westpointdugi
Kultura

NAKON ODLASKA U MIROVINU CLARE CERIN

Za voditelja/cu marketinga INK-a javilo se čak 23 kandidata na natječaj!

Od uvjeta se, među ostalim, tražila stručna sprema univ. mag./mag. struke iz područja društvenih znanosti: ekonomija/mag.art. produkcije te radno iskustvo od 3 godine, a od posebnih i aktivno znanje dva strana jezika od kojih jedan talijanski, B razina, poznavanje CRM sustava, marketinga društvenih mreža i on line prodaje


 
2 min
Zoran Angeleski

Od uvjeta se, među ostalim, tražila stručna sprema univ. mag./mag. struke iz područja društvenih znanosti: ekonomija/mag.art. produkcije te radno iskustvo od 3 godine, a od posebnih i aktivno znanje dva strana jezika od kojih jedan talijanski, B razina, poznavanje CRM sustava, marketinga društvenih mreža i on line prodaje

Na natječaj za prijem u radni odnos na neodređeno vrijeme za radno mjesto voditelj/ica marketinga i odnosa s javnošću u Istarskom narodnom kazalištu - Gradsko kazalište Pula prijavilo se čak 23 kandidat(kinja)a, saznajemo od umjetničkog voditelja INK-a Matije Ferlina.

Već sutra će se ustanoviti koje su prijave potpune, a zatim će se odrediti datumi intervjua s kandidatima.

Natječaj je raspisan zbog odlaska u mirovinu Clare Cerin s koncem 2023. godine, a prijave na natječaj podnosile su se do 10. siječnja.

Od uvjeta se, među ostalim, traži stručna sprema univ. mag./mag. struke iz područja društvenih znanosti: ekonomija/mag.art. produkcije te radno iskustvo od 3 godine, a od posebnih i aktivno znanje dva strana jezika od kojih jedan talijanski, B razina, poznavanje CRM sustava, marketinga društvenih mreža i on line prodaje.

Voditelj marketinga i odnosa s javnošću osmišljava i predlaže marketinške strategije, strategije i modele prodaje i povećanja broja publike, prati prodajne i marketinške aktivnosti na svim razinama: produkcije, pozicioniranja, određivanja cijena i promocije, osmišljava i izrađuje komunikacijski, marketinški i medija plan, predlaže i koordinira marketinške kampanje, unapređenje marketinških proizvoda i usluga Kazališta, predlaže marketinške modele za prijave na fondove EU, izrađuje financijsko-prodajno-promidžbeni plan za kazališnu sezonu i vodi brigu o utrošku odobrenih sredstava, sastavlja godišnji medijski plan i surađuje s predstavnicima elektroničkih i pisanih medija u svrhu kvalitativne i kvantitativne promocije Kazališta, priprema i organizira najave, intervjue, reportaže s pokusa, konferencije za medije i odgovoran je za pravovremeno obavještavanje javnosti o programima Kazališta, predlaže i sastavlja troškovnik propagandnog materijala za pojedine predstave i troškovnik za gostujuće predstave te u tu svrhu usko surađuje s vanjskim suradnicima: dizajnerima, tekstopiscima, fotografima, video-snimateljima, tiskarama i sl.

Također, surađuje u uređivanju i pripremi kazališnih izdanja (tiskovnih, elektroničkih i multimedijalnih, promotivnih materijala i dr.), predlaže i sastavlja modele sponzorsko-donatorskih ugovora i nadzire njihovo ostvarenje, te komunicira s korisnicima društvenih mreža Kazališta.


Nastavite čitati

Pula
 

UNATOČ PROTIVLJENJU PRIJATELJA ŽIVOTINJA Danas izlučivanje divljači i na Fratarskom otoku

Na Muzilu još traje 12-dnevni odstrel, unatoč oštrom protivljenju Prijatelja životinja koji ističu da većina ovih životinja ne predstavlja stvarnu opasnost čovjeku. Barcelona, kažu, nije posezala za mecima, već za humanim rješenjima poput sterilizacije divljači, uvođenja fizičkih barijera, sadnje divljači odbojne vegetacije, spajanja zelenih površina i edukacije stanovništva koja je rezultirala pozitivnom percepcijom građana prema divljim svinjama

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.