pulapromet - dugi
Komunal

RADOVI SE PRIBLIŽAVAJU ŠIJANI

S NAJVEĆEG PULSKOG GRADILIŠTA Naziru se novi nadvožnjak i podvožnjak na Velom Vrhu

Gradilište oko podvožnjaka na Velom Vrhu zona je s najviše privremenih prometnih rješenja i nužnih prolaza, kako za vozila, tako i za pješake, no možda najimpresivnija novost u posljednjih nekoliko tjedana nicanje je betonske konstrukcije nosača novog nadvožnjaka kod Tršćanske. Očekivano, nakon godinu dana, radovi su se konačno "prelili" i na krak D66, pa se teški strojevi, raskopan asfalt i buka sve više sele bliže Šijani, prateći rub industrijske zone


 
2 min
Maja Jokanović ⒸFOTO: Manuel Angelini

Gradilište oko podvožnjaka na Velom Vrhu zona je s najviše privremenih prometnih rješenja i nužnih prolaza, kako za vozila, tako i za pješake, no možda najimpresivnija novost u posljednjih nekoliko tjedana nicanje je betonske konstrukcije nosača novog nadvožnjaka kod Tršćanske. Očekivano, nakon godinu dana, radovi su se konačno "prelili" i na krak D66, pa se teški strojevi, raskopan asfalt i buka sve više sele bliže Šijani, prateći rub industrijske zone

Godinu se dana navršava otkako su na pulskom Velom Vrhu započeli pripremni radovi za jedan od najvećih, ako ne i najveći građevinski pothvat u gradu u posljednjih par desetljeća, barem kada je prometna infrastruktura u pitanju  - proširenje i rekonstrukciju ulaza u Pulu iz smjera Vodnjana.

Ovaj pothvat, koji izvode Hrvatske ceste, zapravo je rekonstrukcija najjužnijih krakova dviju državnih cesta; D75, koja Pulu povezuje sa sjeverozapadom Istre, i D66, koja vodi do Opatije, Rijeke i Matulja.

U najjužnijim, odnosno rekonstrukcijom zahvaćenim krakovima, značajno će se izmijeniti izgled D75 na potezu od kružnog toka s Fažanskom cestom na velom Vrhu do početka Tršćanske ulice, gdje započinje i D66, koja će se obnavljati do velikog rotora u Šijani.

Kao što smo više puta pisali na Istra24, najveći noviteti koji ovom obnovom stižu, bit će podvožnjak na Velom Vrhu, novi veliki kružni tok na odvajanju za Valelungu, dodatni nadvožnjak na spoju s Tršćanskom te još jedan kružni tok na križanju s Vitasovićevom ulicom i odvajanju za industrijsku zonu.

Sve će ovo, dakako, pratiti proširenje prometnica u četverotračne. 

Ukopavanje trase podvožnjaka na Velom Vrhu u punom je zamahu, a s obzirom na to da će se prometnica, nakon izranjanja iz podvožnjaka u smjeru Vodnjana, za nekoliko desetaka metara izmjestiti u odnosu na dosadašnju trasu, ovo je ujedno i zona  s najviše privremenih prometnih rješenja i nužnih prolaza, kako za vozila, tako i za pješake. Ujedno, jasno su vidljivi i obrisi novog kružnog toga kod skretanja za Valelungu, ali možda najimpresivnija novost u posljednjih nekoliko tjedana nicanje je betonske konstrukcije nosača novog nadvožnjaka kod Tršćanske.

Očekivano, nakon godinu dana, radovi su se konačno "prelili" i na krak D66, pa se teški strojevi, raskopan asfalt i buka sve više sele bliže Šijani, prateći liniju industrijske zone.

Prošetali smo ovih dana duž cijelog gradilišta...

Trasa novog podvožnjaka na Velom Vrhu
Privremena rješenja
Obilazne staze
Trasa podvožnjaka na Velom Vrhu
U blizini odvajanja za Valelungu
Obris kružnog toka kod skretanja za Valelungu
Nosači novog nadvožnjaka kod Tršćanske
Nosači nadvožnjaka
Radovi sve približavaju Šijani

Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.