IT & Tech

Globalno istraživanje Infobipa potvrdilo:

PODACI IZ 153 MILIJARDE INTERAKCIJA I nakon 30 godina jedan od najpopularnijih kanala komunikacije je SMS

“Originalna SMS poruka koju je prije 30 godina poslao 22-godišnji developer Neil Papworth pomogla je otvoriti put prema globalnoj povezanosti. Ta se povezanost razvila i posljednjih godina ubrzano širila, a Infobip danas svake godine obrađuje stotine milijardi poruka, dosežući 75 posto mobilnih telefona u svijetu”, istaknuo je Ivan Ostojić, član Uprave za razvoj poslovanja Infobipa


 
3 min
HINA
Infobip Pangea kampus u Vodnjanu

“Originalna SMS poruka koju je prije 30 godina poslao 22-godišnji developer Neil Papworth pomogla je otvoriti put prema globalnoj povezanosti. Ta se povezanost razvila i posljednjih godina ubrzano širila, a Infobip danas svake godine obrađuje stotine milijardi poruka, dosežući 75 posto mobilnih telefona u svijetu”, istaknuo je Ivan Ostojić, član Uprave za razvoj poslovanja Infobipa

Globalno istraživanje Infobipa, najpovezanije cloud komunikacijske platforme na svijetu i vodeće IT tvrtke u regiji, pokazuje kako je SMS i dalje jedan od najpopularnijih komunikacijskih kanala, 30 godina nakon što je 2. prosinca 1992. godine poslana prva Short Message Service poruka. Prema Infobipovoj analizi, SMS bilježi rast korištenja od čak 75 posto u 2022., u usporedbi s prošlom godinom.

U prvoj polovici 2022. Infobipova platforma je zabilježila 153 milijarde komunikacijskih interakcija više u usporedbi s istim razdobljem 2021., a podaci potvrđuju kako je SMS među tri najpopularnija komunikacijska kanala u svim njihovim regijama, uključujući Europu, Euroaziju, Sjevernu Ameriku, Latinsku Ameriku, Bliski istok i sjevernu Afriku, Afriku, Indiju i regiju Azija-Pacifik.

Podaci iz preko 153 milijarde komunikacijskih interakcija na Infobipovoj platformi pokazuju važnu ulogu SMS-a u ostvarivanju interakcije između kompanija i njihovih korisnika na globalnoj razini

SMS se razvio od osobne platforme za slanje poruka do ključnog alata za komunikaciju između brendova i kupaca

Uz najviše stope otvaranja i povrata na ulaganja, Infobipova analiza pokazuje da kompanije i brendovi nastavljaju koristiti SMS za obavještavanje korisnika, ali i sigurnosna rješenja, kao što je dvofaktorska autentifikacija (2FA). Koliko je SMS i dalje značajan za brendove pokazuje i činjenica da je čak 16 posto ukupnih marketinških interakcija ostvareno upravo preko tog kanala.

 

„Iako smo obilježili već 30. obljetnicu prvog poslanog SMS-a, naši podaci pokazuju da je on i dalje iznimno popularan. SMS se razvio od osobne platforme za slanje poruka do krucijalnog alata za komunikaciju između tvrtki i krajnjih korisnika. Infobip je odigrao ključnu ulogu u ovoj evoluciji, omogućujući tvrtkama i brendovima isporuku milijardi poruka svake godine putem naših 700 izravnih veza s telekom operaterima. Kao jedan od najpouzdanijih i najpraktičnijih načina za brendove da osiguraju da njihova poruka dopre do kupaca, SMS je glavni kanal za vremenski osjetljiva upozorenja i sigurnosne obavijesti. Sa svojim globalnim dosegom i bez oslanjanja na internetsku vezu, očekujemo da će SMS nastaviti igrati ključnu ulogu u budućoj komunikaciji između poduzeća i krajnjih korisnika”, istaknuo je Ivan Ostojić, član Uprave za razvoj poslovanja Infobipa.

U Infobipu također otkrivaju da se brojni sektori i dalje oslanjaju na SMS. Primjerice u sektoru bankarstva i financija tvrtke koriste SMS za pravodobno obavještavanje korisnika, u maloprodaji i e-commerce području brendovi SMS najčešće koriste za automatizaciju maloprodajnog marketinga, dok se telekomi oslanjaju na SMS za pouzdanu i sigurnu razmjenu poruka s međunarodnom bazom korisnika.

 “Originalna SMS poruka koju je prije 30 godina poslao 22-godišnji developer Neil Papworth pomogla je otvoriti put prema globalnoj povezanosti. Ta se povezanost razvila i posljednjih godina ubrzano širila, a Infobip danas svake godine obrađuje stotine milijardi poruka, dosežući 75 posto mobilnih telefona u svijetu. Radujemo se što ćemo nastaviti predvoditi inovacije i transformaciju u višekanalnoj komunikaciji, pružajući usluge korisnicima na bilo kojem kanalu, bilo gdje u svijetu”, zaključuje Ivan Ostojić.


Nastavite čitati

Istra
 

"Seljačka buna" na pomolu. Mogu li poljoprivrednici stati na kraj bespravnim graditeljima?

USKOK istražuje pulski slučaj nezakonitog poništavanja parkirne kazne zamjeniku županijskog državnog odvjetnika * Otkrivamo tko će naredne četiri godine biti na čelu Uprave Istarskog vodozaštitnog sustava * Objavljujemo i razgovor s renomiranim doktorom fizike, višim znanstvenim suradnikom na zagrebačkom Institutu za fiziku Goranom Zgrablićem koji se za naš portal osvrnuo na događanja na Istarskom veleučilištu 

Istra
 

Izmjereno mu je gotovo 2 promila: U Vodnjanu pijan upravljao kamionom

Zbog počinjenog prekršaja muškarcu je izrečena novčana kazna u iznosu od 1320 eura i zaštitna mjera zabrane upravljanja motornim vozilom „B“ kategorije u trajanju od 3 mjeseca, dok će se po pravomoćnosti odluke o prekršaju vozaču u evidenciju upisati šest negativnih prekršajnih bodova

Istra
 

Općina Kaštelir-Labinci proslavila 79 godina slobode i 27. rođendan

"Iza ovogodišnje proslave period je značajnih postignuća koja su općinu unaprijedila na svim razinama, zbog čega mještani mogu reći da žive u općini koja nezaustavljivo ide naprijed putem održivosti, razvoja ruralnog turizma i općenito nastojanja da za svakoga bude mjesto u kojem se živi ugodno i po mjeri čovjeka", rekao je načelnik Đulijano Petrović

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.