(FOTO) Provjerili smo kako napreduje dugoiščekivana obnova kupališta Stoja
Intenzivirali su se radovi na obnovi omiljenog kupališta Puležana
"Priča o čovjeku kojeg se htjelo zaboraviti postao je film koji se ne može zaboraviti", istaknuo je žiri * Zlatna Arena za režiju dodijeljena je Igoru Bezinoviću za najnagrađeniji film „Fiume o morte“ (ukupno čak šest Zlatnih arena) , dok su Zlatne Arene za najbolju glavnu žensku odnosno glavnu mušku ulogu osvojili Nina Violić i Fiilp Šovagović u filmu "Dobra djeca"
"Priča o čovjeku kojeg se htjelo zaboraviti postao je film koji se ne može zaboraviti", istaknuo je žiri * Zlatna Arena za režiju dodijeljena je Igoru Bezinoviću za najnagrađeniji film „Fiume o morte“ (ukupno čak šest Zlatnih arena) , dok su Zlatne Arene za najbolju glavnu žensku odnosno glavnu mušku ulogu osvojili Nina Violić i Fiilp Šovagović u filmu "Dobra djeca"
Velika Zlatna Arena, nagrada za najbolji film 72. Pulskog filmskog festivala dodijeljena je večeras na svečanosti u INK-u filmu "Mirotvorac" redatelja Ivana Ramljaka, koji se vraća u 1991., kada je na cesti između Osijeka i Tenje ubijen Josip Reihl Kir, načelnik osječke policije, čovjek posvećen pregovorima i izbjegavanju rata.
Odluku da se ovom filmu o ubojstvu Reicl-Kira dodijeli glavna nagrada donio je peteročlani žiri u sastavu Silvestar Kolbas, Tomislav Pavlic, Tihana Lazović, Janko Popović Volarić, Jelena Paljan, i to s ovim obrazloženjem: “Film 'Mirotvorac' iz arhivskog materijala oblikuje portret čovjeka čija je uloga u povijesti ostala prešućena, iako je mogla promijeniti njezin tijek. U toj gesti vraćanja glasa zaboravljenom pojedincu, Josipu Reihl - Kiru, film nenametljivo ali snažno progovara o vrijednosti izbora koji ne ostavljaju trag u novinskim naslovima, ali govore o ljudskosti. Priča o čovjeku kojeg se htjelo zaboraviti postao je film koji se ne može zaboraviti”.
Producent ‘Mirotvorca’ je Nenad Puhovski, scenaristi su Dragutin Hedl, Hrvoje Zovko i Ivan Ramljak, a produkcijska je kuća Factum.
“Mirotvorac” će biti prikazan sutra (četvrtak) u Areni u 23 sata, dok će pobjednički film iz sekcije Manjinske koprodukcije “Kako je ovdje tako zeleno?” (redatelja Nikole Ležaića) biti u Kinu Valli u četvrtak od 20 sata, a najbolji iz Regionalnog programa “78 dana” (Emilija Gašić) u Kinu Valli u 18 sati.
Film "Mirotvorac" dobio je i Zlatnu Arenu za montažu; dodijeljena je Damiru Čučiću, a žiri navodi: "Koristeći gotovo isključivo arhivski materijal Damir Čučić u filmu Mirotvorac dokumentarne fragmente povezao je u snažnu filmsku priču postigavši napetost i ritam svojstvene žanru trilera. Ovaj dokumentarni film pratimo bez daha ostajući na kraju duboko potreseni.“
Zlatna Arena za režiju dodijeljena je redatelju Igoru Bezinoviću za najnagrađeniji film 72. Pule - "Fiume o morte", koji je, uz najbolju režiju, osvojio još pet Zlatnih Arena: za najbolju masku (Ivani Pralija), kostimografiju (Tajči Čekada i Manueli Paladin), scenografiju (Antonu Spazzapan), casting (Sari Jakupec), produkciju (Vanji Jambrović i Tiboru Keseru)
Zlatnu Arena za najbolju glavnu mušku ulogu dodijeljena je Filipu Šovagoviću za ulogu Nikole u filmu „Dobra djeca“, redatelja Filipa Peruzovića. Žiri kaže: "Filip Šovagović u filmu 'Dobra djeca' donosi lik koji je duhovit i pomalo zajedljiv, ali uvijek ljudski blizak. Iza prividne jednostavnosti i lakoće krije tugu koja mu daje ranjivost i dubinu. “
Njegova glumačka partnerica u istom filmu, Nina Violić dobila je Zlatnu Arena za najbolju glavnu žensku ulogu, za ulogu Saše.
- Nina Violić u filmu 'Dobra djeca' tumači lik žene koja iza hladne vanjštine skriva dubok unutarnji nemir i nezadovoljstvo. Svojom suzdržanom, preciznom glumom uspijeva prenijeti svu složenost lika ostavljajući snažan dojam upravo kroz ono što prešućuje, obrazlaže stručni žiri.
Film "Dobra djeca" osvojio je i Zlatnu Arenu za fotografiju (Tomislav Sutlar), kao i za scenarij (Nikolina Bogdanović i Filip Peruzović).
Odlično je prošao i film "Zečji nasip" redateljice Čejen Černić Čanak, dobivši tri Zlatne Arene: za glazbu (Domas Strupinskas, za najbolju sporednu mušku ulogu (Andrija Žunac), oblikovanje zvuka (Julij Zornik), te nagradu Breza za najboljeg debitanta (Lav Novosel za ulogu Marka) .
