U subotu, u 20 sati u Galeriji Poola, u Kandlerovoj 14 , bit će otvorena izložba slika Maše Barišić pod nazivom "DARK EUPHORIA AFTERPARTY".
Maša je rođena u Splitu 25.3.1986. Živi i radi u Zagrebu od 2012. 2009. upisuje Akademiju likovnih umjetnosti u Engleskoj, University of Fine Art Lincoln 2012. diplomirala BA Fine Art i 2018. je završila ženski studiji, Centar za ženske studije Zagreb. Također je 2008. pohađala Scuola di restauro di legnio u L’Aquili u Italiji. Članica je HDLU-a i predsjednica udruge Ateljenabr.1.
Do sada je izlagala na četiri samostalne izložbe u Sarajevu, Splitu i Zagreb. Od dvadeset skupnih izložaba u Hrvatskoj i Velikoj Britaniji istaknula bi sudjelovanje na Bijenalu slikarstva 2021. u Zagrebu, Salonu mladih 2018. u Zagrebu, Hrvatsko trijenale crteža 2018. u Zagrebu te kontinuirano sudjelovanje na skupnim izložbama i projektima kao što su Okolo i Nesvrstani.
Izložba će ostati otvorena do 11. studenog, a evo što je o njoj napisao Mislav Žitko.
Dark euphoria the afterparty
Distopijska generacija
"U ovom ciklusu autorica istražuje proturječja i ambivalentnosti suvremenog stanja, obilježenog usponom digitalnih platformi i društvenih mreža, kapilarnom proizvodnjom spektakla na načine koji su bili gotovo nezamislivi prije samo nekoliko desetljeća. Istovremeno, prikazuje život ispunjen neizvjesnošću, praznim hodom i iluzijama dostupnosti za nove generacije neuobičajene spojeve nametljivosti i krhkosti, ambicioznosti i pasivnosti. Ta proturječja autorica zahvaća kroz kontrast upadljivog kolorita i statične tjeskobnosti prikazanih situacija. Bogatstvo boja i živopisni tonalitet pojavljuju se kao sredstva razotkrivanja latentne nelagode, katalizatori suočavanja s generacijskim osjećajem mračne euforije. U mjeri u kojoj ciklus ulazi u temu masovne proizvodnje slika, odnosno komunikacije putem slika, autorica se upušta u autorefleksivnu meditaciju u statusu likovne prakse danas, otvarajući - ne bez doze ironije - pitanje: što nam ulje na platnu može reći o digitalnoj slici, ili, pojednostavljeno, što portret govori o selfieju?"