Biznis

Na Poluotoku do sada 5% više dolazaka nego lani

U Rapcu predsjednik HTZ-a na koordinacijskom sastanku s turističkim zajednicama Istre

Predstavljen je novi Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. godine, a govorilo se i o potencijalnim suradnjama s ključnim strateškim partnerima na inozemnim tržištima te o problematici nelegalnog iznajmljivanja


 
3 min
Istra24
foto: HTZ

Predstavljen je novi Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. godine, a govorilo se i o potencijalnim suradnjama s ključnim strateškim partnerima na inozemnim tržištima te o problematici nelegalnog iznajmljivanja

Danas je u Rapcu održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s predstavnicima turističkih zajednica s područja Istarske županije. Uvodnu riječ imao je Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice, a sastanku su prisustvovali Denis Ivošević, direktor Turističke zajednice Istre te predstavnici 28 turističkih zajednica gradova i općina s područja županije.

Prije prezentacije novog Strateškog marketinškog i operativnog plana hrvatskog turizma za razdoblje do 2027. godine, čiji je sažetak danas predstavljen turističkim zajednicama Istre, na sastanku se govorilo o trendovima u realizaciji turističkog prometa, javnim pozivima i natječajima koji će biti raspisani za financiranje projekata turističkih zajednica, a govorilo se i o potencijalnim suradnjama s ključnim strateškim partnerima na inozemnim tržištima te o problematici nelegalnog iznajmljivanja.

„Prezentacijom novog Strateškog marketinškog i operativnog plana u Istri završili smo ovaj prvi ciklus predstavljanja dokumenta kolegama iz jadranskih županija. Organizirat ćemo dodatne prezentacije i radionice na terenu jer je riječ o vrlo opširnom i sadržajnom dokumentu. U njegovoj će provedbi važnu ulogu imati i sustav turističkih zajednica pa je kvalitetna informiranost kolega, odnosno njihovo shvaćanje smjernica dokumenta nužna kako bi na koncu svi zajedno ostvarili planirane ciljeve, poručio je direktor Staničić.

„Strateški marketinški i operativni plan hrvatskog turizma za nas predstavlja vrlo važan dokument koji definira promotivnu strategiju na nacionalnoj razini. Nakon što još detaljnije proučimo nacionalni plan krenut ćemo u proces izrade takvog dokumenta za Istru. Ideja je da ti planovi budu usklađeni, da svi zajedno radimo na jačanju hrvatskog turističkog brenda, a mi ćemo dodatno, sukladno našim zakonskim zadaćama, posebnu pažnju i aktivnosti usmjeravati u promociju istarskog turizma. Naš je cilj zadržavanje i dodatno jačanje pozicije Istre, kako na najvažnijim inozemnim tržištima, tako i na  domaćem tržištu“, poručio je Ivošević.

Tijekom sastanka je naglašeno kako je u Hrvatskoj u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 10,5 milijuna dolazaka te 50,3 milijuna noćenja što je 10 posto više dolazaka i 5 posto više noćenja nego lani, dok je u dosadašnjem dijelu srpnja ostvareno oko 3,7 milijuna dolazaka i 23 milijuna noćenja što je na razini srpnja lani.

Pozitivne trendove bilježi i Istra, jedina hrvatska regija koja je još u prošloj godini premašila rekordan rezultat iz 2019. Tako je u Istri u dosadašnjem dijelu godine ostvareno 2,7 milijuna dolazaka i 14,6 milijuna noćenja što je 5 posto više dolazaka i 4 posto više noćenja nego lani, dok je u dosadašnjem dijelu srpnja u Istri ostvareno preko 913 tisuća dolazaka i 6,1 milijun noćenja što je također na razini lanjskog srpnja.


Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.