Obrazloženje žirija glasi: "Balansirajući između vlastitih osjećaja i očekivanja okoline, između snage i krhkosti, Lav Novosel u svom debitantskom nastupu osvaja nevjerojatnom sigurnošću; polako popuštajući pred potisnutim emocijama koje nadiru poput vodene bujice, snažno nas veže uz svoj lik.“
Zlatnu Arenu za vizualne efekte dodijeljena je Marinu Vuletiću za film „Dražen“, redatelja Danila Šerbedžije, dok je za isti film Zlatnu Arenu za najbolju sporednu žensku ulogu osvojila Zrinka Cvitešić za ulogu Draženove majke Biserke Petrović.
Zlatna Arena za izuzetan redateljski pristup dodijeljena je Goranu Deviću za film "Paviljon 6", uz obrazloženje žirija: "Prikazujući prizore cijepljenja tijekom pandemije covida s opservacijskom distancom ali i velikim povjerenjem u ljude, redatelj Goran Dević pustio je situacijama da se razviju i govore same od sebe. U toj kolektivnoj neobičnosti I apsurdnosti redatelj je prvenstveno pronašao ljudsku potrebu za povezivanjem stvorivši film koji osvaja duhovitošću i toplinom".
Zlatnu Arenu za najbolju Hrvatsku manjinsku koprodukciju dodjeljuje se filmu „Kako je ovdje tako zeleno“, redatelja Nikole Ležaića te producentima Mariji Lero i Siniši Juričiću.
Žiri obrazlaže: "Nikola Ležaić u filmu “Kako je ovdje tako zeleno” sa suzdržanom emocijom govori o izgubljenom zavičaju, prolaznosti i pripadnosti. O svijetu iz kojeg se ne može potpuno otići, niti mu se istinski vratiti – svijetu koji nestaje, ali ostaje duboko utisnut u onoga koji iz njega potječe.“
Ovaj je film osvojio i Zlatne Arene za glavnu mušku ulogu (Filip Đurić) te za najbolju kameru (Aleksandar Pavlović).
Zlatna Arena za glavnu žensku ulogu u Hrvatskoj manjinskoj koprodukciji dodijeljena je Fereshteh Hosseini za ulogu u filmu „Među bogovima“, redatelja Vuka Ršumovića.
Zlatna Arena za montažu u Hrvatskoj manjinskoj koprodukciji dodjeljuje se Vladimiru Goujunu za film „Dobre djevojke“, redateljice Urške Djukić
Zlatna Arena za sporednu mušku ulogu u Hrvatskoj manjinskoj koprodukciji dodjeljuje se Nikoli Ristanovskom za ulogu Nikole u filmu „Među bogovima“, redatelja Vuka Ršumovića
Ocjenjivački sud u sastavu Hana Jušić, Jurij Meden, Nataša Buljan dodijelio je Zlatnu arenu za najbolji Regionalni film "78 dana", redateljice Emilija Gašić (Srbija), obrazloživši da "ovaj film nagrađujemo zbog izuzetno nadahnutog spoja vješte naracije i originalnog formalnog pristupa, kojim je ispričana univerzalna priča – priča koja nam je slomila srce, ali ga istovremeno ispunila nadom za budućnost filma u regiji".
Posebno priznanje za film u regionalnom programu "Za danas toliko" redatelja Marka Đorđevića (Srbija i Bosna i Hercegovina).
Studentski je program natjecateljskog karaktera, a u konkurenciji je bilo 14 filmova iz regije. Odlučivao je tročlani žiri: direktor fotografije Gregor Božič, koordinatorica festivala Animafest Ornela Čop i redatelj Andrija Mardešić.
Najboljim studentskim filmom proglasili su “Grčke marelice” redatelja Jana Krevatina (Akademija dramske umjetnosti u Zagrebu) uz obrazloženje da nas taj režijski precizan, glumački uvjerljiv film uvlači u seting nedovoljno iskorišten u filmskim pričama, a koji nam je svima dobro poznat.
- Jedna uobičajena noć na benzinskoj postaji postaje alegorija mikrokozmosa u kojem se zrcali sva samoća, dosada, svakodnevica i beznadnost prostora bivše Jugoslavije, zaključuje žiri u obrazloženju.
Posebno priznanje dodijelili su filmu “Fleka” redateljice Sare Alavanić (Akademija dramske umjetnosti u Zagrebu) obrazloživši da ovo ostvarenje nebrušenog, ali jedinstvenog stila u hrvatskom filmu obećava da bi autoričini budući radovi mogli imati potencijal da budu zanimljivi i drukčiji od onoga što imamo običaj gledate u našoj kinematografiji.
Intenzivirali su se radovi na obnovi omiljenog kupališta Puležana
Od sijaseta radnih mjesta pomoćnika direktora, preko zamjene brave, do otkaza na bolovanju - otkrivamo novi rusvaj u pulskom gradskom poduzeću
Osnovu repertoara čine skladbe iz klasičnog big band repertoara, odnosno razdoblja swinga, koje su proslavili Frank Sinatra, Benny Goodman, Count Basie i drugi. Kroz živu koncertnu djelatnost na programu su im i skladbe drugih stilova i ugođaja
Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili vaše korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potražite u našim uvjetima korištenja.
Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možete mijenjanjem postavki u svome web-pregledniku.