Turistička zajednica Istarske županije nastavlja s važnim strateškim partnerstvom, velikanom svjetskoga glasa – nogometnim klubom FC Bayern München koji, u narednom trogodišnjem razdoblju, planira aktivnosti, projekte i promotivne kampanje. Slijedom toga, u Rovinju je upravo završen tradicionalni trodnevni godišnji Partner Summit 2024 koji je organizirala Turistička zajednica Istarske županije u suradnji s Upravom legendarnog kluba.
Radi se o najvećem ovogodišnjem eventu koji se održao se od 10. do 12. lipnja u hotelu Lone, gdje je prisustvovalo gotovo stotinjak članova, što iz uprave i menedžmenta FCBM, ali isto tako i predstavnika menedžerske razine njihovih slavnih sponzora, odnosno pokrovitelja - Allianz, Adidas, Audi, Qatar Airways, Coca Cola, Miele...
Ovaj uhodani i jedinstveni primjer co-brendinga započeo je još 2018. godine i od tada Istra koristi velike komunikacijske i promotivne mogućnosti, koje navedeno ključno strateško partnerstvo nudi. Tako je u zimskom periodu realizirana zajednička targetirana medijska kampanja u vrijednosti od 220.000 eura, a mediji oglašavanja su bili društveni profili minhenskog Bayerna na kojima imaju nevjerojatnih 126 milijuna pratitelja.
Pored navedenog, na svim prvenstvenim utakmicama koje su se odigravale na kultnoj Allianz Areni u Münchenu prikazivao se promocijski film Istre u svim VIP loungeovima stadiona– njih ukupno 120.
Suradnja između Istre i FCBM iznjedrila nevjerojatne rezultate, a Istra tako se idealno predstavlja na njemačkom tržištu, ponajviše u high-end segmentu, što je opipljivo i po rastućem broju takvih gostiju koji pristižu na naš Poluotok.