Kultura

Roberta Weissman Nagy i Sanja Simeunović Bajec

"Akvatorij" dviju pulskih umjetnica izazvao velik interes u Beogradu

Dok Sanja Simeunović Bajec istražuje vizualni identitet svojih ljetnih sjećanja na odrastanje na Lastovu kod bake i evocirajući paletu emocija klasičnim slikarskim manirom, Roberta Weissman Nagy (uz rad u varenom čeliku "Cipele za posao") koristi medij videa za analizu vodu kao sublimacije pojma života * Voda pamti, kaže Roberta 


 
2 min
Zoran Angeleski
Roberta Weissman Nagy i Sanja Simeunović Bajec (foto: Facebook Galerija 73)

Dok Sanja Simeunović Bajec istražuje vizualni identitet svojih ljetnih sjećanja na odrastanje na Lastovu kod bake i evocirajući paletu emocija klasičnim slikarskim manirom, Roberta Weissman Nagy (uz rad u varenom čeliku "Cipele za posao") koristi medij videa za analizu vodu kao sublimacije pojma života * Voda pamti, kaže Roberta 

Velik interes beogradske publike i medija izazvala je aktualna izložba "Akvatorij" dviju pulskih umjetnica i likovnih pedagoginja Roberte Weissman Nagy i Sanje Simeunović Bajec u Galeriji 73 u Beogradu.

Dok Sanja Simeunović Bajec istražuje vizualni identitet svojih ljetnih sjećanja na odrastanje na Lastovu kod bake i evocirajući paletu emocija klasičnim slikarskim manirom, Roberta Weissman Nagy (uz rad u čeliku "Cipele za posao") koristi medij videa za analizu vode kao sublimacije pojma života.

Za tamošnju RTS televiziju Roberta Weissman Nagy izjavila je: "Vodu koristim kao simbol života. Kažu da voda pamti. Ove vode u kojima sam ja bila pamte. Ovo su sve isključivo osobni doživljaji, međutim otkako sam došla u galeriju, vidim da su to globalne reakcije publike koja kroz moje doživljaje vode prepoznaje vlastite emocije".

Roberta Weissman Nagy: Voda pamti

Sanja Simeunović Bajec kazala je: "Kod mene se može prepoznati da uranjam u horizonte. Obično je to inspirirano morem, pa su to horizonti mora. Dvije su serije, jedna je nastala na otoku Lastovo, s previranjima događaja iz djetinjstva, dok je druga serija nastala za vrijeme pandemije korone, kada sam šetala pse uz trstike, koje su, tanke ali snažne, također vezane uz vodu.

Rad Roberte Weissman Nagy u u varenom čeliku "Cipele za posao"

Izložba "Akvatorij" organizirana je u sklopu regionalne suradnje Galerije 73 i Srpskog kulturnog centra u Puli, koji vodi Milan Rašula i koji je također prisustvovao otvaranju izložbe. Izložba je otvorena do 15. studenog.

Roberta Weissman Nagy rođena je u Puli, gdje je završila Srednju školu za primijenjenu umjetnost i dizajn. Diplomirala je na Akademiji likovnih umjetnosti u Beogradu, odsjek kiparstvo s likovnom pedagogijom, u klasi prof. Jovana Kratohvila 1988. godine. Bavi se skulpturom u metalu i novim medijima. Uz vrlo aktivnu umjetničku praksu, bavi se i pedagoškim radom. Za svoj stručni rad više puta je nagrađivana. Izlagala je na brojnim skupnim i samostalnim izložbama u zemlji i svijetu. Članica je HDLU-a Istre.

Sanja Simeunović Bajec rođena je u Puli, gdje je završila Srednju školu primijenjene umjetnosti i dizajna. Godine 1999. diplomirala je na Filozofskom fakultetu u Rijeci, Odsjek likovnih umjetnosti, smjer slikarstvo u klasi prof. Ksenija Mogin. Trenutno radi u pulskpoj Srednjoj školi za primijenjenu umjetnost i dizajn kao profesor stručnih predmeta. Do sada je ostvarila 25 samostalnih i 70 skupnih izložbi u Hrvatskoj i inozemstvu. Predsjednica je udruge "More" u kojoj već dvadesetak godina vodi likovnu radionicu Artić s kojom je realizirala brojne dječje izložbe i svjetske nagrade za dječju umjetnost. Članica je HDLU-a Istre od 2001. godine.


Fotografije: Facebook Galerija 73

Nastavite čitati

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.