Na natječaj za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme za radno mjesto voditelj/ica marketinga i odnosa s javnošću u Istarskom narodnom kazalištu - Gradsko kazalište Pula prijavilo se čak 23 kandidat(kinja)a, saznajemo od umjetničkog voditelja INK-a Matije Ferlina.
Već sutra će se ustanoviti koje su prijave potpune, a zatim će se odrediti datumi intervjua s kandidatima.
Natječaj je raspisan zbog odlaska u mirovinu Clare Cerin s koncem 2023. godine, a prijave na natječaj podnosile su se do 10. siječnja.
Od uvjeta se, među ostalim, traži stručna sprema univ. mag./mag. struke iz područja društvenih znanosti: ekonomija/mag.art. produkcije te radno iskustvo od 3 godine, a od posebnih i aktivno znanje dva strana jezika od kojih jedan talijanski, B razina, poznavanje CRM sustava, marketinga društvenih mreža i on line prodaje.
Voditelj marketinga i odnosa s javnošću osmišljava i predlaže marketinške strategije, strategije i modele prodaje i povećanja broja publike, prati prodajne i marketinške aktivnosti na svim razinama: produkcije, pozicioniranja, određivanja cijena i promocije, osmišljava i izrađuje komunikacijski, marketinški i medija plan, predlaže i koordinira marketinške kampanje, unapređenje marketinških proizvoda i usluga Kazališta, predlaže marketinške modele za prijave na fondove EU, izrađuje financijsko-prodajno-promidžbeni plan za kazališnu sezonu i vodi brigu o utrošku odobrenih sredstava, sastavlja godišnji medijski plan i surađuje s predstavnicima elektroničkih i pisanih medija u svrhu kvalitativne i kvantitativne promocije Kazališta, priprema i organizira najave, intervjue, reportaže s pokusa, konferencije za medije i odgovoran je za pravovremeno obavještavanje javnosti o programima Kazališta, predlaže i sastavlja troškovnik propagandnog materijala za pojedine predstave i troškovnik za gostujuće predstave te u tu svrhu usko surađuje s vanjskim suradnicima: dizajnerima, tekstopiscima, fotografima, video-snimateljima, tiskarama i sl.
Također, surađuje u uređivanju i pripremi kazališnih izdanja (tiskovnih, elektroničkih i multimedijalnih, promotivnih materijala i dr.), predlaže i sastavlja modele sponzorsko-donatorskih ugovora i nadzire njihovo ostvarenje, te komunicira s korisnicima društvenih mreža Kazališta.