Peđa Grbin: "Ovaj glas je jednom u četiri godine i stvarno bi bilo šteta ne iskoristiti ga"
Pozivam sve građanke i građane, ne samo Pule već i cijele Istre i Hrvatske, da iskoriste svoje pravo, pozvao je
Film je dobrim dijelom uspio izbjeći zamke jednostranosti. Kroz stavove glavnog junaka Josipa i njegov odnos sa Svetom naslućujemo ideju oprosta, pomirbe i okretanja budućim vremenima. U zadnjoj sceni vidimo simboliku mosta i najavu ljubavi kao moguće ljepše budućnosti
Film je dobrim dijelom uspio izbjeći zamke jednostranosti. Kroz stavove glavnog junaka Josipa i njegov odnos sa Svetom naslućujemo ideju oprosta, pomirbe i okretanja budućim vremenima. U zadnjoj sceni vidimo simboliku mosta i najavu ljubavi kao moguće ljepše budućnosti
Ratna drama Šesti autobus jedan je od boljih hrvatskih filmova o domovinskom ratu. Film prati traganje mlade američke novinarke Olivie (Zala Đurić) za istinom o nestalom ocu, vukovarskom heroju Dugom.
Dramaturški pratimo dvije narativne radnje: u prvoj je fokus na suđenju za ratne zločine u Beogradu i ljubavnoj romansi novinarke i Vukovarca Josipa (Marko Petrić), a u drugoj slijedimo ratne događaje iz jeseni 1991. kojih se najčešće prisjeća Josip kao njihov akter. U fokusu filma je autobus s pedesetak branitelja, čija se sudbina ne zna jer je nestao negdje u kaosu masakra na Ovčari i Veleprometu.
Najprije pohvale. Marko Petrić je odigrao odličnu ulogu, Zala Đurić je pokazala veliki potencijal. Vrhunski dojam ostavili su u epizodnim ulogama srpski glumac Rade Vulin u ulozi Josipovog prijatelja Svete, hrvatski glumac Pavle Matuško u ulozi koljača pokajnika Štuke i Maša Đorđević u ulozi Milene, majke američke novinarke i supruge nestalog heroja Dugog.
Solidan je i pulski glumac Borko Perić u ulozi Voje, vozača nestalog autobusa i poslijeratnog donačelnika. Pohvalu zaslužuje i snimatelj Filip Starešinić, posebno za borbene scene, ali i portrete Olivije i Milene.
Film je dobrim dijelom uspio izbjeći zamke jednostranosti. Kroz stavove glavnog junaka Josipa i njegov odnos sa Svetom naslućujemo ideju oprosta, pomirbe i okretanja budućim vremenima. U zadnjoj sceni vidimo simboliku mosta i najavu ljubavi kao moguće ljepše budućnosti.
Otac i sin, Eduard i Dominik Galić pokušali su napraviti ratni spektakl koji je relevantan i u Vukovaru ali i pred međunarodnim gledateljstvom. Pitanje je koliko su uspjeli. Pljesak u Areni nije bio frenetičan ali je pokazao da pulska publika voli dobar ratni film.
Nedostaci filma se najviše ogledaju u neuvjerljivim dijalozima koji su često sadržajno banalni i naivni, a ponekad je problem i u glumačkoj izvedbi. Autori su nedostatak kvalitetnije psihološke razrade likova nadomjestili pretjeranim psovkama i brutalnim scenama odsječenih nogu ili prolivenog mozga.
Šesti autobus znatno je bolji film od Vrdoljakova Generala. Ipak, gledanje ovakvih filmova samo ukazuje na briljantnost ratne drame Jasmile Žbanić Quo Vadis Aida u kojoj je ratni horor snažnije prikazan bez korištenja plitkog površinskog šoka. Zbog nepotrebnih scena film na nekoliko mjesta pada i barem je desetak minuta predug.
Ocjena trojka (3).
Pozivam sve građanke i građane, ne samo Pule već i cijele Istre i Hrvatske, da iskoriste svoje pravo, pozvao je
Spustio sam se među ljude, stopio s društvom, upuštao u razne avanture. Jeo sam gdje i oni, spavao posvuda, izlazio, družio se. Duša se spojila s umom i nije bilo ni trunke sumnje da radim pravu stvar, priča nam u dahu ovaj pasionirani svjetski putnik kojemu ovo nije prvo veliko putovanje
Unatoč pokušaju reanimacije, žena je preminula na mjestu događaja, dok je muškarac prevezen u pulsku bolnicu, a težina njegovih ozljeda zasad nije poznata
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.