Škola za računalno osposobljavanje Tech City Pula organizira besplatnu radionicu za sve one koji žele transformirati vlastiti pristup marketingu, i to bez velikih investicija.
Naime, radionica “Marketing uz minimalni budžet”, koju će voditi Marko Krčmar, kroz dva dijela otkrit će tajne uspješnog pokretanja brenda s minimalnim financijskim sredstvima te umijeća kreiranja i upravljanja uspješnim Facebook i Instagram kampanjama.
U prvom dijelu, “Marketing bez budžeta”, bit će govora o pokretanju brenda s minimalnim financijskim sredstvima i o pametnom upravljanju vremenom.
U drugom dijelu, “Uspješne Facebook i Instagram kampanje”, polaznici će savladati umijeće kreiranja i upravljanja marketinškim kampanjama na najpopularnijim društvenim platformama, Facebooku i Instagramu.
Radionica je organizirana u suradnju s Livmark Agency, inovativnom tvrtkom sa sjevera Hrvatske koja stoji iza nekoliko smart home brendova poput pametnebrave.hr i termostati.hr. Uz E-commerce, njihova stručnost obuhvaća digitalni marketing, pružajući pomoć drugim tvrtkama i brendovima u optimizaciji njihovog poslovanja kroz online kanale.
Radionica će se održati u petak, 23. lipnja, s početkom u 20 sati, u prostorjama Tech City Pula u Mletačkoj 8 u Puli. Broj slobodnih mjesta je ograničen, a možete se prijaviti ovdje.