija možete kontaktirati Regionalnog predstavnika Renaulta Trucksa, a on je Roberto Antonac (roberto.antonac@renault-trucks.com) koji će Vam odgovoriti na sva pitanja.
Testni model Renault D Wide E TECH 6x2
POGON: dva sinhronizirana elektro motora snage 2x 260 kw, vodeno hlađeni
BATERIJE: 4 s 66 kWh, ukupno 265 kWh, litij - jonske , 600 V
IZVOD SNAGE: električni motor, 286 Nm
MJENJAČ: automatizirani s dvije brzine + jedna unatrag
MAX. RANGE: do 150 kilometara ili do 8 sati aktivnog rada
UKUPNA NOSIVOST: 27 tona
NETTO NOSIVOST: 10 tona
FOTO: www.renault-trucks.hr